Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Kavereissa ei ole diabetikkoja. Tämä tuntemani tuttava on eläkkeellä (yli 65v) oleva yrittäjä, jolla on 2-tyypin diabetes. Niin ja entä sitten vaikka kavereissani olisi diabetikko?

No, ainakin sokeriarvot ovat pysyneet samalla tasolla. Enkä minä nyt luule, etteikö kolesteroliarvot voisi muuttua. Jollei nyt muuten niin ainakin suhteet voivat muuttua. Entäpä sitten vaikka arvot muuttuvat? En minä ärsyynny kovin helpolla. "Virheenkin voi tehdä kertaalleen, mutta toinen kerta on jo lähinnä tyhmyyttä." Kaverit ja ystävät ovat todenneet, että minua on aivan turha yrittää saada suuttumaan.

Eipä siitä verenpainemittarin hankinnasta todellakaan mene konkurssiin. Rahalla saa ja hevosella pääsee. On minulla jossain kaapin kätköissä itse ostettu ranneverenpainemittari, mutta eipä sitä ole tullut käytettyä.