Vapaa kuvaus

Ironinen ei saa olla, kuin itselleen, paitsi riidellessä, mutta pikantti huumori on aina paikallaan, paitsi hautajaisissa. Tiedoksi, että minun rekisteröityneen Täpinän kirjoittamat viestit alkavat vasta numerosta 19. QL-trimmijärjestelmä 4.7.2006. Esim. kissan ruuista en ole kirjoittanut, enkä niistä mitään tiedäkään. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

118

Kommenttia

1738

1. Tämä on selvä. Kirjoituksesi on vaan kummasti muuttunut. Alussa yritit
    viestittää, että poliisille antaisit aina tilaa nimen omaan motarilla, koska
    se voi olla "hälytysajossa". Nyt Sinäkin käsität kuinka absurdi ajatus on,
    että pitäis arvailla, millä asioilla "pimeä" poliisiauto liikkuu ja väistellä
    sitä sen mukaan.
  2. Noin 6 A
  3. Miten niin Täpinä on väärässä? En ole väittänyt, että leveä olisi parempi sohjossa.
    Itse sanot, että tyhjällä alustalla miksipä ei, eli 96 % talvesta. Minulle nyt sattuu
    vaan olemaan tärkeämpää nuo muut olosuhteet joissa tarvitaan parempaa kantavuutta.
    Olen varmasti tietoinen leveämmän renkaan ominaisuuksista nelivetoisessani, neljäs on
    menossa. Yleensä nelivetoisella tuota sohjossa ajelua "tuskin" huomaa, on se niin
    paljon parempi. Jos olet sitä mieltä, että olen edelleen väärässä omien rengasvalintojeni
    kanssa, niin olen sitten. Seuraavat ovat taas 225:set, itse asiassa eivät mitkään leveät
    tänä päivänä. Ajele Sinä niillä 195:lasi ja ole tyytyväinen, minä tykkään 225:sta, vaikka
    väärässä olisinkin.