Taivaassa ovat melko väljät oltavat.
Jeesuksen seuraajaksi asettuneita juutalaisia on kautta historian niin vähän, että kyllä he kaikki yhteen taivaalliseen Jerusalemiin mahtuu.
Kaksi ketjua katosi tarkasteltavaksi sisäiseen valvontaan.
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkätkin ketjut katoavat aina kun palstan multinikki jää kiinni valehtelusta. Mikä on ihan ymmärrettävää. Eihän aidon usko.vaisen tule jättää jälkeensä moista todistusaineistoa. Tosin eräät ikävät tyypit käyttävät loggereita ja tallentavat ketjua sitä mukaan kuin siihen tulee viestejä joten ne eivät oikeasti olekaan kadoksissa.
- Anonyymi
Ketjut katoavat aina kun te attejankat saatte nenuunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjut katoavat aina kun te attejankat saatte nenuunne.
Tuo on totta, että jumalattomat poistattavat ketjut joissa eivät voi enää jumalattomuutta puolustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta, että jumalattomat poistattavat ketjut joissa eivät voi enää jumalattomuutta puolustaa.
Totta.
- Anonyymi
Ainakin Israel-ketju katosi, jota jo ihmettelinkin. Että "sisäinen valvonta"?
Lopputulos kai määräytyy sen mukaan, keitä sisäiseen valvontaan kuuluu.
Kristalliyön uhrien muistoksi ei saanut julkista kynttilää sytyttää ja kehoittaa muitakin tähän myötätunnon osoitukseen. Laittaa linkkiä juutalaisten omaan mediaan. Jumpeli, että siitä lensi tällaiset viestit hetkessä helkuttiin!- Anonyymi
Ja Trumppia puoltava ketju missä oli yli 200 kommenttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Trumppia puoltava ketju missä oli yli 200 kommenttia.
Trumpin puolustus on aika heikossa hapessa jos se on kiinni poistetussa ketjussa esitetyistä puolto höpertelyistä.
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Minä sytytän kynttilät palestiinalaisten kunniaksi ja kirkossa minulla on Palestiinan lippu!
Kaikinmokomin. Tee sinä niin! 🙂🕯️
Kävin vuosi sitten Saksassa, Berliinissä, ihan vain yleissivistyksen vuoksi, katsomassa, mikä on mesta. Se oli hengeltään jotenkin kylmä kaupunki. Tietenkin keskieurooppalaista sivistystä ja minä haahuilin siellä yksinäni kuin mikäkin maalaistollo maailmanlaidalta.
Juutalaisuus näkyi kaupungissa, esim. hotskumme lähellä oli juutalainen kultasepänliike, menoroita ikkunassa ja jiddishinkielisine kirjoituksineen.
Holokaustin muistomerkki oli... valtava määrä isoja kivenlohkareita. Symboliikkaa täytyi pohtia, en sitä aivan käsittänyt, mutta lievästi ahdistavaa se oli. Kaitpa se kuvasi niitä kuuttamiljoonaa... Olen kylläkin tästä aiheesta pahempaakin nähnyt. Ei sentään kivien välissä tullut vastaan jalkalamppuja, joiden kuuppa ihmisen nahasta...
Sytyttele sää kynttilöitä kavereilles, niin minäkin.
Vuosia sitten, kun vierailullani Venäjällä, tulin tietoiseksi sen kansakunnan kärsimyksistä, se oli karmaisevaa. Meillä Suomessa ei Leningradin piiritystä juurikaan muistella ja monille se on jokin epämääräinen sana jostain, mistä lie ikikaukaisesta sotatoimesta, monet Suomessa eivät ole siitä edes kuulleetkaan. Venäjällä viime sotaa ei ole unohdettu. Ajo pitkin nk. Elämäntietä on suositeltava kokemus, myös edelleen "ryssää" vihaaville suomalaisille. Minä en kyyneleittä sitä tiellä kulkenut.
Ollaanhan me suomalaisetkin kärsitty, mutta niin on Naapurikin. 🕯️🕊️✨ - Anonyymi
KTS kirjoitti:
Minä sytytän kynttilät palestiinalaisten kunniaksi ja kirkossa minulla on Palestiinan lippu!
Ei Palestiinan lippu vielä mitään, mutta jos meikä painelisi kirkkoon kietoutuneena Venäjän lippuun... olisin hetkessä vainaa.
- Anonyymi
Kun tekstit poistuu on päässyt totuuden ääreen. 🤣
- Anonyymi
ArtoTTT
Ketjuja poistetaan sitä tahtia, että koko keskustelu menee jo hankalaksi, palstan tason huomioiden se ei välttämättä silti ole edes huono asia, pitäisikö kohta alkaa miettimään muuttoa???- Anonyymi
Poistetuista teksteistä kirjoitetaan tulevaisuudessa raamattu 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistetuista teksteistä kirjoitetaan tulevaisuudessa raamattu 🤣
Teeppä se!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514