Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

687

1. En tiedä, mutta näinhän täällä väitettiin:

"Mutta Krishnan itsensä tappamien uhrien käy aina lopulta hyvin. Muistaakseni he pääsee yhdistymään Krishnan kehoon."

Mitäpä muuta rakkauden, suloisuuden ja nautinnon ruumiillistuma tekisi mieluummin kuin murhaisi?
  2. En ole kirjoittaja. Täytyy kuitenkin sanoa, ettei Ilmestyskirja ole muuta kuin kopio Herra Kalkin profetiasta:

Ja minä katsoin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan oli satakolmekymmentäneljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen Isänsä nimi. Ja minä kuulin äänen taivaasta, kuin monien vetten pauhun ja voimakkaan ukkosen äänen; ja minä kuulin äänen, kuin harppujen soittajien, jotka soittivat harppujaan. He lauloivat ikään kuin uutta laulua valtaistuimen edessä ja neljän eläimen ja vanhinten edessä; eikä kukaan muu kuin nämä sata neljäkymmentäneljä tuhatta, jotka olivat lunastetut maasta, voinut oppia tätä laulua.
    Tärkeä yksityiskohta: edellä olevassa kuvauksessa sanotaan, että lunastettujen otsaan kirjoitetaan Jumalan nimi. Jumalan nimen, esimerkiksi ”Vishnu” tai ”Krishna”, kirjoittaminen otsaan on yleinen perinne intialaisilla brahman-vaishnaviteilla. Tätä kutsutaan tilokiksi.    Yleensä tilak merkitään pyhän joen rannalta otetulla savella otsan keskelle V-kirjaimen muotoisena, ja se merkitsee Jumalan nimeä ja sitä, että ruumis on Herran temppeli. Kun tämä merkki tehdään, lausutaan mantra Om keshavaya namaha, joka tarkoittaa: ”Kumarrus Herralle Keshavalle” (yksi Krishnan nimistä). Joten viimeiset yhteiskunnan edustajat, jotka vapautetaan ja pelastetaan maan päällä, ovat ne, joiden otsaan on kirjoitettu Jumalan nimi. Aiemmin esitetyistä vedalaisista profetioista voidaan ymmärtää, että koko planeetalla jää vain muutama ihmiskunnan edustaja, joilla on jäljellä edes jonkinlainen hurskauden tunne. Herra Kalkin ilmestyessä maapallolla voi todellakin olla jäljellä vain 144 000 ihmistä, jotka ovat kelvollisia vapautumaan jumalattomasta ja kaaokseen vajonneesta maailmasta. Tämä on täysin sopusoinnussa vedalaisen profetian kanssa.