Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. No nyt on 225 kg ja noissa loppuvuoden 2006 kuvissa on paino mainittu. Yhdessä kuvassa 218 kg ja joulukuun 2006 kuvissa 220 kg. Syömällä ne kilot ovat toki tulleet. Ei ne tyhjästä tule. Osasyynä varmasti vähäinen liikunta. Varmasti syön enemmän vaikkei ruoka sinällään ole lihottavampaa. Kolestroliarvot ovat 5 vuoden takaa. Silloin kolestroliarvo oli 4,7 ja paastosokeri 5,1. Tänäkin vuonna olen pariin otteeseen mittauttanut verensokerin (ei tosin paastosokeria) ja tulokset ovat aina olleet alle 5,9 vaikka alle pari tuntia aiemmin olen silloin syönyt.
    Minä en ainakaan häpeä lihavuutta tai olisi siitä mitenkään nolona. Miksi pitäisi? Miksi oletetaan, että kun on lihava niin pitäisi automaattisesti silloin olla laiharilla tai olla vähintäänkin aloittamassa sitä?
    Minä en elä median tai lööppilehtien toivomusten mukaisesti. Elämäntapamuutosohjelmat varmaan ovat sinällään ok ja voivat joitakin motivoida mukaansa muutokseen. Mutta ei niiden mukaan tarvitse kaikkien elää ja jokaikisen elämäntapamuutosohjelman mukaisesti.
    Onko "mediaseksikästä" elää vain elämäntapamuutosohjelmien mukaisesti ? Minusta olisi aika tylsää silloin, jos kaikki ihmiset olisivat ns. samasta muotista.