Vapaa kuvaus

HÄH HÄÄ...olinpas poistanut tekstin. Suosikkibändit/artistit: AC/DC Suosikkileffat: Ponterosa ja Barb Wire Lempikirjat: Roope Ankan taskukirjat....Eiks nekin oo kirjoja? Vapaa-aikanani: Istun sohvalla AC/DC-fanipaita päällä ja katson pilates-videoita..... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Mikä tahansa, missä ei ole kaltaisiani kusipäitä pilaamassa lomaa :D Katson tv:stä mieluiten: Teksti-tv:n Kotieläimet: villakoirat, pölypunkit En pidä: En pidä naisista, jotka antaa ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa...... Ruoka & juoma: sika Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go, http://www.voittaja.vuodatus.net/blog/archive?&y=2009&m=04, http://www.leegio.vuodatus.net/blog/archive?&y=2006&m=03, http://www.argumentti.fi/raamattu_sumerit_sumerien_mytologia/Raamattu_sumerit_kosmologia_maailmankuva.pdf Koulutus: --- Koulut: Joo Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Mielummin en,mutta taloudellinen tilanne pakottaa siihenkin:( Ase tai siviilipalvelus: Juu Yhdistykset/kerhot: Peräkammarin poikain käsityökerho,Peräkammarin poikain lukunurkka-yhdistys. Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

295

Kommenttia

12386

1. Joku sellainen, jota kiinnostaa kristinusko, mutta hän lukee tekstiit ja ymmärtää sen olevan naurettava uskonto. Hyvää tässä on se, että minun ei tarvitse edes pyrkiä parhaimpaan, kun te kyllä hoidatte sen viimeistelyn. Ellei hän vakuutu minun teksteistä, niin te niitttaatte sen viimeisenkin uskottavuuden.
  2. Se aloituksen rajaus on vttuilua. On mahdotonta määritellä Suomi24-palstalla rajoja aloituksessa....tai siis helppo, mutta kukaan ei niitä noudata. Vain idiootit uskoo niillä olevan merkitystä, joten tuo "vapaa keskustelu ja mitä saa puhua", niin se on vain käytännön toteamista ja vttulun papin taistelulle tuulimyllyjä vastaan. Jokainen olisi joka tapauksessa puhunut mitä sattuu. Sinäkin puhut ihan muusta kuin aloituksen aiheesta. Sinä ihmettelet tuota ja se kertoo aika paljon sinusta.

Miksi diktatoorinen tapa ei toimisi? Hienosti se toimii kristinuskonlahkojen parissa .Paavius perustuu sille. Oletko sinä ikinä sisäistänyt kristinuskon vedetyksiä?

En minä mollaa kristittyä siitä, että hän ei hokaa asiaa minun tavalla. Minä haukun hänet idiootiksi, kun hän väittää idiootteja asioita. Siinä on suuri ero. Järkiperäisesti perustellen voi käydä keskustelua. Kristitty kun alkaa keskustelemaan uskostaan, niin hän samalla antaa lomautuksen 2/3 osalle aivoistaan ja alkaa käyttämään vain sitä kolmannestaan. Se ei taas ole minun vika, jos toinen laukoo idioottimaisuuksia ja minun täytyisi kestää toisen idioottimaisuus. Mielummin minä puran sen paineen heti siihen yksilöön, joka sen aiheuttikin. Miksi minä muiden kimppuun kävisin, jos idiootti on idioottimaisuuksillansa saanut minun hermostumaan...Idiootille se, mikä idiootille kuuluuu.

En minä ole pitkään aikaan odottanut kristityn hillitsevän itseään, kun Raamattu niin käskee. Se teoria on aikaa sitten kumottu, että kristitty olisi jotenkin parempi moraaliltaan ja käytöstavoiltaan. Vttuilun vuoksi voin huomauttaa, kun kristityt elää sen suhteen vieläkin harhoissansa.

Sun johdatukset. Kasva aikuiseksi ja ala miettimään asioita järjellä, äläkä vain itsekkyyteen perustavalla omanedun tavoittelulla. Siinä on tie pois kristinuskosta, kun hylkää itsekkyyden.
  3. Henkilökohtaisesti en välitä siitäkään, että suututanko minä heitä vai en. Jos täällä aukaisee turpaansa useamman kerran, niin aina joku suuttuu. Mä olen päättänyt olla välittämättä siitä, jos joku suuttuu. Asiat riiitelee, enkä minä koe ketään kohtaan vihaa.....Narsistista, itsekästä ajatteluahan se toisaalta on, mutta toinen vaihtoehto on se, että joudun jokaisen kirjoituksen katsomaan, että kukaan ei loukkaannu....Sellainen ihminen ei oikeasti voi sanoa mitään. Joten minä riehun omalla tyylilläni.

Tosi kristitty ei ole olemassa kuin teoreettisena ajatuksena, jota teoriaa ei ole vielä pystytty todistamaan 2000 vuoden aikana.

Vaikea sanoa mitä juutalainen tuumaa siitä Jeesuksen jutuista. Kysy niiltä. Niin minäkin joudun kysymään- Mitä täällä nyt näitä juutalaisia on käynyt, niin oon minä saanut niiden verkkarit repeämään. Israel-lausunnoista on ainakin toinen riehunut ja toinen ojenteli Mooseksen kirjan tulkinnoista. Siinä asiat riiteli ja siirryttiin elämässä eteenpäin. Ateisteja olen useamman kerran suututtanut. Osa antaa anteeksi ja osa ei. En minä ole profeetan paikkaa täällä hakemassa. Eiköhän heissäkin ole niin paljon fiksuja, että ymmärtävät tulkintojen ja asioiden riitelevän. Kaikkia olen varmasti suututtanut, mutta olen useita kertoja myöskin pyytänyt anteeksi. Anteeksi pyytämisiä ei kristtyjen taholta näy. Pari on pyytänyt, mutta ne on muutenkin niin lempeitä, eikä täytä mitään tosikristityn maalaamaa kuvaa oikeasti Jeesus-taistelijasta....Hassua kristittyjä, kun osaavat pyytää anteeksi ja ovat saaneet rauhan uskonsa avulla..
  4. Luterilainen oppi onkin toinen kuin luulisi :D Luterilaisessa kasteessa annetaan taivaspaikka ja samalla usko. Ei tartte uskoa, kun kasteessa saa senkin.

"Kasteessa ihminen syntyy uudesti Pyhän Hengen vaikutuksesta. Hänestä tulee Jumalan lapsi ja hän pääsee vapaaksi synnin, kuoleman ja pahan vallasta. Kasteessa Jumala kutsuu ihmisen nimeltä omakseen ja lahjoittaa hänelle oman uskon. Kaste velvoittaa luottamaan Kristukseen ja elämään hänen esimerkkinsä mukaisesti."

http://www.evl2.fi/sanasto/index.php/Kaste