velimarkku65

kaunis kiitokseni kaikille teille joihin olen saanut tätä kautta tutustua ja vaihtaa ajatuksia.sydänlämmin kiitokseni "vaki kirjoittajille ja ystävilleni"joilta olen saanut ihania viestejä.lisää ystäviä mahtuu ja jopa se oikeakin olisi mukavaa löytää.kirjoittelemisiin.t.markku ps.ollaan kilttejä toisillemme jos jotakin teistä joiden kanssa olen kirjoitellut ja loukannut niin pyydän NÖYRÄSTI JA SYDÄMMESTÄNI ANTEEKSI.pyydän anteeksi myöskin sitä,että en ole ,joka kerta teitä kaikkia ystäviäni jotka ovat aikanaan tulleet ystävikseni tätä kautta en ole kaikille tasapuolisesti kirjoitellut toivottavasti vain ette ole siitä kovin pahoillanne.?oma terveyteni on nyt sellainen eten joka hetki ole täällä enää siis päivittäin,mutta toivon silti jokaiselle teistä,joka kirjoittelee tai on kirjoitellut kanssani niin KAIKKEA HYVÄÄ JATKOSSA JA TOKI SAA JA PITÄÄKIN PITÄÄ YHTEYTTÄ VASTAILEN AINA,KUN VAAN VOIN JA JAKSAN.T.MARKKU.ps.KIITOS KAIKILLE TEILLE JOIDEN KANSSA OLEN SAANUT KIRJOITELLA JA VAIHTAA AJATUKSIA.HYVÄÄ LOPPUVUOTTA JA VIELÄ PAREMPAA VUOTTA 2010.OLEN LÖYTÄNYT ITSELLENI NAIS-YSTÄVÄN,MUTTA JOS HALUAT OLLA SILTI YHTEYDESSÄ JA KIRJOITELLA NIIN SIITÄ VAAN.VASTAUS VOI HIEMAN KESTÄÄ SILTI.HYVÄÄ KESÄN JATKOA KAIKILLE YSTÄVILLENI TÄÄLLÄ JA TOKI SINULLEKKIN ,JOKA KÄYT KURKKIMASSA JA LAITAT VIESTIÄ MINULLE. Suosikkibändit/artistit: Agents, finlanders mm Suosikkileffat: esim kulkuri ja joutsen Lempikirjat: Ilkka Remes, Reijo Mäki Vapaa-aikanani: Luen, kuuntelen musaa ja teen vapaa ehtoistyötä Katson tv:stä mieluiten: Uutisvuoto, CSI Miami, salkkarit ym Kotieläimet: kissa ja koira En pidä: Selän takana puhujista, EPÄLUOTETAVISTA YSTÄVISTÄ, paprikasta, sienistä Ruoka & juoma: kunnon pihvi, Kylmä maito Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: kajaani,vaasa Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia