Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

1. Kyllähän minä uskalsin, mutta käytin myös portaan tukevaa reunapuuta (2*4 tuumainen), joka varmasti kesti. Varovaisesti piti tietty mennä ja turhaa porrasaskelmia runnomatta. Sellaisissa paikoissa joissa portaat menivät hyvin lähellä kalliota, ei tarvinnut niin välittää portaan hajoamista. Eipä niitä sitten alkumatkan enää hajonnutkaan. Portaita oli kuulemma muistaakseni 114 kappaletta. Sen jälkeen oli vielä pitkälti nousemista ilman portaita että pääsi Ahvenanmaan korkeimmalle paikalle. Montako kerrosta tuosta nyt sitten tulisi? Muutaman kerran pysähdyin portaiden aikana. Eipähän lomalla nyt ollut kiire mihinkään. Eikä olisi ollut kiire vaikka en olisi ollut lomallakaan.
    Portaiden oikealla puolella oli kaide. Käydää katsomassa paikka eli Orrdalsklint, niin tiedätte. Toivottavasti pari porrasta on jo korjattu :) Enhän minä tosin katso kenkiä kävellessänikään, niin miksi sitten portaissa :)
  2. Kesäkuvan sortsit pysyvät ilman henkseleitä. Sortsit riittävät hyvin mahan yli :)
    On minulla nytkin yksi kirkkaan oranssinen t-paita ja lisäksi löytyy muutama kunnon kirkkaan turkoosin värinen t-paita. Lisäksi lyhythihaisissa kauluspaidoissa löytyy aika monta hyvin monenväristä ja kirjavaa kuosia.
    Punainen ei ole suosikkivärini, mutta tummanpunaisia/violettisia kauluspaitoja löytyy, mutta myös toisaalta hyvin kesäisen hillityn vaalean sinisiä, vaalean hiekan/beessin ja vaalean harmaan värisiä ruutu ja raitakuoseja. Sitten pikeepaidoissa löytyy täysin valkoisesta aivan mustaan. Kunnon punaista ei oikein ole pikeepaidoissa.

Hyvin vaalean pinkkiä voisin kokeilla kauluspaidassa, sillä minulla on ollut yksi sellainen hyvän värisellä kuosilla.