Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Sundom.Copper
Sundom.Copper
Sundom.Copper
Vapaa kuvaus
Hej! har det så bra. mvh Conny Sundom, VD
Aloituksia
2
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisikin jokin puhdas altruistinen ideologia taustalla, jota kommunismi ei ole mutta johon se vissiin alun perin pyrki, mutta kun kyseessä on ns. suttuvasemmistolaisuus, vastustava muka-kansalaismyönteinen rusinat pullasta vastarannankiiskitys. Luokaa kunnon ideologia ja seiskää sen takana ja ottakaa vastaan kritiikkiä kun siihen on aihetta, on yrityksemme neuvo.
Conny Sundom
värkstellande direktööri
18.06.2026 13:45
AronRa on hyvä kanava YouTubessa.
18.06.2026 13:32
Hei neuvostoaloittaja, opettele suomea. "Kaksoisstandardi" on laiska ja virheellinen väännös vieraasta kielestä. Katso sanakirjasta "double standard" suomeksi. Ei netistä, ei yleltä eikä jostakin fooking Kotusista vaan ihan painetusta laitoksesta, jos teillä moskoviiteilla sellaisia on. Niijoo ja jos osaatte lukea.
Conny Sundom
VD-direktöör
18.06.2026 13:31
Mene sinä fattan luukulta tukea nostamaan kun vielä sitä saat ennen paluulentoa maahasi.
one way ticket, one way ticket...
09.03.2026 00:47
Puhutaanko nyt vaihtoehtoisista hoidoista vaiko terveydenhoidosta etävastaanottoa käyttäen? On epäselvyyttä, miten etänä voi kaivella alapäätä.
16.10.2024 23:58
1 / 1