tonmik
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
18
Kommenttia
11
Majapaikka Jyväskylän lähistöllä
Vinkkejä romanttiseen miniloman vietto paikasta,Jyväskylästä noin 100km säteellä?059Nurmijärven Rompetori
En löydä äkkiseltään netistä milloin tänä vuonna järjestetään Nurmijärvellä rompepäivät? Löysin sellaisen 2.6 jonka pääp080Eläkeläinen yrittäjänä
Onko käytännön kokemusta missä puitteissa työkyvyttömyyseläkkeellä olevalla ihmisellä ,joka saa myös erilaisia tukia kel097- 096
Kirjolohi paikka
Eli Lahden läheisyydessä olevia ootto-onki paikkoja joissa mielellään notsi paikkojakin olisi hakusessa?064Piha puuhat
Eli pihalla isojen mäntyjen juureen oli aikojen saatossa alkanut kasvaa jo pahimmillaan ranka asteella olevia risuja ja098Taas biisi hukassa :D
Mikähän se mahtaa olla se kappale siinä xbox one mainoksessa joka parhaillaan pyörii tv:ssä?0105Riippusillat
Joskus nuorena tuli käytyä kalalla jossainpäin Suomea,muistaakseni idässä tsi pohjoisessa jossa oli mahtava riippusilta0107Retki pohjoiseen
Ajatuksena olisi tehdä autoreissu lappiin,ehkä Kilpisjärvelle tai jopa Norjan puolelle. Tarkoitus olisi vältellä valmiit086Mikä liittymä/reititin/mokkula
Tarkoitus olisi päivittää nettiliittymä ja mokkula niin mikä olisi hyvä ja edullinen ja ennenkaikkea TOIMIVA kokonaisuu464Tietokone "jumiutuu"
Minulla on n. 2 viikkoa vanha pöytäkone ja se tekee seuraavaa: Kun se toimii niin on nopea ja muutenkin olen tyytyväinen6114Minkä tietokoneen ostan?
Eli olisi aika ostaa uusi pöytätietokone tai kannettavakin käy,mutta pöytäkone etusijalla! Olen kyllästynyt siihen,että6169Seossuhdemittari/ lambda
Elikkäs olisiko joku ystävällinen ja osaisi kertoa minkälaisen lambda-anturin kyseinen mittaei tarvitsee toimiakseen oik1317Teknillisen sanaston kääntäjä_ohjelmat
Mitkä olisivat hyviä Kääntäjä-ohjelmia jotka ymmärtäisivät auto/mp aiheista termistoa kun esim. googlen-kääntäjä ei ymmä091Carena yhdistelmävaunujen varaosat+muutkin merkit
Mistäkähän firmasta mahtaisi loytyä edellämainittuun merkkiin varaosia? Hakusessa olisi ne alumiiniset kaaret jotka tule1333PULLISTUSPUMPPU
Eli olisiko kellään kuvia/teko-ohjeita esim. pullotunkista tehdylle pellinpullistuslaitteelle? Mihin kohti tarkasti let0111INTERNATIONAL 584, MOTOR TYPE D206 KONEVIKA
Hieman historiaa: traktori ollut ulkona vuosia ilman ''pakoputkiläppää'' 3:n pakoventtiili auki. siitä seuraa: moottori2664hallitsemattomat lihaskrampit ja kielen pureminen
Oisko kellään tietoo mistä johtuu nykyisin minun kramppaaminen.Se ilmenee useimmiten kun rupean maate ja rentoudun,mutta21415