Vapaa kuvaus

Kirjoittelen silloin tällöin Suomi24:sen Miesten-logiikka palstalle "Ja toivon, että saan lukijoiltani myönteistä palautetta" MarttyyriMallari-TTt Suosikkibändit/artistit: Rolling Stones, Dead Kennedys Lempikirjat: neulansilmä, Kravun kääntöpiiri, Utopia Vapaa-aikanani: Liikunta. harrasteet Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kreikka Kotieläimet: Kissa En pidä: amislaisista, maalaisista, miesten-logiikka palstan kirjoittajista, Kokoomus-puolueesta, urheiluautoista, epärehellisistä ihmisistä Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=G3sMA_544fU, http://www.youtube.com/watch?v=_JBQI2kD4FM, http://www.dailymotion.com/relevance/search/Rolling Stones/video/x2z1as_rolling-stones-starfucker-live1976_animals Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu

Aloituksia

924

Kommenttia

2500

  1. cat.mint...

    on varmasti palstan kaunein nainen, mutta minä päihitän hänet oveluudellani. "Olen niin leikkisä" MarttyyriMallari-T
    Miehen logiikka
    7
    521
  2. Suosituimpia aiheita palstalla,

    ovat: 1. Sanaleikit (*vajoaa maan alle häpeästä*) 2. Seksismi (niin, miksi ihmeessä hyviksi ja toimiviksi havaitut roo
    Miehen logiikka
    11
    519
  3. MITÄ HOMMIA TEET...

    sen lisäksi, että kirjoittelet tänne tyhjänpäiväisyyksiä? "Älä kysy, älä vastaa" MarttyyriMallari-TTt
    Miehen logiikka
    12
    516
  4. Horoskooppimerkkisi

    Varmasti jokainen teistä arvaa minun olevan skorpioni. "Stay away my way" MarttyyriMallari-TTt
    Miehen logiikka
    8
    516
  5. gek-ko...

    mikset puolusta minua näitä kaikkia rääväsuisisa ukkoja ja akkoja vastaan. "Muistathan ne hyvät neuvot ja kipsa-tarina
    Miehen logiikka
    1
    515
  6. Vanhus ja meri :)

    on Ernest Hemingwayn kuuluisimman romaanin nimi. Olen lukenut sen moneen otteeseen ja en voi suositella sitä ainakaan h
    Miehen logiikka
    29
    515
  7. Ex-heilat

    Jokaisella on ollut ennen vakisuhdetta jotain lapsellisia virityksiä ja ne voivat kostautua joskus harmillisella tavalla
    Miehen logiikka
    11
    512
  8. Yh-äidit

    Anteeksi...huomasin ettei heitä olekaan kiusattu täällä luvattoman pitkään aikaan ja nytkään ei ole tarkoitus sitä tehdä
    Miehen logiikka
    8
    511
  9. Hu-vituttaa

    Aina kun alkaa näyttää siltä ettei palsta enää pysty tarjoamaan mitään uutta, niin ilmestyy adriannin ja Mr.Kalluppin ka
    Miehen logiikka
    15
    510
  10. LOPETTAKAA JO!!!

    Lopettakaa tämä ulina täällä. Tiesittekö että: Naiset pitävät vaiteliaista miehistä. Naiset pitävät miehistä jotka ei
    Miehen logiikka
    7
    509
  11. Kipsareissu

    Yleisön vastalauseista huolimatta KipsaMies kertoo teille nyt opettavaisen tarinan, Sompailen pitkin Mannerheimintiet
    Naisen logiikka
    3
    509
  12. Talvisodan trauma

    Isoisäni on sanonut, että talvisota aiheutti pysyvän trauman suomalaisiin. Syksyllä 1939 jokainen työväenluokkaan kuuluv
    Historia
    6
    507
  13. Olen susikoira!??

    Tein luonnetestin ja sen mukaan olen susikoira. "Hau hau hau!!!" MarttyyriMallari-TTt
    Miehen logiikka
    0
    504
  14. SALARAKKAAT

    Mikä saa 4-kymppisen perheellisen miehen hylkäämään silloin tällöin kotona piereksivän 165 cm/100 kg pirttihirmunsa ja
    Miehen logiikka
    11
    501
  15. RAMBO

    Mikä olisikaan parempi esikuva suomalaiselle miehelle kuin tämä Sylvester Stallonen roolihahmo RAMBO? Mr. RAMBO on fasi
    Miehen logiikka
    3
    497
  16. KIROTTUJEN PALSTA

    En viitsi edes ajatellaa millainen sakki siellä ruutujen takaa lähettää näitä viestejä tänne. Jopa minun kaltainen vakav
    Miehen logiikka
    8
    496
  17. Palstalainen on tässä

    Hänen nimensä olkoot: Matti Virtanen Ikä: 48-vuotta Pituus: 165 cm Paino: 85 kg Asuu: Nokialla kaupungin vuokraker
    Miehen logiikka
    6
    496
  18. Metallica

    Huh huijaa, ei voi kuin sääliä näitä Metallican raskaita miehiä. Joskus kauan aikaa sitten itsekin kuuntelin heidän musi
    3
    494
  19. Syksy on tullut

    Mitä ajatuksia se teissä herättää? "Luonto tarjoaa huikeat värit ja helvetisti haravoitavaa" https://www.youtube.com/
    Miehen logiikka
    28
    494
  20. SupremeSatan.....

    haluaisin vain kertoa sinulle, että pidän kirjoitustyylistäsi ja pirullisesta nimmaristasi huolimatta ounastelen sinun o
    Miehen logiikka
    12
    493