tuohaa

Koulutus: Lukio Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Aloituksia
12
Kommenttia
30
- Uutta myllyä etsimässä...Olisin etsimässä uutta, mahdollisimman tehokasta konetta lähtökohtaisesti pelikäyttöön ja myös erilaisten ohjelmien käyt5432
- Well d93 akkuNiin kuinka kauan kyseisessä aseessa olisi hyvä ladata akkua että se täyttyis kokonaan. Manuaalissa ei lukenu siitä mitä5952
- Tehtäväpalkki väärässä paikassa.Mulla kävi semmonen, että painoin näppäimistöllä jotakin painiketta ja Windowsin tehtäväpalkki singahti ruudun alareunas51778
- Poistumattomat kuvakkeet!Eli oon ladannu jonku sovelluksen Intelin sivuilta, jotka liitty jotenki prosessoreihi, mut sitte päätin etten tarvitse1398
- Gta:SA Lentokoneiden ovet!Ton pelin ps2 versiossa siellä San Fierron lentokentällä on iha sikana makeita koneita ja helikoptereita, mut niien kaik4558
- 1474
- Emule hidas :(Mulla eMule on tosi hidas vaikka oon kytkeny kaikki päälle ed2kn ja kademian. Muutenki mulle tulee aina alussa että "en51859
- Video apuu!Mul on Any Video converter ja se toimii täydellisesti, mut sitten ku oon laittanu sen convertatun videon PSPn VIDEO-kans0261
- Mihin kansioon videot?Mihin kansioon pspllä videot laitetaan, vai pitääkö taas tehdä joku kansio?1452
- 2.71 -> 3.03 paskanmoinen ongelma!Koitan uppia pspn firmiksen 3.03seen ja tottelin mokoman yourpsp.comin ohjeita ja tein sinne gameen sen mokoman update k3738
- Apua ja kiireesti!Mullakin on ollu jo tän vuoden alusta asti psp ja voin vaan sanoa, että on kyllä mahti vehje! Silti on yks ongelma. Lata3492
- Test drive unlimited apuu!Tietääkö kukaan, koska tämä Test drive unlimited julkaistaan psplle? Onko tietoo?0286