tuohaa

Koulutus: Lukio Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Aloituksia
12
Kommenttia
30
Uutta myllyä etsimässä...
Olisin etsimässä uutta, mahdollisimman tehokasta konetta lähtökohtaisesti pelikäyttöön ja myös erilaisten ohjelmien käyt5408Well d93 akku
Niin kuinka kauan kyseisessä aseessa olisi hyvä ladata akkua että se täyttyis kokonaan. Manuaalissa ei lukenu siitä mitä5926Tehtäväpalkki väärässä paikassa.
Mulla kävi semmonen, että painoin näppäimistöllä jotakin painiketta ja Windowsin tehtäväpalkki singahti ruudun alareunas51746Poistumattomat kuvakkeet!
Eli oon ladannu jonku sovelluksen Intelin sivuilta, jotka liitty jotenki prosessoreihi, mut sitte päätin etten tarvitse1370Gta:SA Lentokoneiden ovet!
Ton pelin ps2 versiossa siellä San Fierron lentokentällä on iha sikana makeita koneita ja helikoptereita, mut niien kaik4544- 1452
Emule hidas :(
Mulla eMule on tosi hidas vaikka oon kytkeny kaikki päälle ed2kn ja kademian. Muutenki mulle tulee aina alussa että "en51839Video apuu!
Mul on Any Video converter ja se toimii täydellisesti, mut sitten ku oon laittanu sen convertatun videon PSPn VIDEO-kans0240Mihin kansioon videot?
Mihin kansioon pspllä videot laitetaan, vai pitääkö taas tehdä joku kansio?14322.71 -> 3.03 paskanmoinen ongelma!
Koitan uppia pspn firmiksen 3.03seen ja tottelin mokoman yourpsp.comin ohjeita ja tein sinne gameen sen mokoman update k3709Apua ja kiireesti!
Mullakin on ollu jo tän vuoden alusta asti psp ja voin vaan sanoa, että on kyllä mahti vehje! Silti on yks ongelma. Lata3463Test drive unlimited apuu!
Tietääkö kukaan, koska tämä Test drive unlimited julkaistaan psplle? Onko tietoo?0261