tonmik

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
18
Kommenttia
11
- Majapaikka Jyväskylän lähistölläVinkkejä romanttiseen miniloman vietto paikasta,Jyväskylästä noin 100km säteellä?090
- Nurmijärven RompetoriEn löydä äkkiseltään netistä milloin tänä vuonna järjestetään Nurmijärvellä rompepäivät? Löysin sellaisen 2.6 jonka pääp0126
- Eläkeläinen yrittäjänäOnko käytännön kokemusta missä puitteissa työkyvyttömyyseläkkeellä olevalla ihmisellä ,joka saa myös erilaisia tukia kel0141
- 0127
- Kirjolohi paikkaEli Lahden läheisyydessä olevia ootto-onki paikkoja joissa mielellään notsi paikkojakin olisi hakusessa?0103
- Piha puuhatEli pihalla isojen mäntyjen juureen oli aikojen saatossa alkanut kasvaa jo pahimmillaan ranka asteella olevia risuja ja0148
- Taas biisi hukassa :DMikähän se mahtaa olla se kappale siinä xbox one mainoksessa joka parhaillaan pyörii tv:ssä?0151
- RiippusillatJoskus nuorena tuli käytyä kalalla jossainpäin Suomea,muistaakseni idässä tsi pohjoisessa jossa oli mahtava riippusilta0162
- Retki pohjoiseenAjatuksena olisi tehdä autoreissu lappiin,ehkä Kilpisjärvelle tai jopa Norjan puolelle. Tarkoitus olisi vältellä valmiit0123
- Mikä liittymä/reititin/mokkulaTarkoitus olisi päivittää nettiliittymä ja mokkula niin mikä olisi hyvä ja edullinen ja ennenkaikkea TOIMIVA kokonaisuu4107
- Tietokone "jumiutuu"Minulla on n. 2 viikkoa vanha pöytäkone ja se tekee seuraavaa: Kun se toimii niin on nopea ja muutenkin olen tyytyväinen6148
- Minkä tietokoneen ostan?Eli olisi aika ostaa uusi pöytätietokone tai kannettavakin käy,mutta pöytäkone etusijalla! Olen kyllästynyt siihen,että6213
- Seossuhdemittari/ lambdaElikkäs olisiko joku ystävällinen ja osaisi kertoa minkälaisen lambda-anturin kyseinen mittaei tarvitsee toimiakseen oik1397
- Teknillisen sanaston kääntäjä_ohjelmatMitkä olisivat hyviä Kääntäjä-ohjelmia jotka ymmärtäisivät auto/mp aiheista termistoa kun esim. googlen-kääntäjä ei ymmä0126
- Carena yhdistelmävaunujen varaosat+muutkin merkitMistäkähän firmasta mahtaisi loytyä edellämainittuun merkkiin varaosia? Hakusessa olisi ne alumiiniset kaaret jotka tule1423
- PULLISTUSPUMPPUEli olisiko kellään kuvia/teko-ohjeita esim. pullotunkista tehdylle pellinpullistuslaitteelle? Mihin kohti tarkasti let0164
- INTERNATIONAL 584, MOTOR TYPE D206 KONEVIKAHieman historiaa: traktori ollut ulkona vuosia ilman ''pakoputkiläppää'' 3:n pakoventtiili auki. siitä seuraa: moottori2740
- hallitsemattomat lihaskrampit ja kielen pureminenOisko kellään tietoo mistä johtuu nykyisin minun kramppaaminen.Se ilmenee useimmiten kun rupean maate ja rentoudun,mutta21534