Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuohaa
tuohaa
tuohaa
Vapaa kuvaus
Koulutus: Lukio Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Liittynyt 20v sitten
12
aloitusta ·
30
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
www.manhood101.com
Kiitä minua myöhemmin.
03.11.2014 19:00
Linkki unohtui. Tässä: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=435537&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19651&compartmentId=20152&categoryId=31151
15.02.2009 12:17
tämä kone kenties parempi hankinta? AfterDawnin mukaan ei ihan täysillä pyöri crysicset, mutta erinomaiset kellotuspotentiaalit on. Toimisko tuo uusi Grand Theft Auto IV hyvin kummallakaan näistä? On kuulemma todella raskas.
15.02.2009 12:16
ei toimi Mp3-tiedostot, mutta DVD-toisto on ja CD-levytkin kyllä pyörivät. Boksista en minä kyllä valitettavasti nyt tiedä.
29.12.2008 18:44
Ja kaikki pelit toimii, kuten ennenkin. Uusimmat pelit vaativat aina uuden järjestelmäversion ja kaikissa psp-peleissä (UMD) tulee mukana alhaisin käyttöjärjestelmän versio, missä se voi toimia. Helpoiten voit päivittää järjestelmäsi menemälä valikossa Settings/Network Update. Varmista, että akku on hyvin ladattu ja mene jonnekin paikkaan, missä pääset käsiksi langattomaan verkkoon, tulee normaali verkkoonyhdistämisrituaalit ja lopulta päivitys on ladattu Game/Memory Stick-kohtaan päävalikossa. Avaat vain sen, päivitys latautuu, poista sen jälkeen päivitystiedosto sieltä viemästä turhaa tilaa ja niin sinulla on päivitetty käyttis.
29.12.2008 18:31
Ite, kun olen pelannut noita Ace Combat X;ää ja Squadron leaderia, niin niissäkin sanotaan samoin. Eivät oikein kehu noissa nousuissa. Kiitos vielä tuosta arvostelusta. Taidan minäkin hankkia tuon.
29.12.2008 18:17
Ainaki täältä joensuun k-raudasta saa Cyman cm020a1:kösen hintaan 24,90! Esimerkiksi fincoinsista sen saa seittemälkympil! Se o kunno karbiini ja sen lippaasee mahtuu kolkyt patii. Ainoo vika mun semmosessa on se, että paketist puuttu melkein hyödyttömät suojalasit ja latauksenhelpotusputki, mutta onneks mul on jo maski. Kaiken lisäks siin tulee mukana yövalo, elektroninen tähtäin, laaseri ja siinä on taittuva tukki.
07.07.2008 21:13
Näin eilen kuopion torilla cyman kivääri aakoon ja irtos alta neljänkympin, mut ei hirveesti kiinnostanu viel ku etin nytte sarjatulirynkkäriä. Oon ammuskellu tol d-93lla jo kohta melkei kuukauen ja latasin sinä päivänä ku ostin sen sen akun ja se kestää yhäki. Se laturi alko kuumenee nii paljon ladates et päätin ottaa pois. Riittäiskö kolme tuntii? Mul itseasias ainoo OIKEA vaiva ton deeysikolmosen kanssa on se jokakolmaslentää-sarjatuli. Siihe oon kekannu semmosen että vois siihen makasiiniin tehä jonku rännin perälle, josta ne valuis paremmi siihe kuoppaan.
02.07.2008 22:41
Osta se! Sain sen jonku aikaa sitte. Tosi hyvä! Sairaan jännä juoni ja kivat aseet, ynnä muuta kivaa. Siitä maksais vaikka satasen. Älä osta sonikkii tai apeakadúmmyy.
12.06.2007 21:00
Se Sly maski on siellä satamassa, ku on se teleportti, joka vie emerald isleen (sinne, mis pitää sen hemmon kaa veden yllä tappaa se käärme), nii mene sen taakse ja siel on laatikoita ja yhen just sun edes oleva etummaisin on takaa auki ja siel on se. Oks sul muute Daxter human maski? Sen saa sielt hotellista, ku ekan liuvun jälkeen pitää mennä sitä mäkee ylös, nii käänny ja lennä siellä takanas olevalle kielekkeelle ja siel se o. Ei oo oikeen mun tietääkseni suomenkielisiä koodisivuja.
12.06.2007 20:47
Autopeli.
07.05.2007 19:08
Onhan se RuneScape kohtuu peli, mutta siinä kaikki ei ole ihan kohdalleen ja jokin on vähän tylsästi, mutta jos ne korjattaisiin, niin se olisi ihan hyvä. Graffoista viis.
05.05.2007 21:53
Ei ollu sonyn firmis. Onko se dark alexin custom firmis 3.03 ja onko siinä sen ominaisuuet. Laitappa linkki...
04.05.2007 16:14
Siis sen orxonin kultapultin sai, ku ampu ratchetil sieltä clank paikasta visibombil sen tunnelin auki ja siel on monia tukkeita, ja ne kaikki pitää osata tuhota. Se veldinin on iha sika kiva! Mee sinne oven eteen ja siellähän on sisässä sammakko. Ota Taunter(torvi) ase esiin ja ammu sillä ovea ja se sammakko tulee sen napin päälle ja avaa sen oven! Kekseliästä! XD
23.04.2007 19:12
SE update eboot tiedosto.
22.04.2007 13:58
Toi linkki ei toimim ja koitin pelkän tdubel, mutta silti ei toimi ja Kysyin, että mihin kansioon se Eboot tiedosto laitetaan pspssä ja Downgradettamiseen saan kyllä apua. Sitten vielä kysyin että mihin kansioon ne videot ja kuvat pspssä laitetaan.
22.04.2007 13:57
Meillä on nyt ihan surkeat ehdokkaat. Täyttä humppaa taas >:( Thunderstone ois ollu hyvä mutkun se ei päässy jatkoo >XO Jos näistä kolmesta joku menee jatkoo, nii lovex, ku se o parempi noista, mutta silti huono.
09.02.2007 12:42
...Mut se ei ole riippuvuus, vaan se, et mun äiti sanoo, että mä olen muka peliriippuvainen, vaikka pelaan vaan vähintään joka neljäs päivä. En käsitä sitä ja sillä ei ole mitään pelikokemusta. Sillä o vaan ennakkoluuloja, mutta se ei usko mun puhetta. Blääh.
02.02.2007 20:57
Lähetä Mulle se PLiis! Mus säkä o
[email protected]
!
26.12.2006 12:07
Lataa eMule sen sivuilta. Se o suomenkieline ja sitä käyttämäl saa doomei ku hakee vaan. Niie lataus kestää, mut ne o tosi hyvii.
26.12.2006 12:06
1 / 2