Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tonmik
profiilit
tonmik
tonmik
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
18
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itsellä+ainakin+mennyt+maku+suunnilleen+kaikkiin+sivustoihin+mitä+olen+löytänyt,kun+tosiaan+maksuttomiksi+väitetään+ja+sitten+kun+tulee+esim.+viestejä,yhteydenottopyyntöjä+tai+kuvia+niin+yllätys+yllätys+eipä+pääsekkään+katsomaan+ennenkuin+maksaa.+Sekin+ihmetyttää+suuresti+kun+olen+kirjoittanut+niihin+"kerro+itsestäsi+vapaasti+"+kohtiin,että+minut+löytää+esim.+facebookista+tai+suoraan+puhelimeenkin+voi+soittaa+tai+txt+niin+2+ihmistä+on+ottanut+yhteyttä+ja+muut+samat+pistävät+sivustoille+lisää+pyyntöjä+niin+eivätkö+ne+lue+profiilia+vai+liekkö+huijausta,että+maksettaisiin+jotta+pääsee+katsomaan?+Saa+kommentoida.
10.06.2016 18:39
Joo elikkä käyttötarkoitus on suurimmaksiosaksi netissä pyörimistä ja musiikin kuuntelua ja esim. elokuvien katselua: Pelaa en ollenkaan. Muistitilaa on myös hyvä olla koska käytän erilaisia suunnittelu-ohjelmia,laskureita,täytyy ladata kirjoja joita ei kaupasta enää saa ja joissa on huono kuvanlaatu niin niistäkin tulisi saada selvää! Itse en näistä tpetokoneista ole juurikaan perillä joten valmis paketti olisi paras ratkaisu minulle Siis tiivistettynä Hyvä ääni ja kuva,mahtuu tavaraa niin ettei kone ala heti jumittamaan ja netissä surffailu/tiedostojen lataaminen on nopeaa,ei tule pelikäyttöön! Olisiko esim. tuo hyvähttp://www.verkkokauppa.com/fi/product/43799/drsvh/Asus-M51AD-i5-4440-8-GB-GTX760-3-GB-1-TB-128-GB-SSD-Windows...ja läppäripuolikin kiinnostaisi siinämielessä,että joskus on tarvetta kytkeä kiinni esim. auton moottorinohjausjärjestelmiä,yms.
16.12.2014 16:48
Joo elikkä käyttötarkoitus on suurimmaksiosaksi netissä pyörimistä ja musiikin kuuntelua ja esim. elokuvien katselua: Pelaa en ollenkaan. Muistitilaa on myös hyvä olla koska käytän erilaisia suunnittelu-ohjelmia,laskureita,täytyy ladata kirjoja joita ei kaupasta enää saa ja joissa on huono kuvanlaatu niin niistäkin tulisi saada selvää! Itse en näistä tpetokoneista ole juurikaan perillä joten valmis paketti olisi paras ratkaisu minulle Siis tiivistettynä Hyvä ääni ja kuva,mahtuu tavaraa niin ettei kone ala heti jumittamaan ja netissä surffailu/tiedostojen lataaminen on nopeaa,ei tule pelikäyttöön! Olisiko esim. tuo hyvähttp://www.verkkokauppa.com/fi/product/43799/drsvh/Asus-M51AD-i5-4440-8-GB-GTX760-3-GB-1-TB-128-GB-SSD-Windows
16.12.2014 16:45
Joo pitäs tutkii enneku suomi24 hutkii...olin vahingossa ottanu hyllystä väärän kaasarin jossa oli sekalaiset sisuskalut. Pääsuutinki oli aivan liian pieni (68) mihi booauski viittas,nyt bensanpinta säädetty,neula keskellä uuusi neulaventtiili,30 tyhjäkäyntisuutin ja 128 pääsuutin ja hyvin toimii :D
08.03.2014 18:35
no nii löytyhä se apu graham bellin kirjassa oli selkeä kaava
09.11.2013 17:37
joo toimiva idea ja kokeiltukin on vaan totesin vaan saakelin hitaaksi ku joutuu kokoajan muuttamaan mittoja niin tuskattuttavan hidasta tehdä esim. 40 eri versiota ja hankalaa kun puhutaan millien tarkkuudesta...niin ja kun joutuu vielä piirtämään mäntiä eri puristuskorkeudella ja helman pituudella niin tosi hidasta,mutta jos on aikaa ja hermoja niin toimiva idea
03.11.2013 21:14
näinhä se on esim. astelevyn nollaaminen ykk:taan on hankalaa ku vaikka mäntä ei liiku niin astelevy liikkuu jo monta astetta: Nollakohta on tosin helppo ehtiä kun laittaa esim. pultin tulpan reikään ja pyörittää konetta laidasta laitaan kunnes mäntä ottaa pulttiin ja nollaa astelevyn molemmissa asennoissa ja sitten laskee puolivälin
03.11.2013 21:08
niin työntömitälla ja astelevyllä on tähä asti pärjätty va olisi mukava kokeilla eri variaatioita teoriassa ni se olisi helpompaa tietokoneella kuin pyöritellä öljyistä moottoria pöydällä rouvan kiusana koitin laatia tietokoneohjelmaakin va ei taida taidot riittää tähän tietokonehommaan jos joku tietokoneohjelman laatia ottas vinkistä vaarin ;D
03.11.2013 20:46
Ite oon tehnyt noita paljonki:D sisäputken halk, voi laskea esim. blairexhaust-ohjelmalla,samoin pituus karkeesti o,5-o,7 kertaa alkuputken halk. Tämän putken poraat täyteen reikiä halk, n.5mm (ei ihan päihin asti),mitä suuremmat reiät sitä vaimeampi ääni,mutta putken vastapaine hieman tippuu... Ulko halk voi olla niin suuri kuin tila antaa myöten,mutta järjenkäyttö sallittu esim. crossipyörissä n. 50-70mm. Esim. jos halut halk.60mm on pelti levitettynä 3,14 kertaa 60mm=188,4mm 1mm pelti on hyvä koska se on tarpeeksi ohutta työstön kannalta ja tarpeeksi paksua ollakseen helppo hitsata: Sitte vaan tötterö lasi.tai teräsvillaa täyteen ja peltilätkät päihin
02.11.2013 16:17
anteeksi kirjoitusvirheet kone vähän jumii
02.11.2013 15:50
traktori oli aikoinaan jäännyt ajosta seisomaan täysin käyntikuntoisena joten pistin ajan piikkiin purkuvaiheessa sen että liemet oli sekaisin. Nyt remonttia tehdessä en ymmärrä missä kohti ne pääsee sekaisin. Satavarma en ole oliko nesteessä öljyä,mutta aika puhtaalta ne näytti ja öljy oli kyllä aikamoista puuroa siis sadevettä/kondessiovettä ei kyllä remontin jälkeen koneeseen ole päässyt koska putkessa on nyt läppä ja putsarin rööri sojottaa alaspäin ja on vielä uudet suutinkäretki joihin tulee löpö suoraan pöntöstä joten suuttimienkaan kautta ei pääse vettä koneeseen niin ja en löytänyt kuin yhden mallista kansipahvia jota verrattiin entiseen ja reiät täsmää ja on ohjariholkit joten ei käy kuin yhteen asentoon...alkaa usko loppuya
22.08.2012 16:12
1 / 1