Vapaa kuvaus

Olen naimisissa onnellisesti :) Suosikkibändit/artistit: Kaija Koo, Nena, tms Suosikkileffat: Vauhdilla cigagoon, yksin kotona tms. Lempikirjat: Tieteis kirjaset Vapaa-aikanani: Puuhaan ja puuhaan Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: En tiedä sanoa Katson tv:stä mieluiten: Piirrettyjä tms joka on kevyttä, ei draamaa Kotieläimet: Koitsu ja kani En pidä: aina itsestäni Parhaat matkakohteet: Ehkä Islanti tai sit Skotlanti Ruoka & juoma: Niih noh, kala tai ihan normi lihasoosi ja maito, väkevät juomat ja silloin rommi. Linkit: http://elisa.net/ruokajaviini/, http://www.ktl.fi/alkoholilaskuri/alkolaskuri.swf, http://puutarha.net/, http://www.pelastustoimi.fi/tehtavat/, http://www.paakari.net/reseptit.php, http://www.soneraplaza.fi/ellit/ideakeittio/haku/0,2715,h-2160,00.html, http://www.webinfo.fi/index.php?keyword=all&camera=1, http://www.virtuaalimatka.com/, http://koti.mbnet.fi/hamppi/, http://www.ursa.fi/ursa/jaostot/myrskybongaus/tutkakartta/index.php Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

20

Kommenttia

105

  1. Siis joulukinkku on perinne ruoka ja minä kuin monkin pidän yhä perinteistä harmaasuolattua yhä aitona kinkkuna, liekö perinne niin syvällä minussa, tai sitten en opi luottamaan uuteen vaihtoehtoon.

    Toiseksi nuo pakastimen hyllyt ovat integroituja, eli ne ovat rakenettu myös kiinteiksi ja jos alan niitä irroittamaan, se on selvää että jäähdyttävä neste hyllyjä irroittaessa pääsee vapaaksi ja pilaa koko kaapin luonteen.

    Eli jokaisessa pakastimessa ei ole hyllyjä, joita voi siirellä mielensä mukaan.

    Toisin sanoen, rahasta ja kinkun kalleudesta ei nyt ole puhe, vaan perinteistä ja pakastimen sille luomasta tilasta...

    Hyvää Joulua kaikille .
  2. Sony tuskin haluaa tuoda markinoille puoli valmista tekniikkaa ja samalla hiukan ehkä kumminkin antaa aikaa itselleen miettiä mitä moinen konsoli tulee loppujen lopuksi sisällään pitämään.
    Tietty kuluttajaa harmittaa moinen viivyttely, mutta josko se odottaminen palkitaan toimivuutena, on asia ymmärettävää.
    Minä itse luotan valmistajaan siksi, että onhan yritys luonut itselleen mallikkaan etumatkan monien muiden valmistajien suhteen noilla alueilla.
    Tietty mietin myös sitä, mikähän se konsoli mahtaa olla 10v päästä, lie moinen vehje joka suorittaa ties montako miljoonaa bittilaskutoimitusta millimikrosadasosa sekunnissa :)