Suomi on kristillinen!!!

Suomi on KRISTITTYJEN maa!!!

KRISTITTYJEN!!!


SIIS...

115

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tapakristittyjen, vain vähemmistö uskoo Jumalaan. Suomi on jumalattomien maa.

      • ☝️☀️🙌


      • Se on totuus ja sitähän se Jeesuskin painotti ☝️


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Se on totuus ja sitähän se Jeesuskin painotti ☝️

        Missä Jeesus puhui Suomesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä Jeesus puhui Suomesta?

        Puhu totta, siinä se.
        Totuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä Jeesus puhui Suomesta?

        Ja lopeta valehtelu ☝️☀️👍


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Puhu totta, siinä se.
        Totuus.

        Et vastannut kysymykseeni.


      • >Ei tarvitse pimeyden lasten kieroiluihin lähteä mukaan, valitan 🤷‍♂️

        Miksi siis olet kanssamme vapaassa keskustelussa etkä jollain lahkofoorumilla?


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Ei tarvitse pimeyden lasten kieroiluihin lähteä mukaan, valitan 🤷‍♂️

        Miksi siis olet kanssamme vapaassa keskustelussa etkä jollain lahkofoorumilla?

        Kyllä minä lähden kadulle tekemään työtäni ja jätän teidät näihin hedelmällisiin keskusteluihin 🙏✌️☀️
        Tänään kun olen kasvotusten ihmisten kanssa näistä keskustellut niin tuntuu menevän jakeluun toisin kuin täällä ☝️👌☀️🙌


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Kyllä minä lähden kadulle tekemään työtäni ja jätän teidät näihin hedelmällisiin keskusteluihin 🙏✌️☀️
        Tänään kun olen kasvotusten ihmisten kanssa näistä keskustellut niin tuntuu menevän jakeluun toisin kuin täällä ☝️👌☀️🙌

        Alkusyksystä joku kiiluvasilmäinen katuapostoli tarrautui kiinni kaupungilla ja koetti kovasti julistaa evankeliumia. Väitti minua syntiseksi ja oli huolissaan siitä kun minulla ei ole halua pelastua. Puolisen tuntia jaksoi kävellä vieressä (hieman taempana) ja jankuttaa samaa asiaa. Ei halunnut tai kyennyt lainkaan keskustelemaan. Kun alettiin olla lähellä kotiani, niin toivotin hyvät jatkot mutta ei tuo hyväkäs ymmärtänyt lähteä pois luotani vaan pyrki edelleen seuraamaan minua. Oli pakko sanoa, että kun en ole väkivaltaan taipuvainen, niin olen pakotettu soittamaan paikalle virkavallan, jos hän ei jätä minua rauhaan. Se tepsi.

        Toivottavasti hänelle ei tullut sellainen olo, että sai tehtyä jotain hyvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkusyksystä joku kiiluvasilmäinen katuapostoli tarrautui kiinni kaupungilla ja koetti kovasti julistaa evankeliumia. Väitti minua syntiseksi ja oli huolissaan siitä kun minulla ei ole halua pelastua. Puolisen tuntia jaksoi kävellä vieressä (hieman taempana) ja jankuttaa samaa asiaa. Ei halunnut tai kyennyt lainkaan keskustelemaan. Kun alettiin olla lähellä kotiani, niin toivotin hyvät jatkot mutta ei tuo hyväkäs ymmärtänyt lähteä pois luotani vaan pyrki edelleen seuraamaan minua. Oli pakko sanoa, että kun en ole väkivaltaan taipuvainen, niin olen pakotettu soittamaan paikalle virkavallan, jos hän ei jätä minua rauhaan. Se tepsi.

        Toivottavasti hänelle ei tullut sellainen olo, että sai tehtyä jotain hyvää.

        Kerran Helluntaiseurakunnan tilaisuudessa yksi sanoi, että minulla on ongelmia. Minulla ei ollut.

        Seinäjoen Helluntaiseurakunnan tilaisuuksissa valehdellaan järkyttävän paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkusyksystä joku kiiluvasilmäinen katuapostoli tarrautui kiinni kaupungilla ja koetti kovasti julistaa evankeliumia. Väitti minua syntiseksi ja oli huolissaan siitä kun minulla ei ole halua pelastua. Puolisen tuntia jaksoi kävellä vieressä (hieman taempana) ja jankuttaa samaa asiaa. Ei halunnut tai kyennyt lainkaan keskustelemaan. Kun alettiin olla lähellä kotiani, niin toivotin hyvät jatkot mutta ei tuo hyväkäs ymmärtänyt lähteä pois luotani vaan pyrki edelleen seuraamaan minua. Oli pakko sanoa, että kun en ole väkivaltaan taipuvainen, niin olen pakotettu soittamaan paikalle virkavallan, jos hän ei jätä minua rauhaan. Se tepsi.

        Toivottavasti hänelle ei tullut sellainen olo, että sai tehtyä jotain hyvää.

        Ei ole tyyliäni 👍


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Puhu totta, siinä se.
        Totuus.

        Kyllä Jeesusta varmasti naurattaa yläkerrassa, kun hän kuuntelee mitä kaikkea alakerran uskovaiset väittävät hänen sanoneen ja sanomisillaan tarkoitaneen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jeesusta varmasti naurattaa yläkerrassa, kun hän kuuntelee mitä kaikkea alakerran uskovaiset väittävät hänen sanoneen ja sanomisillaan tarkoitaneen.

        Taivasten valtakunta on meissä sisäisesti, Kristus on sydämen asia.
        Sinun Jeesuksesi on jossain muualla kuin lähelläsi ☝️☀️
        Totuus, totuudellisuus sekä rehellisyys on vieraita asioita sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä Jeesus puhui Suomesta?

        Suomi ei todellakaan ole kristitty maa, kuin nimellisesti. Sen tajuamisessa ei tarvita Jeesusta.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Kyllä minä lähden kadulle tekemään työtäni ja jätän teidät näihin hedelmällisiin keskusteluihin 🙏✌️☀️
        Tänään kun olen kasvotusten ihmisten kanssa näistä keskustellut niin tuntuu menevän jakeluun toisin kuin täällä ☝️👌☀️🙌

        Tuskin menee sen kummemmin jakeluun kuin täälläkään. Ihmiset vain kohteliaampia irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jeesusta varmasti naurattaa yläkerrassa, kun hän kuuntelee mitä kaikkea alakerran uskovaiset väittävät hänen sanoneen ja sanomisillaan tarkoitaneen.

        Uskovaiset ovat sellaisia paukapäitä, että Jeesus taitaa pikemminkin pyöritellä epätoivoissaan silmiään.:)


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Taivasten valtakunta on meissä sisäisesti, Kristus on sydämen asia.
        Sinun Jeesuksesi on jossain muualla kuin lähelläsi ☝️☀️
        Totuus, totuudellisuus sekä rehellisyys on vieraita asioita sinulle?

        Huumorintaju taitaa sen sijaan olla vierasta sinulle? Minulla se on vieläkin tallella, vaikka olen ollut vuosikymmeniä uskossa.:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin menee sen kummemmin jakeluun kuin täälläkään. Ihmiset vain kohteliaampia irl.

        Niinpä ☝️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huumorintaju taitaa sen sijaan olla vierasta sinulle? Minulla se on vieläkin tallella, vaikka olen ollut vuosikymmeniä uskossa.:D

        Olen nauranut tyhjää vuosikaupalla ja nyt olen vakavoitunut, toki lasten kanssa naureskellaan mutta teidän kieroutuneiden aikuisten kanssa saa olla välillä aika kovana.... Sitten saa katsella vettyneitä silmiä, voi kyynel ☝️☀️🙏


      • Anonyymi

        Joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä Jeesus puhui Suomesta?

        Kaikkeen maailmaan kaikille luoduille .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi ei todellakaan ole kristitty maa, kuin nimellisesti. Sen tajuamisessa ei tarvita Jeesusta.

        Arabeilla on ihan omat maansa eikä täällä .


      • Anonyymi

        Onko muutkin uskonnot tapa uskoisia .


    • Anonyymi

      Luulenpa että islam tulee syrjäyttämään kristinuskon. Ei mene kauaa, Euroopassa jo kirkkoja muutetaan moskeijoiksi.

      • Anonyymi

        Ainakin nykyinen hallitus tekee parhaansa, että niin tapahtuisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin nykyinen hallitus tekee parhaansa, että niin tapahtuisi.

        Kun olin yhdessä paikassa Birminghamissa, niin näin neljä erilaista kirkkoa.

        Pidin sitä hulluutena. Mutta en voi estää uskontoja.


      • Anonyymi
        torre13 kirjoitti:

        Kun olin yhdessä paikassa Birminghamissa, niin näin neljä erilaista kirkkoa.

        Pidin sitä hulluutena. Mutta en voi estää uskontoja.

        Veto seIviää jouIuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veto seIviää jouIuna.

        Se on selvinnyt jo heti alussa.

        Kerroit alkupainon, julistat loppupainon. Ja olet ollut siten varma voittaja koko ajan.


      • Anonyymi
        torre13 kirjoitti:

        Se on selvinnyt jo heti alussa.

        Kerroit alkupainon, julistat loppupainon. Ja olet ollut siten varma voittaja koko ajan.

        Voit todistaa jouIuna että asia on toisin.

        Alle 80 täytyisi olla, niin voitat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voit todistaa jouIuna että asia on toisin.

        Alle 80 täytyisi olla, niin voitat.

        Heh. Sinä julistat loppupainon kuten julistit alkupainon.

        Olet maailmanluokan nero.


      • torre13 kirjoitti:

        Heh. Sinä julistat loppupainon kuten julistit alkupainon.

        Olet maailmanluokan nero.

        Jollakin tavalla järkevä veto olisi sellainen, että joku, vaikka minä aikosi laihduttaa tiettyyn painoon asti. Vaikka 85 kilosta 72 kiloon.

        Ja siitä veto. Tyhmä veto on, että jonkun painon pitää laskea varsin lyhyessä ajassa jopa vaarallisen nopeasti. Onneksi kukaan ei edes tavoittele moista painoa kuin pitkällä tähtäimellä.


      • Anonyymi
        torre13 kirjoitti:

        Jollakin tavalla järkevä veto olisi sellainen, että joku, vaikka minä aikosi laihduttaa tiettyyn painoon asti. Vaikka 85 kilosta 72 kiloon.

        Ja siitä veto. Tyhmä veto on, että jonkun painon pitää laskea varsin lyhyessä ajassa jopa vaarallisen nopeasti. Onneksi kukaan ei edes tavoittele moista painoa kuin pitkällä tähtäimellä.

        Veto on jo sovittu.

        PuIinat pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veto on jo sovittu.

        PuIinat pois.

        Sinä osallistut tyhmiin vetoihin, minä en tietenkään koskaan. Siinä sinun ja minun ero.


      • Anonyymi
        torre13 kirjoitti:

        Sinä osallistut tyhmiin vetoihin, minä en tietenkään koskaan. Siinä sinun ja minun ero.

        JouIuna selviää veto jonka jo tiedät jo häviäväsi, siksi seIittely.


      • Anonyymi kirjoitti:

        JouIuna selviää veto jonka jo tiedät jo häviäväsi, siksi seIittely.

        Toisaalta tyhmät ja järkevät erottuvat.


      • Anonyymi

        Ei muuteta . Osa niistä on myyty koska ollut homeessa .


    • Anonyymi

      Wikipediaa pitäisi päivittää.

    • Anonyymi

      Mitä mesoat?
      Eivät kristityt itse tuollaista väitä.
      Muutama voi väittää, mutta pääosin, ei.

      Jokainen aito kristitty tuntee Raamatun sanan ja edes oikean opin alkeet, eikä UT ainakaan väitä, että maailma olisi kristillinen. Maailma on jumalaton ja aidot kristityt "harvassa". Ei aivan harvassa, mutta harvenee kaiken aikaa. Tämä on harvojen ja sinnikkäiden uskoa. Suomessakin. Paljolti riippuu siitä, mihin usko on ollut perustuneena.

      Aiempina vuosisatoina uskonto oli suosiossa, väärät opit, kuten että jo pelkästään kirkon jäsenyys toisi pelastuksen, loi harhaluuloja siitä, minkälainen ihminen on aito kristitty. Termiä "Jeesuksen seuraaja" ei ole paljon viljelty, jottei harha särkyisi.

      Ateismi itse asiassa tekee palvelusta kristinuskolle, sillä se, ahkeran käännytystyönsä ansiosta, karsii kristityistä niitä, joiden kristillisyys muutoinkin on ollut pinnallista. Aidosti uskoneesta ei juurikaan tule ateistia (ehkä harvoissa tapauksissa voi tullakin).

      Suomessa vaikuttaa vielä kristinusko, se näkyy monissa asioissa, mutta aito kristitty tunnistaa pinnallisuuden ja jmalattomuuden, pahan monet metkut. On kuin katsoisi huonoa, suomalaista elokuvaa, jonka juoni suorastaan elttaantunut.

      Suomessa elää aitoja kristittyjä, mutta elää muitakin. Ateistit halusivat Suomeen islamin, rikastamaan yhteiskuntaamme ja kulttuuriamme. Heissä on sama henki. "Hei, me tienataan tällä!"

    • Anonyymi

      Onneksi ei ole. 85% ei usko jumaliin.
      Äpäräkultti on sitäpaitsi matu-uskonto.

    • Anonyymi

      Jos olet kirkossa töissä se on varmastikin niin 🤣

    • Välillähän teijän lössi väittää ettei kristinoppia ole ollut ollenkaan olemassakaan sitten 300 -luvun jolloin Konstantinus Suuri laittoi askelmerkit kirkolle...
      :o

      • Anonyymi

        Teijän lössin uskonto perustettiin vasta 638 jKr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teijän lössin uskonto perustettiin vasta 638 jKr.

        Kooteeässä on kristitty luterilainen.
        Niinku Soffiinakin. ~ 🌸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kooteeässä on kristitty luterilainen.
        Niinku Soffiinakin. ~ 🌸

        Hyvä Soffiina, me näytetään niille!
        :D


    • Anonyymi

      Kristillisyys on politiikkaa eli yhtä hyvin voisit sanoa Suomi on demarien maa.
      Jos kerrot että Suomalaisilla ei ole kiharaa tukkaa niin ei suurimmalla osalla ole.

      • Kristityt eivät ole luokiteltavissa poliittisiksi. Jokainen kristitty on sitä mieltä politiikasta mitä itse haluaa lsen, tai ei halua olla mitään mieltä poliittisista asioista.


    • Suomi on länsimainen demokratia. Tärkeimmät arvomme liittyvät siihen ja sen varassa Suomea tulee kehittää.

      Kuten Kirkko ja Kaupunki -lehtikin joku aika sitten uutisoi, jumalusko vähentynyt rankasti. Ateistit/agnostikot ovat Suomessa enemmistö.

    • Anonyymi

      Mitä hyötyä on kristinuskosta verrattuna meidän Esi-Isiemme uskoon?

      • Anonyymi

        Usko Jeesukseen tuo ihmiselle ikuisen elämän. Sitä ei tee mikään muu. Kaikki muut uskonnot ovat ihmisten yrityksiä muuttaa ihmisluonto. Taustalla on pääosin paholaisen vaikutus. Eivät ole olleet myöskään ristiretket ja väkivaltaiset käännytystyö, vaikka se on tehnyt Jumalan nimessä. Ihminen tulee kristinuskoon, kun hän tekee parannuksen, kääntyy synneistään ja haluaa kokosydämisesti uskoa Herraan Jeesukseen. Sana sanoo; "Sillä jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu". Room. 10:13. Siis pelastuminen on ihmisen omasta tahdosta kiinni. Ketään ei pelasteta muiden toimesta, vaan jokainen pelastuu, jos kokosydämisesti haluaa löytää Jeesus-tien.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usko Jeesukseen tuo ihmiselle ikuisen elämän. Sitä ei tee mikään muu. Kaikki muut uskonnot ovat ihmisten yrityksiä muuttaa ihmisluonto. Taustalla on pääosin paholaisen vaikutus. Eivät ole olleet myöskään ristiretket ja väkivaltaiset käännytystyö, vaikka se on tehnyt Jumalan nimessä. Ihminen tulee kristinuskoon, kun hän tekee parannuksen, kääntyy synneistään ja haluaa kokosydämisesti uskoa Herraan Jeesukseen. Sana sanoo; "Sillä jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu". Room. 10:13. Siis pelastuminen on ihmisen omasta tahdosta kiinni. Ketään ei pelasteta muiden toimesta, vaan jokainen pelastuu, jos kokosydämisesti haluaa löytää Jeesus-tien.

        Luuletko, että sinun uskomus on todempi kuin muiden uskontojen?


      • Anonyymi

        Esi-isillämme ei ollut rukoushuoneita , vaan kuppikiviä . Ei oltu järjestäydytty seurakunniksi, eikä olllut toiminnanjohtajaa.


    • Anonyymi

      Meillähän valtio ei tunnustaudu uskovaksi, Jumalasta ei ole mainintaa perustuslaissa kun taas uudessa Unkarin perustuslaissa on. Valtioiden jotka ovat perseläpiä perustuslaissa usein mainitaan.

    • Anonyymi

      Suomi maallistuu nopeasti. Länsimaat maallistuvat nopeasti.

      Islamilaiset maallistuvat nopeasti, ne ovat noin 30 vuotta länsimaiden tilannetta perässä mutta sama kehitys tapahtuu sielläkin.

      Uskontojen asema näyttämöllä on siirtyä pääroolin esittäjästä statistiksi.

    • Anonyymi

      Kristillisyys vähenee, Suomi paranee.

      "Nuorten väkivaltarikokset ovat puolittuneet sitten vuoden 2006, ja rikollistuomion saaneita nuoria on nyt 90 % vähemmän kuin 1990-luvulla. Tuoreen Helsingin kaupungin turvallisuustutkimuksen mukaan helsinkiläiset eivät koskaan aikaisemmin ole kokeneet Helsinkiä yhtä turvalliseksi."

      • Pahoinvointi lisääntyy, ihmisten väliset suhteet ovat heikentyneet. Todellinen rakkaus ja vastuu on harventunut, näennänen rakaus ja vastuuton seksuaalisuus on tullut tilalle. Itse keskeisyys on korostunut. Kuvitellun hyväntekeminenkin on vaihtunut itsensä nostamiseksi


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Pahoinvointi lisääntyy, ihmisten väliset suhteet ovat heikentyneet. Todellinen rakkaus ja vastuu on harventunut, näennänen rakaus ja vastuuton seksuaalisuus on tullut tilalle. Itse keskeisyys on korostunut. Kuvitellun hyväntekeminenkin on vaihtunut itsensä nostamiseksi

        Ne joilla on paha olla, kokevat pahoinvoinnin lisääntyneen. Ei se tosiasiassa ole lisääntynyt.
        Maailmassa on aina ollut niitä, joilla on paha olla. Ennen vanhaan ajateltiin, että kärsimys on kannettava hammasta purren. Naisen osa oli syödä katkeruutta ja juoda kyyneleitä, kuten ikivanha kiinalainen sananlasku sanoo. Todellinen rakkaus on aina ollut harvojen herkkua. Vastuutonta seksuaalisuutta on myös ollut aina. Kristillisinä aikoina se vain lakaistiin tekopyhästi maton alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne joilla on paha olla, kokevat pahoinvoinnin lisääntyneen. Ei se tosiasiassa ole lisääntynyt.
        Maailmassa on aina ollut niitä, joilla on paha olla. Ennen vanhaan ajateltiin, että kärsimys on kannettava hammasta purren. Naisen osa oli syödä katkeruutta ja juoda kyyneleitä, kuten ikivanha kiinalainen sananlasku sanoo. Todellinen rakkaus on aina ollut harvojen herkkua. Vastuutonta seksuaalisuutta on myös ollut aina. Kristillisinä aikoina se vain lakaistiin tekopyhästi maton alle.

        Emme ole kiinassa!
        Meillä Suomessa on eletty kristillisten periaatteita kunnioittaen 1960 luvulle asti ja sen lopussa kommonistiset teinien ihanteet alkoivat tuhomaan yhteiskuntamme arvoja. Samassa tahdissa alkoivat yhteiskuntamme moraali laskea ja henkinen pahoinvointi lisääntyä.
        Voihan tarkastaa pidemmällä tähtäimellä tilastoja tähän päivään saakka.


    • Herran läsnäolo tosiaankin näkyy. Eilen inventointiin hiukan pakastimissa olevien tavaroiden päiväyksiä ja löytyipä sieltä Herran lenkkikin. Saako sen syödä?

      • Ei kait nimikoituja eväitä saa syödä :)


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Ei kait nimikoituja eväitä saa syödä :)

        Herran lenkki menee kiuasmakkaraksi ellei hae omaansa pois.


    • Anonyymi

      Ei kauaa. Islam ottaa niskalenkkiä ja ote kiristyy jatkuvasti!

      • Täällä on muslimeja jonkin verran, mutta eipä heitä huomaa muusta kuin joillakin naisilla on huivi.

        Heillä on sellainen niskalenkki.


      • Eipähän siitä ole huolta kannettu. Joskus voi olla toisin.


    • Anonyymi

      Suomi on SIIS kaikkien maa, jotka täällä elävät.

      • Kristittyjen!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Kristittyjen!!!

        Miten niin. Kristinuskoa ennen Suomi oli ihan toisten maa. Suomalaisten.


      • Anonyymi
        taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Kristittyjen!!!

        Olen kantasuomalainen ateisti. Eikö tämä ole minun maani lainkaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kantasuomalainen ateisti. Eikö tämä ole minun maani lainkaan?

        Suomalaiset pelastettiin Kristukselle. Toki osa luopuu.


      • Anonyymi
        taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Suomalaiset pelastettiin Kristukselle. Toki osa luopuu.

        En ole luopunut. Olen ollut aina ateisti. Eikö tämä ole minun maani lainkaan?


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Suomalaiset pelastettiin Kristukselle. Toki osa luopuu.

        Kristus oli vain väliaikainen Suomen historiassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kantasuomalainen ateisti. Eikö tämä ole minun maani lainkaan?

        Aitokristittyjen Suomessa olisit pississä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole luopunut. Olen ollut aina ateisti. Eikö tämä ole minun maani lainkaan?

        "Eikö tämä ole minun maani lainkaan?"

        Ei!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        "Eikö tämä ole minun maani lainkaan?"

        Ei!!!

        Olet äärimmäisen törkeä ja ylimielinen.


      • torre13 kirjoitti:

        Olet äärimmäisen törkeä ja ylimielinen.

        Profeetan ääni ja sana on usein raskas niille jotka kieltäytyvät ottamatta sitä vastaan. Harmi tässä ajassa on kuitenkin PIENTÄ verrattuna siihen, mikä odottaa niskuroivia IKUISUUDESSA!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Profeetan ääni ja sana on usein raskas niille jotka kieltäytyvät ottamatta sitä vastaan. Harmi tässä ajassa on kuitenkin PIENTÄ verrattuna siihen, mikä odottaa niskuroivia IKUISUUDESSA!!!

        Menit liian pitkälle sanomalla, että eräälle Suomi ei hänen maansa lainkaan.


      • torre13 kirjoitti:

        Menit liian pitkälle sanomalla, että eräälle Suomi ei hänen maansa lainkaan.

        Voi että!!! Mutta ehkä pieni ajattelemisen aihe saa nii hänet kuin sinutkin lopulta ajattelemaan yli tämän ajan, ahkä ei saa!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Voi että!!! Mutta ehkä pieni ajattelemisen aihe saa nii hänet kuin sinutkin lopulta ajattelemaan yli tämän ajan, ahkä ei saa!!!

        Mikä pelle oikein olet?

        On saastaista sanoa, että yhden suomalaisen maa ei ole Suomi.


      • Anonyymi
        torre13 kirjoitti:

        Mikä pelle oikein olet?

        On saastaista sanoa, että yhden suomalaisen maa ei ole Suomi.

        Ja typerää kiistellä ihmisen kanssa, joka julistaa itse itsensä profeetaksi.

        "Minä en väistä hullun tieltä, uhosi ensimmäinen. Mutta minä väistän, vastasi toinen."

        "Älä koskaan riitele typerän ihmisen kanssa, he vetävät sinut omalle tasolleen ja lyövät sinut siellä kokemuksellaan typeristä keskusteluista."

        -Mark Twain


      • torre13 kirjoitti:

        Mikä pelle oikein olet?

        On saastaista sanoa, että yhden suomalaisen maa ei ole Suomi.

        "On saastaista sanoa..."

        EI, vaan on KUNNIALLISTA julistaa HERRALLE kuuluva HERRALLE kuuluvaksi eli siis SUOMI KRISTITTYJEN MAAKSI!!!

        AAMEN!!!

        AAMEN!!!

        AAMEN!!!


      • "Vain alle 30 prosenttia suomalaisista uskoo Jeesukseen."

        Ja mikä niitä loppuja 70 % ODOTAAKAAN!!!


      • Anonyymi
        taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Voi että!!! Mutta ehkä pieni ajattelemisen aihe saa nii hänet kuin sinutkin lopulta ajattelemaan yli tämän ajan, ahkä ei saa!!!

        Eihän tässä voi ajatella, kun tuo kulkusen pirulainen kilisee liikaa. Kipaise hakemaan sitä rakkautta tuon ylimielisyyden kulkusen voiteluaineeksi.


      • Anonyymi
        taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        "On saastaista sanoa..."

        EI, vaan on KUNNIALLISTA julistaa HERRALLE kuuluva HERRALLE kuuluvaksi eli siis SUOMI KRISTITTYJEN MAAKSI!!!

        AAMEN!!!

        AAMEN!!!

        AAMEN!!!

        Eri taikauskoisen ja uskovaisen välillä on se, että uskovaisella on jalat maan pinnalla.


      • torre13
        taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        "Vain alle 30 prosenttia suomalaisista uskoo Jeesukseen."

        Ja mikä niitä loppuja 70 % ODOTAAKAAN!!!

        Et tiedä.

        Mutta se ei saa Suomesta kristittyjen maata.


    • Anonyymi

      Suplakristillinen lähinnä. Ateistit ei enää ymmärrä mistä rakkaus tuli maailmaan ja siksi vapaa-ajattelukin on vain harhaa ja eksytystä. Vapaus tuli sieltä mistä ensimmäinenkin totuus on etsittävä.

      • Tuli rakkaus mistä vaan, niin kyllä meikäläisellä sitä riittää halukkaille. En usko Jumalaan.


    • Anonyymi

      Suomessa on uskonnonvapaus. Se tarkoittaa sitä että kaikki uskonnot ovat tasavertaisia keskenään. Mitään uskontoa ei voi asettaa muiden yläpuolelle.

      • "Suomessa on uskonnonvapaus."

        Aivan!!! Ei KRISTUS ketään väkisin pelasta!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        "Suomessa on uskonnonvapaus."

        Aivan!!! Ei KRISTUS ketään väkisin pelasta!!!

        Uskonnonvapaus on aivan eri asia kuin kuka pelastaa tai jättää pelastamatta.


      • torre13 kirjoitti:

        Uskonnonvapaus on aivan eri asia kuin kuka pelastaa tai jättää pelastamatta.

        Höpö-höpö. Olet täysin vapaa USKOMAAN ja PELASTUMAAN!!!

        tai

        Jäämään uskosta osattomaksi ja päätymään IKUPIINAAN!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Höpö-höpö. Olet täysin vapaa USKOMAAN ja PELASTUMAAN!!!

        tai

        Jäämään uskosta osattomaksi ja päätymään IKUPIINAAN!!!

        Uskonnonvapaus tarkoittaa saada osallistua hengellisiin kokouksiin ja kirjoittaa nettiin Jeesuksesta.

        Sinä tarkoitat, että on vapaus uskoa tai olla uskomatta kuviteltuun pelastajaan.


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Höpö-höpö. Olet täysin vapaa USKOMAAN ja PELASTUMAAN!!!

        tai

        Jäämään uskosta osattomaksi ja päätymään IKUPIINAAN!!!

        Tarkoitan että se on eri asia kuin uskonnonvapaus.

        Puhut uskon vapaudesta.


      • torre13 kirjoitti:

        Tarkoitan että se on eri asia kuin uskonnonvapaus.

        Puhut uskon vapaudesta.

        Semantiikalla et pääse pälkähästä vaan uskosta KRISTUKSEEN Hän sinut VAPAHTAA!!!


      • Anonyymi
        taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        "Suomessa on uskonnonvapaus."

        Aivan!!! Ei KRISTUS ketään väkisin pelasta!!!

        Miksi huudat? Eikö viesti riitä ilman tehosteita?


      • Anonyymi
        torre13 kirjoitti:

        Uskonnonvapaus tarkoittaa saada osallistua hengellisiin kokouksiin ja kirjoittaa nettiin Jeesuksesta.

        Sinä tarkoitat, että on vapaus uskoa tai olla uskomatta kuviteltuun pelastajaan.

        Opettele äidinkieltäsi. Uskonnonvapaus on nimenomaan yhtäläistä vapautta uskoa tai olla uskomatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi huudat? Eikö viesti riitä ilman tehosteita?

        Riittääkö??? Joko olet PELASTUNUT??? Entä LÄHIMMÄISESI??? EI!!! On asioista joista ei sovi kuiskutella!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opettele äidinkieltäsi. Uskonnonvapaus on nimenomaan yhtäläistä vapautta uskoa tai olla uskomatta.

        Älä! Ei ole mitään sitä, että olisi pakko uskoa. Se on täysin vapaata.


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Riittääkö??? Joko olet PELASTUNUT??? Entä LÄHIMMÄISESI??? EI!!! On asioista joista ei sovi kuiskutella!!!

        Uskotko sinä, että menemällä Ganges-jokeen saa synnit anteeksi vuodeksi?

        Minä en usko siihenkään.

        Lopeta tuo vaahtoamisesi.


      • torre13 kirjoitti:

        Uskotko sinä, että menemällä Ganges-jokeen saa synnit anteeksi vuodeksi?

        Minä en usko siihenkään.

        Lopeta tuo vaahtoamisesi.

        En kai minä tuollaiseen ROSKAAN usko!!! VAIN JEESUN antaa synnit ANTEEKSI ja HÄN antaakin ne anteeksi IÄKSI kun otat HÄNET henkilökohtaiseksi VAPAHTAJAKSESI!!! Unohda joet, valitse JEESUS!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        En kai minä tuollaiseen ROSKAAN usko!!! VAIN JEESUN antaa synnit ANTEEKSI ja HÄN antaakin ne anteeksi IÄKSI kun otat HÄNET henkilökohtaiseksi VAPAHTAJAKSESI!!! Unohda joet, valitse JEESUS!!!

        Mutta hindu ei usko siihen mihin sinä. Enkä minä.


      • torre13 kirjoitti:

        Mutta hindu ei usko siihen mihin sinä. Enkä minä.

        Sitä HUONOMPI asia niin hindulle kuin sinulle!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Semantiikalla et pääse pälkähästä vaan uskosta KRISTUKSEEN Hän sinut VAPAHTAA!!!

        Mistä?


    • Anonyymi

      Kristityt eli Jahven palvojat ovat melkein kaikki satanisteja

      • Anonyymi

        Satanisti ei oo kristittyjä . Ne on muita uskontoja . Kuten shamaanitkin. Vanhan testamentin Jumalan nimet on juutalaisten .


    • Anonyymi

      Aitouskoville KRISTITYILLE pitäisi perustaa oma rajattu suoja-alue, jossa he saisivat touhuta mitä haluavat. Paitsi lapset voisi ottaa sieltä pois, mutta muuten.

      • Niin olishan noita alueita esimerkiksi Seilin saari, siellähän olisi jopa jotku alkeelliset rakennukset ja kirkkokin. Merimerkit vaan ympärille, että kaikki tietää kiertää vähän kauempaa , no toki voisihan sieltä hurjimmat uimalla tulla mutta miksi ihmeessä siellähän saisi sitten elää oikein sulkeutuneessa yhteiskunnassa ja ei vieraita näkyisi.


      • Oikeastaan muuten ideasi ei ole ollenkaan hullumpi. Annettaisiin joku alue ja saisivat siellä sitten luoda sellaisen yhteiskunnan kun haluvat ja myönnytyksenä voisi vaikka laittaa, etta jokainen saa ottaa vaikka kolme lavaa tavaraa mukaan eli 3 kertaa 925kg jos taas metreillä mennään niin menee nippa nappa se 2000kg yhteen lavaan kun hyvin pakkaa. Eli viimeiseen voisi ottaa jo sitten vaikka vähän riisiä ja makaroonia mukaan mutta sitten mentäisiin kattomaan sanotaan viiden vuoden kuluttua miten on mennyt ja ovatko ihmiset kovin tyytyväisiä.


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Oikeastaan muuten ideasi ei ole ollenkaan hullumpi. Annettaisiin joku alue ja saisivat siellä sitten luoda sellaisen yhteiskunnan kun haluvat ja myönnytyksenä voisi vaikka laittaa, etta jokainen saa ottaa vaikka kolme lavaa tavaraa mukaan eli 3 kertaa 925kg jos taas metreillä mennään niin menee nippa nappa se 2000kg yhteen lavaan kun hyvin pakkaa. Eli viimeiseen voisi ottaa jo sitten vaikka vähän riisiä ja makaroonia mukaan mutta sitten mentäisiin kattomaan sanotaan viiden vuoden kuluttua miten on mennyt ja ovatko ihmiset kovin tyytyväisiä.

        Itsenäinen Jesuanian valtio Suomen sisällä vähän samaan tapaan kuin Lesotho Etelä-Afrikassa voisi toimia. Rajaa Venäjään päin ei saisi olla ja Suomi vastaisi puolustuksesta. Tornionjokilaaksoa ehdottaisin. Muuten omat lait, poliisi ja oikeuslaitos. Perustuslaissa pitäisi olla kielto liittymisestä EU:hun, lisää häiriköitä ei sinne tarvita. Muuten päättäisivät itse asioistaan.

        Jos Jesuania ei olisi elinkelpoinen ilman jatkuvaa apuamme, se peruutettaisiin 10 vuoden koeajan jälkeen.


    • Anonyymi

      Ainakin sen jälkeen kun pahuus hävitetään.

    • Anonyymi

      Uskonnonvapaus tarkoittaa sitä, että voi uskoa tai olla uskomatta mihin uskontoon hyvänsä. Siis kaikki uskonnot ovat tasavertaisia. Mitään uskontoa ei saa pitää muita ylimpänä.

    • Anonyymi

      Ketään ei saa pakottaa ja pelotella minkään uskonnon nimissä.

    • Anonyymi

      Siis en ole juurikaan kristillinen.
      Kristityistä huolimatta tämä on myös minun maani.

    • Anonyymi

      Kun lapsia ei synny enää kantasuomalaisille niin kansa
      ja uskonto katoaa. Tulee uusi porukka tilalle ja uusi uskonto.
      Tämä on jo toteutumassa EUroopassa.

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe