Vapaa kuvaus

HÄH HÄÄ...olinpas poistanut tekstin. Suosikkibändit/artistit: AC/DC Suosikkileffat: Ponterosa ja Barb Wire Lempikirjat: Roope Ankan taskukirjat....Eiks nekin oo kirjoja? Vapaa-aikanani: Istun sohvalla AC/DC-fanipaita päällä ja katson pilates-videoita..... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Mikä tahansa, missä ei ole kaltaisiani kusipäitä pilaamassa lomaa :D Katson tv:stä mieluiten: Teksti-tv:n Kotieläimet: villakoirat, pölypunkit En pidä: En pidä naisista, jotka antaa ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa...... Ruoka & juoma: sika Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go, http://www.voittaja.vuodatus.net/blog/archive?&y=2009&m=04, http://www.leegio.vuodatus.net/blog/archive?&y=2006&m=03, http://www.argumentti.fi/raamattu_sumerit_sumerien_mytologia/Raamattu_sumerit_kosmologia_maailmankuva.pdf Koulutus: --- Koulut: Joo Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Mielummin en,mutta taloudellinen tilanne pakottaa siihenkin:( Ase tai siviilipalvelus: Juu Yhdistykset/kerhot: Peräkammarin poikain käsityökerho,Peräkammarin poikain lukunurkka-yhdistys. Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

295

Kommenttia

12386

1. Niin...Sehän siinä onkin ongelmana, että kristinuskossa ja Raamatussa ei ole päätä, eikä häntää. Miksi kaikkivaltias ja kaikkitietävä Jumala saattoi tehdä niin sekavan uskonnon. Hän saattoi lähteä puhtaalta pöydältä, suunnitella asioita vuosituhansia ja päätyi tuollaiseen ratkaisuun. Ratkaisuun, jossa häneen uskovat ihmiset joutuikin Hlvettiin, kiitos lunastuksen ja uuden liiton.
  2. Oletko lukenut täällä olevien pappien vastauksia? Eräs väittää Hlvetin olevan määräaikainen. Toinen väittää sen olevan vain eroa Jumalasta. Kolmas sanoo Jeesuksen olevan äpärä. Neljäs on kumonnut neitseestä syntymisen. Viides on sorvannut tunnustuskirjoja niin paljon, että hän on opettanut juuri sellaista oppia, joka nimenomaan kiellettään niissä......

.... Niin, tunnenko minä mikä on herätysliikkeistä ja mikä vapareista. En kuule tiedä. Keskustelujen perusteella pelkästään pappien sekaan sopii sellaista penkin kuluttajaa, että ei tiedä ketä he edustaa. Varmasti löytyy luterilaisista herätysliikkeistä noita ennustuksilla ratsastajia kuin myöskin vapareista. Ei ole enää olemassa mitään selkeää oppia suuntausten välissä. Luterilainen voi kulkea nykyään vapareiden tilaisuuksissa kun luterilaisilla ei ole mitä tarjota. Siltikään hän ei hylkää kirkkoa.

Mikä tekee minun Raamatun lukemisesta ja dogmien lukemisesta erillaista kristittyihin nähden on se, että minä luen mitä sinne on kirjoitettu, enkä lue sitä mitä minä haluaisin siellä lukeva. 99% kristinuskon opeista on sellaisia, jotka kumoaa jonkin dogmin tai tekee omasta Jumalastansa idiootin. Miksi ne on 2000 vuotta voineet olla käytössä, niin johtuu vain siitä, että asian esille ottaneet on tapettu tai vaiennettu muuten....Ja loppuja ei vain ole niin paljon kiinnostanut missä harhassa kristityt elää. Minuapa kiinnostaa ja minä annan teille aina mahdollisuuden puolustaa oppejanne, mutta ettepä te siinä kovin hyvin ole.....Tuntisitte edes Raamattua, niin voisitte puolustaa oppejanne.

Ei se minun vika ole, jos teidän dogmit ei kestä minkäänlaista tarkastelua ja pappinne on älyllisesti ja henkisesti laiskoja. Sorvatkaa paremmat opit ja miettikää rekryrointianne.
  3. Niinhän Mooses puhui. Hän puhui myöskin vääristä profeetoista.

"Herra, teidän Jumalanne, antaa veljienne joukosta nousta profeetan, joka on minun kaltaiseni. Häntä teidän tulee kuunnella. 16 Tätähän te pyysitte Herralta, Jumalaltanne, kun Horebin juurelle kokoontuneina sanoitte: 'Me emme enää kestä kuulla Herran, Jumalamme, ääntä emmekä nähdä tuota suurta tulta, sillä pelkäämme, että kuolemme.' 17 Herra sanoi silloin minulle: 'Se, mitä he sanoivat, on oikein. 18 Siksi minä annan heidän omien jälkeläistensä joukosta nousta profeetan, joka on sinun kaltaisesi; minä panen sanani hänen suuhunsa, ja profeetta puhuu kaiken, minkä minä hänen puhuttavakseen annan. 19 Jos joku ei kuuntele niitä sanoja, jotka hän minun nimissäni puhuu, minä itse vaadin tilille sen miehen. 20 Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava.' 21 Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: 22 Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä.

Kuten huomaat, niin väärän profeetan piti kuolla, jos hän ei puhunut miten Mooseksen mukaan piti puhua. Miten Jeesuksen kävi? Eikö Jeesus sanonut tulevansa saman sukupolven aikana? Eipä ole tullut. Mitenkäs sellaiseen piti suhtautua, joka ei puheitansa pitänyt? "Älkää kuunnelko häntä":