Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

1. No, ennakkoasenne ja oletus tuokin. Ei kannata ventovieraasta lihavasta tehdä mitään ennakkopäätelmiä ensi kertaa nähdessään. Minä en ainakaan oleta mitään. Onhan lihava voinut jo laihempana (ja vaikka lähes normaalipainoisena) olla vaikka kuinka monen kanssa tahansa.
    Eikä määrä silti ole mikään itseisarvo, jos sitä luulet.
  2. Yksi sisaruksista on perheellinen. Minulla ei ole avioliittoja takana. Toki ylipaino varmasti vaikuttaa. Moni vain näkee ison koon eikä mitään muuta. Mitä mahdollisesti ovatkaan menettäneet.
    Heh vai että tuollainen ennakkoasenne. Tuleehan sitä nyt ostettua lahjoja ainakin kummilapsille, sisaruksille, sisaruksen lapsille ja vanhemmille. Minä ainakin kuuntelen mielenkiinnolla millaisen "tuomion" kummilapset ja sisarusten lapset antavat lahjoistaan :) Ihan kaikki eivät tosin osaa vielä puhua. Niin ja joulukukat tulee myös ostettua (kuinkahan monena vuotena jo peräkkäin) ja vietyä mukana äidille ja isoäidille.
    Tärkeintä Joulussa on kuitenkin yhdessäolo ja rauhoittuminen. Ei ne lahjat ole tärkeimmät jutut Joulun vietossa vaikka niitä on silti kiva saada.