Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

5

1. Tarkemmin kun katsoin niin se mun testi oli tämä:
    http://www.mdd.fi/Pages/cdsa2.html
  2. Pakko on kertoa kun nää kaikki teidän vaivat ovat olleet mulle tuttuja jo vuoisen ajan ja syömistä ei enää jäänyt juuri mitään. Otti niin päähän kun aina vaan kavensin ruokavaliota että päätin mennä yksityiselle lääkäriin ja apua on alkanut tulla. Lääkäri sanoi ettei tämä ole koululääketiedettä mutta kela korvaa silti jos häneltä on lähete. Ja siis sain häneltä lähetteen näytteiden ottamiseen. Tuli postissa purkit ja ohjeet. Ulostetta purkkiin ohjeiden mukaan ja takaisin postiin. Lähti helsinkiin ja sieltä jonnekkin ulkomaille. Tulokset tuli nyt vähän aikaa sitten ja lääkärin juttujen mukaan mun suolistossa on aivan väärät basiliskot. sanoi että noiden väärien bakteerien häätämiseksi on myös antibiootti mutta aluksi kokeillaan apteekin lääkärin määräämää maitohappobakteeria. Sanoi että näytteessä ei ollut yhtään noita hyviä bakteereja suolistossani. Ja kaiken lisäksi hän sanoi että syöpää ei siellä ole koska sekin olisi näkynyt testissä. Joten hän kertoi tähystyksen olevan tässä tapauksessa turhaa. Ja ei tähystetty. Nyt olen syönyt jonkinaikaa noita pillereitä ja lisäksi olen juonut aika paljon piimää. Ja jo vain elämä alkaa voittaa. Hyvin on alkanut ja todennäköisesti aikaa myöden voin palata normaaliin ruokaan. Toiveita ainakin on!!

Pakko oli kertoa kun tiedän että meitä vaivaisia on paljon. Tuntuu niin hyvälle nyt...
    Harmittaa vaan kun vasta nyt löysin tohtorin joka tiesi mitä teki...

Kysykää vaan jos haluatte tietoa jutusta