Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kts777
kts777
kts777
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
866
Kommenttia
12082
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pentagonin+käytännöistä+vastaava+alivaltiosihteeri+James+Anderson+erosi+vastalauseena+puolustusministeri+Esperin+irtisanomiselle.+Hänen+tilalleen+nousee+Anthony+Tata,+eläkkeelle+jäänyt+armeijan+prikaatinkenraali,+joka+on+kutsunut+presidentti+Barack+Obamaa+terroristijohtajaksi.+Vaude...!
Trumpin+kekkaloinnin+taustalla+voi+myös+olla+Esperin+taannoiset+yritykset+estää+Yhdysvaltojen+joukkojen+liian+aikainen+vetäminen+Afganistanista.+Joukkojen+vetäminen+on+ollut+yksi+Trumpin+vaalilupauksista.
Yhdysvaltojen+asevoimien+päälliköt+ovat+painottaneet,+ettei+Afganistanista+voi+vetää+joukkoja,+ennen+kuin+olosuhteet+sen+sallivat.+Yhdysvallat+solmi+helmikuussa+Talibanin+kanssa+joukkojen+vetämisestä+sopimuksen,+jonka+ehtona+on+ollut+muun+muassa+se,+että+järjestö+katkaisee+siteensä+al-Qaidaan+ja+edistyy+rauhanneuvotteluissa+Afganistanin+hallituksen+kanssa.+Nämä+ehdot+eivät+ole+täyttyneet+ja+Trump+ei+siitä+välitä+enää+vittujakaan+koska+narsistina+ajattelee+vain+itseään.
12.11.2020 07:49
Välillähän+teijän+lössi+väittää+ettei+kristinoppia+ole+ollut+ollenkaan+olemassakaan+sitten+300+-luvun+jolloin+Konstantinus+Suuri+laittoi+askelmerkit+kirkolle...
:o
11.11.2020 20:42
Matteus
5:29+Jos+sinun+oikea+silmäsi+viettelee+sinua,+repäise+se+pois+ja+heitä+luotasi;+sillä+parempi+on+sinulle,+että+yksi+jäsenistäsi+joutuu+hukkaan,+kuin+että+koko+ruumiisi+heitetään+helvettiin.
5:30+Ja+jos+sinun+oikea+kätesi+viettelee+sinua,+hakkaa+se+poikki+ja+heitä+luotasi;+sillä+parempi+on+sinulle,+että+yksi+jäsenistäsi+joutuu+hukkaan,+kuin+että+koko+ruumiisi+menee+helvettiin.+
70-luvulla+Hymy-lehdessä+oli+nuoren+suomalaismiehen+haastattelu,+joka+oli+katkaissut+kirveellä+kätensä,+koska+koki+sen+viettelevän+häntä+syntiin.+Kun+käsi+oli+poikki,+häntä+vainonnut+tuliolento+katosi+iäksi.+Sitten+hän+näki+unessa,+kuinka+hänen+irtihakattu+kädentynkänsä+lojui+helvetissä+kadotettujen+sielujen+seurassa.+Ylpeänä+hän+esitteli+kuvassa+kirvestään+ja+kädentynkäänsä.
Usein+puhutaan+tasapainottomien+nuorten+harrastamista+viiltelyistä+mutta+tää+hemmo+meni+paljon+pitemmälle+ja+ansaitsee+kaikkien+aikojen+tasapainottomien+nuorten+papukaijamerkin.
11.11.2020 19:25
Ihmetelty+Soffiinan+kanssa+samaa.+Mikä+saa+kaiken+maailman+uudestikastajat,+laitalahkolaiset,+ääriänkyrät,+meshiaanis+jashualaiset+ja+muut+vippasvempulat+notkumaan+täällä+ja+suoltamaan+kirkon+vastaista+propagandaa
11.11.2020 19:18
Minä+sytytän+kynttilät+palestiinalaisten+kunniaksi+ja+kirkossa+minulla+on+Palestiinan+lippu!
11.11.2020 19:05
Presidentti+Ahmadinejad+ei+sanonut+noin+vaan+hän+sanoi+että+Israelin+epäoikeudenmukainen+hallinto+tulee+katoamaan+ja+kuinkas+muutenkaan.
11.11.2020 19:03
Tuntemani+juutalaiset+suomessa+ovat+pääosin+sosialidemokraatteja.+Kannattavat+Israelin+valtiota+mutta+eivät+Likudia+eikä+Bibiä.
11.11.2020 14:59
Joskus+toivoisi+että+puhuttaisiin+myös+Israelin+ydinaseista+ja+paiskattaisiin+maa+muiden+tavoin+ydinsulkusopimukseen
11.11.2020 14:56
TRUMP+SE+OLI+JOKA+LISÄSI+SODAN+VAARAA+IRROTTAMALLA+SOPIMUKSEN.+IRAN+ON+SIITÄ+ASTI+RIKASTANUT+URAANIA+VAPAASTI!!!!
11.11.2020 14:56
No+toki+kaikki+israelilaiset+eivät+ole+samaa+mieltä+Knessetin+ulkoasiain-+ja+puolustusvaliokunnan+puheenjohtaja+Zvi+Hauser+uskoo,+että+sopimus+Bidenin+ja+Iranin+välillä+on+parasta+kaikille+jaBiden+varmasti+tekee+siitä+edeltävää+paremman.
Trump+ei+siihen+olisi+pystynyt+koskaan.
11.11.2020 14:54
Mutta+ihmisellä+(myös+Israelilla)+on+oikeus+hylätä+Jumala.++Mikä+tässä+on+niin+vaikea+ymmärtää?
valinta+oli+ehdollinen+eikä+suinkaan+perustunut+syntyperään,+vaan+sydämen+asenteeseen:
2.Moos
19:5+JOS+te+nyt+kuulette+minun+ääntäni+ja+pidätte+minun+liittoni,+niin+te+olette+minun+omaisuuteni+ennen+kaikkia+muita+kansoja;+sillä+koko+maa+on+minun.
5.+Moos
11:26+Katso,+minä+asetan+tänä+päivänä+teidän+eteenne+siunauksen+ja+kirouksen:
11:27+siunauksen,+JOS+te+tottelette+Herran,+teidän+Jumalanne,+käskyjä,+jotka+minä+tänä+päivänä+teille+annan,
11:28+mutta+kirouksen,+JOS+te+ette+tottele+Herran,+teidän+Jumalanne,+käskyjä,+vaan+poikkeatte+siltä+tieltä,+jota+minä+tänä+päivänä+käsken+teidän+vaeltaa
Mikä+tässä+on+niin+vaikea+ymmärtää?
11.11.2020 14:28
Unohdat+sen+että+vaikka+Jumala+onkin+uskollinen,+niin+ihmisten+ei+tarvitse+sitä+olla.+Israel+ei+ollut.
11.11.2020 12:37
Lueppa+Bibin+twitteristä+mitä+mieltä+israelilaiset+ovat+tuosta+kun+Bibi+oli+juuri+kehumassa+että+arabien+laivat+tuovat+haifaan+maitoa+ja+hunajaa:
-+Arabiemiirikuntien+alukset+purkavat+edelleen+lastia"+-+mikä+klassinen+raamatullinen+valhe.+Laivat+mitä?+Mitä+Emiraatit+tuottaa+öljyn+lisäksi?
Ali+Bibi+ja+kolmekymmentäviisi+rosvoa+-+Tarinoita+tuhannesta+ja+yhdestä+yöstä.
-+Ja+tänään,+Pompeo+ilmoitti+Yhdysvaltojen+aikomuksesta+myydä+aseita+Emirateille,+mikä+neutralisoi+Israelin+ilmavoimat+alueella.
-+Mitä+sitten?+Rauha+rauhasta+tai+rauha+valtavasta+asekaupasta+Emirateille+????
-+Tältä+näyttää+"rauhansopimus":+(kuva+hävittäjästä+ja+dollaripinkasta)
-+Hyvin+tehty.+Hyvää+työtä.
Lennä+nyt+pois+näkyvistämme.+Tammikussa+sulla+oikeudenkäynti.
-+Haifassa+on+aluksia!
Erinomaista.+Luovun+työttömyysetuuksista,+koska+hyödyn+varmasti+paljon+rauhansopimuksesta!
-+Toivatko+kuivausrumpuja+tänään?
Koska+minulla+on+jo+pesukone.
Laita+tuomaan+myös+leipää,+munia+ja+kuminaa.
-+Olet+kävelevä+vitsi
-+Valtava+vipu+Yhdysvaltain+aseteollisuudelle
Meillä+se+on+vipu+osakeyhtiöiden+rikastumiselle.
11.11.2020 12:20
Kun+Etelä-Afrikan+apartheidhallitus+yritti+tunkea+mustia+bantustaneihin,+teki+Jumala+selväksi+että+Etelä-Afrikan+apartheidhallituksen+aika+oli+lopussa+joten+en+kehoita+leikkimään+bantustaneilla.+Se+on+hyvin+äkkiä+turbidoukkis+sillä+Jumalahan+on+ennen+kaikkea+oikeudenmukaisuuden+Jumala.
HYVÄ!
11.11.2020 12:05
Ja+Israel+uhkailee+taas+sodalla
Hedelmistään+puu+tunnetaan
https://www.jpost.com/us-elections/israeli-minister-warns-of-war-if-biden-returns-to-iran-deal-648097?
11.11.2020 09:40
Ne+eivät+olleet+mitään+saavutuksia+ja+eivät+edes+israelialaiset+pidä+niitä+m,uuna+kuin+Bibin+mainostemppuna.+Trumpin+lentäessä+ulos,+ne+ovat+nollan+arvoisia+papereita+muutenkin+vaikka+niiden+tarkoituksena+oli+estää+Israelia+liittämästä+Länsirannan+osia+alueisiinsa.+Kuka+uskoo,+että+pysyvästi+estävät?+Siteet+siis+katkeavat+kun+liitetään,+näin+on+sanottu.
11.11.2020 09:00
Olen+supisuomalainen,+monen+vuosisadan+kantahärmäläinen+ja+tulen+toimeen+muidenkin+etnisyyksien+kanssa.+Jos+sinä+et,+niin+voi+voi.
11.11.2020 08:55
On+hienoa+että+Jumala+viskaa+Trumpin+pihalle+rangaistuksena+kaikesta+siitä+pahasta+mitä+on+tehnyt+palestiinalaislle.
HYVÄ!
11.11.2020 08:52
Trump+heitetään+pihalle+mutta+hän+on+edelleen+senkin+jälkeen+taakka+tiedustelulle+ja+armeijalle:
Yhdysvalloissa+viranomaiset+ja+asiantuntijat+pelkäävät,+että+presidenttikautensa+jälkeen+Donald+Trump+paljastaa+ulkopuolisille+presidenttinä+saamiaan+salassa+pidettäviä+tietoja.+Asiasta+kirjoittaa+Washington+Post.
Lehden+mukaan+Trump+paljasti+presidenttikaudellaan+luottamuksellisia+tietoja+hyötyäkseen+niistä+poliittisesti,+haavoittaakseen+vastustajiaan+tai+tehdäkseen+vaikutuksen+ulkovaltojen+johtajiin.+Joissakin+tapauksissa+se+saattoi+vaaraan+Yhdysvaltain+tiedustelupalvelujen+edustajia.
Asiantuntijat+pitävät+mahdollisena,+että+Trump+möläyttää+salaisuuksia+kampanjatilaisuudessa+tai+tavatessaan+vieraiden+valtojen+edustajia.+Hän+saattaisi+myös+vaihtaa+tietoja+esimerkiksi+bisnesmahdollisuuksiin+tai+käyttääkseen+niitä+koston+välineenä.
11.11.2020 06:28
Trump+heitetään+pihalle+mutta+hän+on+edelleen+senkin+jälkeen+taakka+tiedustelulle+ja+armeijalle:
Yhdysvalloissa+viranomaiset+ja+asiantuntijat+pelkäävät,+että+presidenttikautensa+jälkeen+Donald+Trump+paljastaa+ulkopuolisille+presidenttinä+saamiaan+salassa+pidettäviä+tietoja.+Asiasta+kirjoittaa+Washington+Post.
Lehden+mukaan+Trump+paljasti+presidenttikaudellaan+luottamuksellisia+tietoja+hyötyäkseen+niistä+poliittisesti,+haavoittaakseen+vastustajiaan+tai+tehdäkseen+vaikutuksen+ulkovaltojen+johtajiin.+Joissakin+tapauksissa+se+saattoi+vaaraan+Yhdysvaltain+tiedustelupalvelujen+edustajia.
Asiantuntijat+pitävät+mahdollisena,+että+Trump+möläyttää+salaisuuksia+kampanjatilaisuudessa+tai+tavatessaan+vieraiden+valtojen+edustajia.+Hän+saattaisi+myös+vaihtaa+tietoja+esimerkiksi+bisnesmahdollisuuksiin+tai+käyttääkseen+niitä+koston+välineenä.
11.11.2020 06:28
57 / 605