Vapaa kuvaus

HÄH HÄÄ...olinpas poistanut tekstin. Suosikkibändit/artistit: AC/DC Suosikkileffat: Ponterosa ja Barb Wire Lempikirjat: Roope Ankan taskukirjat....Eiks nekin oo kirjoja? Vapaa-aikanani: Istun sohvalla AC/DC-fanipaita päällä ja katson pilates-videoita..... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Mikä tahansa, missä ei ole kaltaisiani kusipäitä pilaamassa lomaa :D Katson tv:stä mieluiten: Teksti-tv:n Kotieläimet: villakoirat, pölypunkit En pidä: En pidä naisista, jotka antaa ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa...... Ruoka & juoma: sika Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go, http://www.voittaja.vuodatus.net/blog/archive?&y=2009&m=04, http://www.leegio.vuodatus.net/blog/archive?&y=2006&m=03, http://www.argumentti.fi/raamattu_sumerit_sumerien_mytologia/Raamattu_sumerit_kosmologia_maailmankuva.pdf Koulutus: --- Koulut: Joo Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Mielummin en,mutta taloudellinen tilanne pakottaa siihenkin:( Ase tai siviilipalvelus: Juu Yhdistykset/kerhot: Peräkammarin poikain käsityökerho,Peräkammarin poikain lukunurkka-yhdistys. Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

295

Kommenttia

12386

1. Juutalaisilla oli ihan muita hommia siihen aikaan, kuin vainota kristittyjä. Tällä palstalla on pappikin sanonut, että Jeesus oli äpärä. Sitä taustaa vasten, juutalaiset olivat ihan oikeassa niin väittäessään. Eihän kristitytkään Suomessa ole antanut uskonvapautta. Sen on antanut valtio. Mikäli kristityistä olisi kiinni asiat, niin täällä ei olisi muslimeilla oikeuttaaa harjoittaa uskontoa , eikä Jehovan todistajilla.

Ka israelissa on omat tapansa. Siirtolaiset muuttavat israeliin ja miksi he sinne muuttaa, jos he ei ole juutalaisia. Sitähän vaaditaan Israelissa, jos aikoo paluumuuttajana tulla. Ei messiaaninen "juutalainen" ole juutalainen. Hän on uskonsa hylännyt, eikä ole enää juutalainen. Eihän kristinuskosta islamiin kääntyneestäkäään käytetä sanaa kristillinen musliminen..Messiaaninen muslimi. Jos hylkää vanhan, niin se on sitten hylätty.
  2. Aika monikin. Taitaa olla tällä hetkelläkin useampi etusivun ketjuissa, joka niin sanoo...

Sä joudut kyllä nyt pettymään, sillä minut on testattu, että ei ole mtiään vikaa....vikaa..vikaa...Aspergeriä ei ole, joten voi voi. Kavereita on ja ihan riittävästi. Moniin ihmisiin verrattuna paljonkin oikein hyviä ystäviä, joita tavataan useamman kerran vuodessa sauna-illan merkeissä. 33 vuotta tunnettu- Koulua on tullut käytyä enemmän kuin peruskoulu ja jopa valmistunut.

Jaa, jos hyvittämis sanaa pitää lahjoituksena, niin se on sitten merkki aspergeristä? :D Mitähän noi vtun kristityt sitten on, kun ne pitää toisten ikuista kiduttamista rakastamisena? Sosiopaattisia kirvesmurhaajia, joita on lapsena käytetty hyväksi :D

Kyllä mun pitää luottaa niihin kallonkutistajiin, että ei oo aspergeriä. Lievää pettymystyhän se tuottaa sinulle, mutta luulen sinun pääsevän siitä ohitse. Eihän sekään estä sinua, että kristinusko on osoitettu monella tapaa mahdottomaksi ja silti uskot....Kyllä sä voit edelleen pitää mua aspina..

Tottakai me voidaan keskustella johdatuksesta, vaikka pidän sitä huuhaana. Pidänhän minä kristinuskoakin huuhaana, ja silti keskustelen siitä. Aika hyvin ne on käynyt tässä ketjussa keskustelua johdatuksesta. Paljon paremmin kuin papin sensuuri-aloituksessa.

Juu. mä torjun kaikki idioottien tekemät hedelmät. Mikäli hän pystyy järkevästi perustelemaan minkä tahansa asian, niin silloin hän ei ole idiootti. Silloin minäkin olen siitä samaa mieltä, ellei se sitten ole arvokysymys. Siinä pidätän mahdollisuuden vaihtoehtoiseen tulkintaan.
  3. Henki ja sielu :D
  4. Kuten sanottu, niin minä en kristittyjen haukuista välitä. Hehän pitää jo muutenkin minun ikuista kiduttamista oikeana, joten mitä sillä on väliä mitä he ajattelee :D

Pitäiskö minun miettiä heidän sielurauhaa, että he ei loukkaannu puheista ja voivat keskittyä täysin oman taivaspaikkansa ihasteluun.....Justiinsa :D

Eikä se ole minun ongelma, jos sinä et ymmärrä asioita. Sinä et ymmärrä asioita, niin sinä oletat toisen olevan väärässä. Ei se niin mene. Siihen on yksinkertainen syy ja se yksinkertaisuus on rakennettu sinun knuppiin..Sehän teidän uskovaisten pelastus onkin, kun te ette ymmärrä asioita, niin te voitta uskoa. Vaihtaisitko sinä aivosi älykkäisiin, kun vaihtoehtona olisi uskon menetys?