Vapaa kuvaus

Olen naimisissa onnellisesti :) Suosikkibändit/artistit: Kaija Koo, Nena, tms Suosikkileffat: Vauhdilla cigagoon, yksin kotona tms. Lempikirjat: Tieteis kirjaset Vapaa-aikanani: Puuhaan ja puuhaan Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: En tiedä sanoa Katson tv:stä mieluiten: Piirrettyjä tms joka on kevyttä, ei draamaa Kotieläimet: Koitsu ja kani En pidä: aina itsestäni Parhaat matkakohteet: Ehkä Islanti tai sit Skotlanti Ruoka & juoma: Niih noh, kala tai ihan normi lihasoosi ja maito, väkevät juomat ja silloin rommi. Linkit: http://elisa.net/ruokajaviini/, http://www.ktl.fi/alkoholilaskuri/alkolaskuri.swf, http://puutarha.net/, http://www.pelastustoimi.fi/tehtavat/, http://www.paakari.net/reseptit.php, http://www.soneraplaza.fi/ellit/ideakeittio/haku/0,2715,h-2160,00.html, http://www.webinfo.fi/index.php?keyword=all&camera=1, http://www.virtuaalimatka.com/, http://koti.mbnet.fi/hamppi/, http://www.ursa.fi/ursa/jaostot/myrskybongaus/tutkakartta/index.php Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

20

Kommenttia

105

  1. Bensaa tarvitaan liikkumiseen ja jokainen meistä säätelee omaa liikkumistaan, tarkoitan ylimääräisiä lenkkejä sillä pelillä joka kuluttaa sitä bensaa.
    Bensa on yhä halpaa, tai siis halpaa suhteessa siihen, että meistä jokainen astuu joukkoliikenteen kulkuneuvoihin.
    Siihen on meillä monilla melkoinen kynnys ja siksi sanonkin että, jokainen olkoon yhä onnellinen joka saa körötellä ees jollain hintaa sillä omalla kärryllään.
    Että ei muuta kuin hyvää kesän alkua kaikille, sekä rauhallisia kesäloma reissuja bensan hinnasta huolimatta, sekä turvallista matkaa jokaiselle, omalla autolla tuota bensaa polttavalle...