Minä ainakin olen nähnyt kommenttisi ihan aina. Joskus toki palstalla on bitti vinossa ja julkaisu epäonnistuu.
En kuitenkaan usko, että se olisi nimimerkistä kiinni. Toki voin olla väärässäkin.
Minä en häpeä myöntää erehtyneeni. Minulla ja ilmeisesti sinullakin on siihen lyömätön selitys.
Hieman huvittaa nuo kaikkien alojen asiantuntijat, jotka kuvittelevat tietävänsä muista kirjoittajista kaiken.
Nooh, antaa dippainssi-opiskelijoidenkin luulla itsestään liikoja.
Kerran töissä dippainssi "mestari" tuli kysymään mikä voisi olla laitteessa vikana? Katsoin hölmistyneenä ja tuumasin, että tuo hätäseis nappula kantsis ottaa pois päältä...
>simiti<
Pirppis, pirppis! Älä panikoi!
3
109
Vastaukset
Tällä uudella rekulla viestihistoria toimii, joten pystyy siirtymään sen kautta kyseiseen ketjuun. Vähentää pläräämistä. Kun tuo vellikellokin toimii miten sattuu.
Ja ihana simiti, kiitos kun huolehdit minusta, mutta pärjään kyllä.
Juu on inssejä ja on inssejä. Toinen inssi ei edes tiedä mihin suuntaan ruuvia pitää vääntää ja joku toinen ihan pähee joka hommassa.
Liukuhihna DI. Se on just kuin insinöörin suunnittelema, eli susi jo syntyessään.
Sun inssisi oli sentään niin fiksu että osasi kysyä ammattilaiselta neuvoa.- Anonyymi
Ingenjör ingen gör
- Anonyymi
Näinhän se menee. 🤣 och samma på kokkolaruotsi. Jeppiskin käy ulkomaalaisille satan.
Goran kuitenkin on jeppiksestä ja nyt legenda koko Suomessa. Ei huono.
Muistan, kun aikoinaan piti ajella jeppikseen saadakseen Goranin tuotteita.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!7711743Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla978908Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.734670Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka244028- 993968
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53871Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j93670Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle223482Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.423285Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei452776