Vapaa kuvaus

Koulutus: Lukio Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

12

Kommenttia

30

1. Uutta myllyä etsimässä...

Olisin etsimässä uutta, mahdollisimman tehokasta konetta lähtökohtaisesti pelikäyttöön ja myös erilaisten ohjelmien käyt
    Yleistä tietokoneista
    5
    408
  2. Well d93 akku

Niin kuinka kauan kyseisessä aseessa olisi hyvä ladata akkua että se täyttyis kokonaan. Manuaalissa ei lukenu siitä mitä
    Airsoft
    5
    926
  3. Tehtäväpalkki väärässä paikassa.

Mulla kävi semmonen, että painoin näppäimistöllä jotakin painiketta ja Windowsin tehtäväpalkki singahti ruudun alareunas
    Windows
    5
    1746
  4. Poistumattomat kuvakkeet!

Eli oon ladannu jonku sovelluksen Intelin sivuilta, jotka liitty jotenki prosessoreihi, mut sitte päätin etten tarvitse
    Yleistä tietokoneista
    1
    370
  5. Gta:SA Lentokoneiden ovet!

Ton pelin ps2 versiossa siellä San Fierron lentokentällä on iha sikana makeita koneita ja helikoptereita, mut niien kaik
    Pelit
    4
    544
  6. Kysyttävää maaleista.

Pitääkö revellin maaleja aina ohentaa? Entä miten ohennetaan?
    Pienoismallit
    1
    452
  7. Emule hidas :(

Mulla eMule on tosi hidas vaikka oon kytkeny kaikki päälle ed2kn ja kademian. Muutenki mulle tulee aina alussa että "en
    P2P-ohjelmat
    5
    1839
  8. Video apuu!

Mul on Any Video converter ja se toimii täydellisesti, mut sitten ku oon laittanu sen convertatun videon PSPn VIDEO-kans
    Playstation
    0
    240
  9. Mihin kansioon videot?

Mihin kansioon pspllä videot laitetaan, vai pitääkö taas tehdä joku kansio?
    Pelikonsolit
    1
    432
  10. 2.71 -> 3.03 paskanmoinen ongelma!

Koitan uppia pspn firmiksen 3.03seen ja tottelin mokoman yourpsp.comin ohjeita ja tein sinne gameen sen mokoman update k
    Playstation
    3
    709
  11. Apua ja kiireesti!

Mullakin on ollu jo tän vuoden alusta asti psp ja voin vaan sanoa, että on kyllä mahti vehje! Silti on yks ongelma. Lata
    Playstation
    3
    463
  12. Test drive unlimited apuu!

Tietääkö kukaan, koska tämä Test drive unlimited julkaistaan psplle? Onko tietoo?
    Autopelit
    0
    261