Mulla meni jo yks viikko ja nyt alkoi toinen. Ton ekan viikon olin kyllä joka päivä torilla ja vesipuistossa. Mutta ei siellä taaskaan ketään näkyny. Ja vesipuistossa meni suihkukaivokin rikki. Ei pelkästään silleen pikkusen, vaan se oikeen halkes koko allas. No nyt mä otan iisimmin. On vähän pakko aatella itseensä, vaikka itsekeskeisyys tietyllä tavalla ärsyttää. Mutta on pitkä talvi edessä, niin nyt teen vaan omia hommia. Mites teillä?
Ootteks te muut lomilla?
9
98
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä vain hengailen elon mukana. Toki tiedän, että joillakin voi olla huonompi ennuste. Se ei ole kivaa.
>simiti< Lomani alkoi tänään. Ja aion todellakin olla ihan itsekeskeinen ja viettää lomaa lomana maailman parhaan tyypin kanssa.. heh.
Jero, himmaa sinäkin hetkeksi, ei kellään pitäisi olla kiire lomalla. Mutra ehkäpä hektisyys on sun juttusi, jotakkn mistä nautit..Joo rauhallisesti otetaan, en tänäänkään käyny muualla kun kaatopaikalla. Kyllä se tästä ja loppuviikolla ruotsiin.
Juu joskus kannattaa olla vähän itsekeskeinenkin, jaksaa sitten paremmin.
- AnonyymiUUSI
helppoa hommaa jos ei ihmisiä näy
itsellä niin noniin jutut.... kysy vaikka tirtokonrrn vääöyläajurilta... mikähän DMA väyläö oliai vapaana.. DMA controller tämä on ja nopea numero 7Jaa, mutta mulla kun just piti näkyä ihmisiä. Tai no ehkä kuitenkin parempi näin. Ei aina jaksa olla niin "kiva"
Ensi viikolla alkaa.
Pari kertaa pitää varmaan kuitenkin käydä työmaalla palavereissa ja muutama koulutus on luvassa noihin poliitisiin luottamustoimiin.
Muuten otan aika rauhallisesti; liikuntaa ja lepoa sekä hyvää ruokaa. Kotimaan matkailua ja sukulointia ja sitten levänneenä aikanaan takaisin työmaalle.Hieno homma että loma alkaa sullakin. Jaa on palavereja lomallakin. No eipä meilläkään koko firmaa pysty laittaa lomien ajaksi kiinni.
Otan mäkin liikuntaa ja lepoa. Syömisen jätän vähemmälle, niin ku aina. Työmaalle on hienoo palata sitten sormet täynnä virtaa.
Ei nyt lomaan silleen liity, mutta ruotsin telkkarissa urheilu uutisissa yllättäen alkoi kuuluu ralli englantia ja mä katoin, niin Juha kankkunenhan siinä. Aika vanhentmtunu jo, en meinannut tunnistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802781
- 1822403
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 101274
- 131269
- 221241