Onko palstalaisilla tyttäriä? Minkä ikäisiä? Jos yli 18-vuotiaita niin onko bätäng-tytyjä vai tuhteja tollukoita?
Miten teidän tyttäret?
40
333
Vastaukset
- Anonyymi
Piilottakaa tyttärenne. Setämiehet kyselee.
Jasu- AnonyymiUUSI
Sinussa palstasetä-jasu todellakin on näitä chomopiirteitä. Monella mennyt koulutuspaprut ihan hukkaan kun oikoluku ei suju
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinussa palstasetä-jasu todellakin on näitä chomopiirteitä. Monella mennyt koulutuspaprut ihan hukkaan kun oikoluku ei suju
Ps aika persua yrittää tehdä siitä aiheesta joku universaali ”kunialoukka us”
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ps aika persua yrittää tehdä siitä aiheesta joku universaali ”kunialoukka us”
Psykoottista populismia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Psykoottista populismia
Sen siitä saa kun itse kääntelee ja vääntelee keskustelupalstan joka sanaa, yhtäkkiä kaikki koskee minua/ meitä🤦♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen siitä saa kun itse kääntelee ja vääntelee keskustelupalstan joka sanaa, yhtäkkiä kaikki koskee minua/ meitä🤦♀️
Joku mainitsi oikein televiisiossa, että ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä lukee, niin tai muiden koosteita..
- Anonyymi
Löytyy useitakin, laatutietoisia valitettavasti että paikallisen palstakulttuurin mukaiset palstahemmot tuskin kelpaavat, isi karsii sitten loput 😁
- Anonyymi
Jos äitinsä pyörii tällä luusereiden palstalla, on tyttäretkin toivottomia tapauksia.
- Anonyymi
Pirppis kirjoitti:
Haulikon kanssa..?
Niska-perse ote riittää, häät hoidetaan sitten rautatavaran kanssa jos tarvis 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos äitinsä pyörii tällä luusereiden palstalla, on tyttäretkin toivottomia tapauksia.
Isipappa täällä pyörii ja ne tyttäret tuskin teikäläiselle tutuksi tulee että ole huoleti 😄
Anonyymi kirjoitti:
Niska-perse ote riittää, häät hoidetaan sitten rautatavaran kanssa jos tarvis 😄
Voi, voi, voi sentään.. en tiennytkään että olet noin vanhoillinen. :)
Vai onko kyse kaksinaismoraalista..? Eli sama mitä muut kunhan omat tytöt..?
Pakkoavioliitoista ei ennenkään ole tullut mitään hyvää. Itse olen oikein oiva esimerkki siitä.
Eli olen pakkoavioliiton laps.- AnonyymiUUSI
Pirppis kirjoitti:
Voi, voi, voi sentään.. en tiennytkään että olet noin vanhoillinen. :)
Vai onko kyse kaksinaismoraalista..? Eli sama mitä muut kunhan omat tytöt..?
Pakkoavioliitoista ei ennenkään ole tullut mitään hyvää. Itse olen oikein oiva esimerkki siitä.
Eli olen pakkoavioliiton laps.No joskus tulee vähän liioiteltua paikalliseen tyyliin 😄
Niin, minähän olen tämmöinen vapaan kasvatuksen hedelmä jolla isää ei ole ollut koskaan paitsi pari ekaa vuotta ja se kyllä kuuluu ja näkyy toisinaan erityisesti huumorin laadussa tai sitten siinä laadun puutteessa 😁.
Ohjaavia tekijöitä elämässä on ollut minimaalisesti. Muokkaahan kasvuympäristö ihmistä aika vahvastikin, lopuksi ainut asia mihin täysin voi luottaa on oma selkäranka.
Ja jos ympäristö ei tarjoa mitään kuulemisen arvoista niin miksi sitä tulisi kuunnella, omapäiseksi kasvaminen on siis ympäristön vika...tai sitten sen kasvatuksen puutteen .
Ei meissä mitään vikaa ole 😄 Anonyymi kirjoitti:
No joskus tulee vähän liioiteltua paikalliseen tyyliin 😄
Niin, minähän olen tämmöinen vapaan kasvatuksen hedelmä jolla isää ei ole ollut koskaan paitsi pari ekaa vuotta ja se kyllä kuuluu ja näkyy toisinaan erityisesti huumorin laadussa tai sitten siinä laadun puutteessa 😁.
Ohjaavia tekijöitä elämässä on ollut minimaalisesti. Muokkaahan kasvuympäristö ihmistä aika vahvastikin, lopuksi ainut asia mihin täysin voi luottaa on oma selkäranka.
Ja jos ympäristö ei tarjoa mitään kuulemisen arvoista niin miksi sitä tulisi kuunnella, omapäiseksi kasvaminen on siis ympäristön vika...tai sitten sen kasvatuksen puutteen .
Ei meissä mitään vikaa ole 😄Hei c'moon ukko. Minä olen lähiöiden avainlapsonen. Ei isää, eikä oikein äitiäkään. Ruokaa sain ja katon pääni päälle. Ja hitokseltaan p-jaskaa niskaan. Siinä mun lapsuuteni.
Tai no, oli mulla kaverit ja isosisko johon turvautua. Mut omavaraisuus on se, niin kutsuttu kantava voima.
Eskariin äiti näytti tien ekana eskaripäivänä ja sen jälkeen kuljin ominpäin. Köyhä yksinhuoltaja kun oli, niin ei ollut varaa vapaisiin. Kesäsin oltiin kesäkodeissa tai kaupungin kesäleireillä.. muu aika juostiin kuin villivarsat.
Omapäisyys on vaan hyvä juttu. Kalautan kippikset sen kunniaksi 🥂.
Mulle vaan kävi tukalasti kun sairastuin ms-tautiin 2012 ja ennuste oli aikasta raju. Piti hyväksyä oma kykenemättömyytensä. Oli muuten paha paikka.
Omapäinen ja minä itse -tyyppi joutuu täysin huollettavaksi. Vaikeeta.
Mut juu paranin siitä vaiheesta ja tein mitä omapäisimmän ratkaisun. Aloitin elämäni alusta 2020, eroamalla exästä ja muuttamalla omilleni. Mut juu.. en anna pelolle valtaa vaan tartun tilaisuuteen elää omannäköistä elämää.
Varmaankin vapaan kasvatuksen ja isättömän elämän peruja..😄
Mistäpä tuota tietää...- AnonyymiUUSI
Pirppis kirjoitti:
Hei c'moon ukko. Minä olen lähiöiden avainlapsonen. Ei isää, eikä oikein äitiäkään. Ruokaa sain ja katon pääni päälle. Ja hitokseltaan p-jaskaa niskaan. Siinä mun lapsuuteni.
Tai no, oli mulla kaverit ja isosisko johon turvautua. Mut omavaraisuus on se, niin kutsuttu kantava voima.
Eskariin äiti näytti tien ekana eskaripäivänä ja sen jälkeen kuljin ominpäin. Köyhä yksinhuoltaja kun oli, niin ei ollut varaa vapaisiin. Kesäsin oltiin kesäkodeissa tai kaupungin kesäleireillä.. muu aika juostiin kuin villivarsat.
Mulle vaan kävi tukalasti kun sairastuin ms-tautiin 2012 ja ennuste oli aikasta raju. Piti hyväksyä oma kykenemättömyytensä. Oli muuten paha paikka.
Mut juu paranin siitä vaiheesta ja tein mitä omapäisimmän ratkaisun. Aloitin elämäni alusta 2020, eroamalla exästä ja muuttamalla omilleni. Mut juu.. en anna pelolle valtaa vaan tartun tilaisuuteen elää omannäköistä elämää.
Mistäpä tuota tietää...No jopas sinua on koeteltu. Tuo MS kuulosti mulle pahimmalta iskulta. Mun vammat ei sentään etene.
Lapsuuskin oli köyhä, mutta onnellinen ja molemmat vanhemmat välittää edelleen, vaikka erosivatkin aikoinaan.
Joillakin on niin hyvä tuuri, ettei koskaan tule vastoinkäymisiä ja toisille sitten senkin edestä, jotta keskiarvo pysyy.
Tiesithän, että kaikissa asioissa on vakio keskiarvo. Säälittää, mitä lottovoittajille käy myöhemmin. Vaikka lämpötila nousee keskimäärin, niin paikallinen vuotuinen keskiarvo ei tokikaan heittele ikinä mitään useita asteita. Muutos on tavallisen tallaajan mielestä hidas, mutta ilmaston näkökulmasta supernopeaa.
Tekisi mieli kirjoittaa, että pidetään me aivovammaiset lippu korkealla, mutta en kehtaa, jos loukkaannut.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
No jopas sinua on koeteltu. Tuo MS kuulosti mulle pahimmalta iskulta. Mun vammat ei sentään etene.
Lapsuuskin oli köyhä, mutta onnellinen ja molemmat vanhemmat välittää edelleen, vaikka erosivatkin aikoinaan.
Joillakin on niin hyvä tuuri, ettei koskaan tule vastoinkäymisiä ja toisille sitten senkin edestä, jotta keskiarvo pysyy.
Tiesithän, että kaikissa asioissa on vakio keskiarvo. Säälittää, mitä lottovoittajille käy myöhemmin. Vaikka lämpötila nousee keskimäärin, niin paikallinen vuotuinen keskiarvo ei tokikaan heittele ikinä mitään useita asteita. Muutos on tavallisen tallaajan mielestä hidas, mutta ilmaston näkökulmasta supernopeaa.
Tekisi mieli kirjoittaa, että pidetään me aivovammaiset lippu korkealla, mutta en kehtaa, jos loukkaannut.
>simiti<En loukkaannu. En juuri koskaan mistään.
Juurikin noin; pidetään lippu korkealla.- AnonyymiUUSI
Pirppis kirjoitti:
Hei c'moon ukko. Minä olen lähiöiden avainlapsonen. Ei isää, eikä oikein äitiäkään. Ruokaa sain ja katon pääni päälle. Ja hitokseltaan p-jaskaa niskaan. Siinä mun lapsuuteni.
Mistäpä tuota tietää...Ukkopahan lapsuus kului mummon ja papan hoteissa ja oli jälkeenpäin muistellen ehdottomasti parasta aikaa vaikka aika lailla sielläkin kippisteltiin ja porukalla, ekan kiljukännini (kerran) otin seitsemänvuotiaana 😂. Siltä ajalta on kai tuo mun hyvä viinapääkin kotoisin...turvallinen ympäristö siitä huolimatta.
Sitten mami otti ja meni liittoon numero kaksi, aluksi ei suurempia ongelmia mutta sitten isäpuoli otti silmätikukseen, lisäksi koulukiusatuksi (muutto ja koulun vaihto, kaikki kaverit jäivät jne) joutuminen siihen samaan syssyyn...siinähän oli rattoisat nuoruusvuodet, jee. Turvassa ei missään, ei koulussa ei kotona ja siitähän seurasi sitten vahvaa eristäytymistä.
Selvittiin niistäkin ajoista ja eteenpäin on menty vaikka välillä on mahalaskuakin tehty.
Saattaa olla myös että vahingoista on jotain myös opittu...viimeiset toki on vielä tekemättä 😁.
Matkaan
https://www.youtube.com/watch?v=9CyCP-romzo Anonyymi kirjoitti:
Ukkopahan lapsuus kului mummon ja papan hoteissa ja oli jälkeenpäin muistellen ehdottomasti parasta aikaa vaikka aika lailla sielläkin kippisteltiin ja porukalla, ekan kiljukännini (kerran) otin seitsemänvuotiaana 😂. Siltä ajalta on kai tuo mun hyvä viinapääkin kotoisin...turvallinen ympäristö siitä huolimatta.
Sitten mami otti ja meni liittoon numero kaksi, aluksi ei suurempia ongelmia mutta sitten isäpuoli otti silmätikukseen, lisäksi koulukiusatuksi (muutto ja koulun vaihto, kaikki kaverit jäivät jne) joutuminen siihen samaan syssyyn...siinähän oli rattoisat nuoruusvuodet, jee. Turvassa ei missään, ei koulussa ei kotona ja siitähän seurasi sitten vahvaa eristäytymistä.
Selvittiin niistäkin ajoista ja eteenpäin on menty vaikka välillä on mahalaskuakin tehty.
Saattaa olla myös että vahingoista on jotain myös opittu...viimeiset toki on vielä tekemättä 😁.
Matkaan
https://www.youtube.com/watch?v=9CyCP-romzoSiinä oli biisi minun makuuni. Herkkää menoa. Kiitos loistavasta biisistä.
Olet tosiaan saanut kokea aika moista sinäkin.
Sanonta että se mikä ei tapa, vahvistaa .. pitää omassa elämässäni paikkaansa ja villinä veikkauksena että sinunkin.
Ilmankos olen sinuun niin tykästynyt jo aikoja sitten, sehän johtuu vaan rusoposkisuudestasi.. 😆
Toisistaan huomaa kyllä ne jotka oikeasti ovat eläneet .. hmm.. kaunistelematonta elämää.
Olet lieneen käsitellyt asioita jo aika pitkälle, kun en aisti katkeruutta sinussa juurikaan.
Mieleni tekisi laittaa sinulle biisi, mutta nyt ei irtoo. Tekemätön paikka.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kenties nainen, joka yrittää ”synnyttää” täällä mitä tahansa naisia tai tiettyä naista herjaavaa soopaa? Ja missä sinä itse päivystätkään, että saat syöksettyä tulta kidastasi- rennossa ryhmässäkö? Njet. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Pirppis kirjoitti:
Mistäpä tuota tietää...” Varmaankin vapaan kasvatuksen ja isättömän elämän peruja..😄
Mistäpä tuota tietää.” Pakko mainita tähän monologiisi palstasetä ja muut kävelevät aivopierut, että joskus se on lasten etu, että isä on poissa kuviosta. T naiselta tämä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
” Varmaankin vapaan kasvatuksen ja isättömän elämän peruja..😄
Mistäpä tuota tietää.” Pakko mainita tähän monologiisi palstasetä ja muut kävelevät aivopierut, että joskus se on lasten etu, että isä on poissa kuviosta. T naiselta tämäJa oli ihan yleinen toteamus tänne misogiassa marinoituvien saitille. Ai niin, se isän käytös on vissiin naisen huonon valinnan tulos. No ei siinä, käsi pystyyn virheen merkiksi ja pivot. Viittaan tähän yleisvatulointiin kieli poskella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja oli ihan yleinen toteamus tänne misogiassa marinoituvien saitille. Ai niin, se isän käytös on vissiin naisen huonon valinnan tulos. No ei siinä, käsi pystyyn virheen merkiksi ja pivot. Viittaan tähän yleisvatulointiin kieli poskella.
Oliko liian moderni ajatus? Asuuko sinussakin sisäinen persu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No on se hyvä, ettei sulla viisikymppisenä aikuisena naisena ole pelkoa siitä, että olisitko itse hyvä vai huono esimerkki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No on se hyvä, ettei sulla viisikymppisenä aikuisena naisena ole pelkoa siitä, että olisitko itse hyvä vai huono esimerkki.
Ja lapset ovat meluisia ja epäloogisia, en ois koskaan halunnutkaan vai miten se meni. Ja jollakin ei ole ollut aitoa parisuhdetta koskaan, aika sentimentaalinen vaakakuppi
- Anonyymi
Jos mammalla on geneettistä taipumusta tuhtiuteen niin saattaapi tyttäret olla samanlaisia. Onneksi itselläni on hyvät geenit. Siitä olen kiitollinen.
- Anonyymi
Omia ei, mutta melkein omia, eli siskoni tyttäriä löytyy 3 kappaletta. Ovat varattuja jokikinen, eli ei kuulu sinulle.
- Anonyymi
Mitä se sinulle kuuluu.
- Anonyymi
Kyllä miehiä aina nuoret naiset kiinnostaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä miehiä aina nuoret naiset kiinnostaa.
Eli nimenomaan jonkun tyttäret vai? Minkä ikäiset tyttäret ja mikä painotus tällä äitiydellä on suhteessa tyttäreen?🚩 siinä ois teille mietittävää jos kapasiteetti riittää
- AnonyymiUUSI
mikä musiikki oliai äidille "you took my life , but i¨'ll take yours too"
Jännä, että poikalapsesta ei tarvi olla huolissaan.
Tytön kohdalla pitäisi koko ajan pelätä, että joku paukauttaa hänet paksuksi.
Ja tuskin tytär saa sellaista unelmamiestä, mihin isä mieltyisi.- AnonyymiUUSI
Nih, poikalapsen kanssa pitää vaan pelätä, että se esim. vetää pään täyteen ja täräyttää isin autolla päin puuta, tai sukeltaa pää edellä kalliolta matalikkoon, tai saa snägärillä turpaansa, tms.
Anonyymi kirjoitti:
Nih, poikalapsen kanssa pitää vaan pelätä, että se esim. vetää pään täyteen ja täräyttää isin autolla päin puuta, tai sukeltaa pää edellä kalliolta matalikkoon, tai saa snägärillä turpaansa, tms.
No juu, onhan niitä puuhakkaita poikia. Itsekin olin nuorena levoton.
Oma poika istuu rauhallisesti tietokoneella. Äiti on vähän huolissaan, löytääkö poika koskaan tyttöystävää.- AnonyymiUUSI
Ei siitä tyttärestä oikeasti tarvitse olla yhtään sen kummemmin huolissaan, kun vain kasvattaa realismiin ja käyttämään omia aivojaan. Ja ihan samalla tavalla se poikakin voi jäädä jonkun syöjättären hampaisiin, joka pamahtaa paksuksi, repii sydämen riekaleiksi ja pistää elämän täydellisesti mullin mallin. Miniäkokelaskin voi olla peräisin helvetistä.
- AnonyymiUUSI
Gattino kirjoitti:
No juu, onhan niitä puuhakkaita poikia. Itsekin olin nuorena levoton.
Oma poika istuu rauhallisesti tietokoneella. Äiti on vähän huolissaan, löytääkö poika koskaan tyttöystävää.Voit rauhoitella äitiä ja kertoa, että eihän se löydä kun istuu vaan tietokoneella. Huoli pois.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No älähän huoli, jotkut mammat tulee aikuislastensa eteen joka tilanteessa, ei se meidän poika ollut
- AnonyymiUUSI
No joo. Tyttö on kunnostautunut sekä Sin moo do hapkidossa, että nyrkkeilyssä. Hapkidoa takana pian 20 vuotta, kun aloitti pikkuisena.
Toki myös vihainen ukko ja koirakin on.
Mitä sillä tiedolla teet?
>simiti< - AnonyymiUUSI
poika paesanraa sukua tyttö pienentää..
- AnonyymiUUSI
Jaa a sulla ei toivottavasti ole, palstasetä. Sama koskee itse kirjoittamasi monologin, eli kommenttien uskojia naisen kirjoittamaksi. Tyly fakta
- AnonyymiUUSI
Ikävä tosiasia että kyttäilet palstasekopåå huomattavasti nuorempia lapsia. Tuusbyyn studiosetä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 742676
- 1742354
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362115- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 101264
- 131259
- 221241