Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. "Määritteleekö paino ihmisen?" Ei. Paino ei minusta määrittele mitään. Ennakkoluuloja? "Lihava ihmisen täytyy olla tyhmä ja/tai piittaamaton, koska ei ole kaikesta valistuksesta huolimatta ymmärtänyt lihavuuden teveys- ja muita haittoja." Lihava voi olla piittaamaton, mutta ei tyhmä. Paino ei korreloi mitenkään tyhmyyden/älykkyyden kanssa. Tietoa on ihan riittävästi laihduttamisesta ja lihavuuden riskeistä. Kaikki eivät välttämättä halua olla edes "normaalipainoisia". "lihava ihminen on ilmeisesti lyhytjännitteinen kun ei onnistu laihduttamisessa. Laihduttaminen kun ei onnistu päivässä tai kahdessa." Lihava voi olla lyhytjännitteinen laihduttamisen saralla vaikkei se muussa toiminnassa tule mitenkään ilmi. "Lihava ihminen ei pysty sitoitumaan tavoitteisiin, kun ei pysy laihana." Lihavalla voi olla vaikka kuinka paljon tahansa velvoitteita ja tavoitteita jotka lihava saavuttaa vaikkei normaalipainoa saavuttaisikaan tai ei halua laihduttaa. "Oletko nähnyt ripeästi liikkuvaa lihavaa. Harvoin?" Niin? Toimistotyössä tarvittaisiin pikajuoksijan kykyjä? Pelastus ym työssä on hyvä olla ripeä. Ei siihen työhön monet normaalipainoisetkaan pysty vaikka kuinka haluaisivat. "Painon alkaessa nousta, pitäisi oma-aloitteisesti tarttua asiaan ennen kuin ongelma entisestään kasvaa." Niin? Entä sitten. Oma-aloitteisuus tässä asiassa on jokaisella itsellä. Ei muilla. "Aivan kuten tupakoitsijakin käyttää työaikaa tupakointi, usea lihava käyttää työaikaa suklaapatukoiden rapistelemiseen ja napostelemiseen normaalipainoisia enemmän." Minä suvaitsen lihavana myös tupakoitsijoita vaikken itse polta. Eikö tauot kuuluu työpäivään? Sinäkö itse et pidä taukoja laisinkaan? Minun ei tarvitse rypistellä tai napostella suklaapatukoita työpäivän aikana. "Hyvin usein(!) lihava on laiska (ja osin myös siksi lihava)" En allekirjoita ollenkaan. Lihavan pitää yleensä ahkeroida enemmän kuin muiden. "Tätäkin listaa voisi jatkaa vaikka kuinka...." Ei ole tarvetta jatkaa, koska perusteesi ontuvat aika pahasti. "Vai ei ylipaino määrittele henkilöä - KYLLÄ MÄÄRITTELEE" Ei määrittele. Epäilen hyvin vahvasti, että et ole edes työnantaja.