Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

525

Kommenttia

3505

1. Kumpi+ajoi?
  2. Jos+pidät+kuskin+kullia+suussa+niin+ihan+kiva.Jos+taasen+kuski+pitää+kullia+suussa+haluaisin+nähdä+asennon.LIIKENNETURVALLISUUS
  3. Sulla+on+hieno+mies.
  4. Heräsin+vaimon+kolisteluun.+Hain+sen+eteisestä+makkariin.+Selittely+oli+sammaltavaa.+Riisuin+vaatteet+ja+imin+rintoja+samoista+paikoista+mistä+muutkin+olivat+jo+imeneet.+Käskin+olla+hiljaa+ja+tulla+nukkumaan.+Asetuin+selälleni+keskelle+sänkyä.+Vedin+hänet+syliini+istumaan.+Kulli+luikahti+kyllä+limaiseen+pilluun+helposti.+Vei+vielä+hetken+saada+hänet+tajuamaan+että+halusin+hän+hänen+ratsastavan+päälläni.+En+tahtonut+kuulla+juttua+taksin+saamisen+vaikeudesta+ja+päätymistä+työkaverin+luokse+jatkoille.+Ratsastus+tuntui+hyvältä.+Pillu+oli+spermainen+ja++liukas.+Vaimo+sai+nopeasti.+Kohteliaasti+ratsastus+jatkuin+minun+laukeamiseen+saakka.+Vaimo+istui+ja+tuijotti.+Ei+tiennyt+nainen+mitä+tehdä.+Vedin+hänet+olkapäistä+päälleni+makaamaan.+Voisi+selittää+kun+aamulla+herää.Valvoin+nukkuva+nainen+sylissä.+Nostelin+lanteitani+hitaasti+edestakaisin.+Terska+oli+vielä+pillussa.Vaimon+herätessä+autoin+hänet+takaisin+päälleni+istuma+asentoon.+Nakkini+oli+jo+valmiiksi+hänen+pillussa+odottamassa.+Käskin+vaimon+kertoa+illan+tapahtumista.+Mitä+tapahtui+Maijan+luona+jatkoilla.+Luulin+hihnan+jääneen+päälle+kun+sama+tarina+toistui.+Kesti+hetken+tajuta+etei+se+ollut+saman+jutun+uusinta.+Miehiä+olikin+ollut+useampia.Nainen+tajusi+kuinka+tapahtuma+kiihotti+minua.+Kasvoin+sen+sisällä+kuin+lapamato+suolistossa.Miehet+olivat+nussineet+häntä+ja+naiset+möyhentäneet+hänen+rintojaan+essiessään+jälkiä+silikonien+asennuksesta.+Joten+sen+tajuntaan+hiipi+ajatus.+Kaikki+oli+tapahtunut+sen+työpaikalla.+Minne+ne+oli+menneet+kapakasta.+Koko+firma+oli+ollut+sen+iholla+jollakin+tavalla.+Hiki+pisarat+rupesi+kokoontumaan+sen+iholle.Ei+siitä+kukaan+maininnut.+Logistiikka+nainen+oli+paininut+taksikuskin+kanssa.