Vapaa kuvaus

Toinen profiilini joka tehty testausmielessä. Toimiiko tämä profiili paremmin tämän nk. palstauudistuksen jälkeen ...

Aloituksia

1

Kommenttia

49

1. Tällä uudella rekulla viestihistoria toimii, joten pystyy siirtymään sen kautta kyseiseen ketjuun. Vähentää pläräämistä. Kun tuo vellikellokin toimii miten sattuu.

Ja ihana simiti, kiitos kun huolehdit minusta, mutta pärjään kyllä.

Juu on inssejä ja on inssejä. Toinen inssi ei edes tiedä mihin suuntaan ruuvia pitää vääntää ja joku toinen ihan pähee joka hommassa.
    Liukuhihna DI. Se on just kuin insinöörin suunnittelema, eli susi jo syntyessään.

Sun inssisi oli sentään niin fiksu että osasi kysyä ammattilaiselta neuvoa.
  2. Nainen ei vissiin ole nainen eikä mikään jollei löydy hinkkejä. Okei..?

Jokaiselle makunsa mukaan. Ne hinkit puuttuvat minulta, se on totta. Minulta puuttuu myös miesten miellyttämisenhalu, huomion tarve ja selkäsäryt. Kuten myös minulta puuttuu rintaliivit, seksinpuute ja se, että suurin osa miehistä ei vilkaisekaan minua siinä mielessä hinkkien puuttumisen takia.

Mikä on hyvä, sillä olisihan se ikävää jos työkavereilla olisi kokoaikaiset kuolaamiset hinkkien perään, sillä minähän olen tehnyt töitä miesvaltaisella alalla jo 25 vuotta.
    Olen miespuolisille ystävilleni ehdottoman epäseksuaalinen, sillä haluan pitää välit kunnossa. Samoin työkavereiden kanssa. Hinkit tekisivät siitä mahdottomuuden.

Seksuaalista seuraa olen aina saanut, on minussa sen verran naisellista energiaa. Olen aika sensuelli otus, niin sanovat.

Se, että naisella pitää olla isot munkit, on puhtaasti makuasia. Eniten negaa olenkin saanut tisuleistani juuri naisilta. Miehet eivät juurikaan kommentoi negatiivisesti varustustani.

Minulla on kauniit pienet rinnat, olenkin niihin tyytyväinen. Ja mikä ehkä parasta, ne on karsinut hyvin tehokkaasti epätoivottua huomiota miehiltä. Mikä sopii minulle oikein hyvin.

Suurin osa naisista kantaa hinkkejä ja ovat niistä ylpeitä. Ja syystäkin. Ne antavat heille monasti itsetuntoa miesten huomion kautta. Saavat heidät tuntemaan itsensä naisellisiksi ja halutuiksi. Juurikin miesten hinkkikuolaamisen takia.

Minulle tuota ei ole luoja suonut, joten voin vain arvailla miltä se tuntuu. Mutta kun olen oikein tyytyväinen näin, enkä vaihtaisi pois..
    Saisinhan minäkin teetettyä itselleni kivat hinkit, mutta kun en tee niillä mitään. Olen mieeluusti omineni.

Se vain ihmetyttää miehissä, mikä niissä isoissa hinkeissä oikeasti kiehtoo? Roikkuvat ihrapallot naisen etumuksessa?
    Haluaisiko joku hinkkien ystävä selventää minulle, mikä se juttu siinä on? Ihan aidolla mielenkiinnolla kyselen.
  3. Loistavaa kritiikkiä! Piti ihan antaa peukutus...

Minäpä puhun tästälähtien vain sinusta ja sinun puolestasi.. ok? Sinun asioistasi ja sinusta. Sitähän vissiin kaipaat?

En ala oikeasti looseriksi joka tekee oletuksia toisten asioista. Olen alani asiantuntija vain yhdessä asiassa; ja se on minä. En voi kertoa kenenkään muun elämäntarinoita täällä. Se olisi noloa. Ja jopa törkeää ilman lupaa.

Sikseen, minua aika vähät kiinnostaa ruikuttaa toisten tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. En osaa olla katkera elämällekään, joten en voi kiukutella siitäkään täällä.

Toisekseen, olen täällä palstalla ihan oma itseni kaikkine mielipiteineni. Ja jokaisella saa olla omat mielipiteensä, kuten minullakin. Ja sinulla.

Minä keskityn puhumaan itsestäni ja sinä keskityt tässä kommentissasi puhumaan minusta. Pikkuisen voisit kuitenkin miettiä noin niinkuin aikuisten oikeasti mitä kritiikkisi oikeastaan koskee.. sitä että keskustelen vain omista lähtökohdistani. Itse pidän sitä verrattain mainiona asiana.

Mielipiteenäni keskusteleminen on juurikin mielipiteiden vaihtamista. Sinä sanot oma kantasi ja minä omani.. siitä syntyy se keskustelu.

Olet ehkä tottunut vain peesaileviin ihmisiin ja saatat itsekin olla sellainen, niin ymmärrän, että yksilö, joka ei sitä harrasta alkaa ärsyttämään.

Tai sitten sinulla on henkilökohtainen ongelma minua vastaan ja siksi et kykene asialliseen keskusteluun kanssani.
    Oikeasti en tiedä, mutta väliäkö tuon...