Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kuijuur
profiilit
kuijuur
kuijuur
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pakko on vähän mainita, vaikkei saisi kiusata, mutta käväsin äsken hakemassa vähän suklaata jota en myöskään ole voinut syödä varmaan pariin vuoteen, nyt ei vaivoja. Tästä ei vaan hyvää seuraa kun haluaa kaikkea maistella, siis lihomisen suhteen...sitten vielä yks linkki josta käy selville se mulle tehty juttu...
http://www.mdd.fi/Pages/lisa_cdsa2.html
04.02.2010 21:23
Tarkemmin kun katsoin niin se mun testi oli tämä:
http://www.mdd.fi/Pages/cdsa2.html
04.02.2010 20:59
Moiks vaivaton,
Aika tutulle näyttää, pientä eroa vain. Mulle kun on käynyt ruokavalion kanssa samoin ja aina vaan kapeni ja tuntui että nyt on hyvin, mutta kun aikaa kuluu niin taas oli jotain kavennettava. Ja vuosia kun kului kaventaessa niin viimeksi ei jäänyt kuin keitetyt kasvikset, peruna ja kana/kala, mausteena vain suola. Parista edellisestä viestistäni voi lukea mihin päädyin.
04.02.2010 20:34
No niin nyt on mennyt muutama viikko lisää ja vahvat maitohappobakteerit eivät ihan kokonaan parantaneet oloa joten soitin lääkärille ja pyysin antibiootit. Kuuria syöty reilu viikko ja nyt alkaa hymy taas nousta huulille kun alan jo uskoa että voin vielä palata tavallisen ruuan pariin kun aikaa vähän kuluu. Muutaman vuoden olen syönyt gluteenitonta ja kaventanut sitäkin puolella kun ei ole voinut..
Kun googlettaa CDSA:n niin sieltä saa alun ainakin siitä mikä on testi. Testi ei ollut kovin halpa joten voi olla ettei terveyskeskuslääkäri moista kovin helposti suosittele. Maksoi muutaman satasen mutta olen oikein tyytyväinen. Paljon olen jo laajentanut ruokavaliotani...
MDD:tä voi myös googlettaa..
Mä en oikein uskalla lääkärin nimeä tähän laittaa mutta yksityisellä olin.
04.02.2010 20:15
Pakko on kertoa kun nää kaikki teidän vaivat ovat olleet mulle tuttuja jo vuoisen ajan ja syömistä ei enää jäänyt juuri mitään. Otti niin päähän kun aina vaan kavensin ruokavaliota että päätin mennä yksityiselle lääkäriin ja apua on alkanut tulla. Lääkäri sanoi ettei tämä ole koululääketiedettä mutta kela korvaa silti jos häneltä on lähete. Ja siis sain häneltä lähetteen näytteiden ottamiseen. Tuli postissa purkit ja ohjeet. Ulostetta purkkiin ohjeiden mukaan ja takaisin postiin. Lähti helsinkiin ja sieltä jonnekkin ulkomaille. Tulokset tuli nyt vähän aikaa sitten ja lääkärin juttujen mukaan mun suolistossa on aivan väärät basiliskot. sanoi että noiden väärien bakteerien häätämiseksi on myös antibiootti mutta aluksi kokeillaan apteekin lääkärin määräämää maitohappobakteeria. Sanoi että näytteessä ei ollut yhtään noita hyviä bakteereja suolistossani. Ja kaiken lisäksi hän sanoi että syöpää ei siellä ole koska sekin olisi näkynyt testissä. Joten hän kertoi tähystyksen olevan tässä tapauksessa turhaa. Ja ei tähystetty. Nyt olen syönyt jonkinaikaa noita pillereitä ja lisäksi olen juonut aika paljon piimää. Ja jo vain elämä alkaa voittaa. Hyvin on alkanut ja todennäköisesti aikaa myöden voin palata normaaliin ruokaan. Toiveita ainakin on!!
Pakko oli kertoa kun tiedän että meitä vaivaisia on paljon. Tuntuu niin hyvälle nyt...
Harmittaa vaan kun vasta nyt löysin tohtorin joka tiesi mitä teki...
Kysykää vaan jos haluatte tietoa jutusta
07.01.2010 14:33
1 / 1