Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

  1. No onhan se kovalla työllä ja vaivalla rakennettu :) Ylpeydestä en tiedä mutten kyllä toisaalta häpeilekään.

    Korituoleja (lattialla olevia ja riippuvia) olen vältellyt vaikkakin niissä olen istunut nuoruudessani. Nyt en niihin menisi. Eihän niistä (lattialla olevasta) meinaa päästä edes ylös. Kaikki tuolit eivät välttämättä kestäkään. Ne ovatkin sitten niin kapeita ettei niihin mahdu edes istumaan. Muovituolit jätän ihan suosiolla rauhaan enkä kokeile niiden kestävyyttä.
    Bussissa istuessa ei tosiaan jäänyt tilaa pahemmin syliin. No laukku meni sillä kertaa tavaratilaan. Viereen mahtui jotenkuten pieni nainen. Harvemmin tosin kukaan vieressäni istuu, kun olen bussilla matkustanut.

    Normisto on vain normisto. Onneksi emme ole kaikki sitä samaa harmaata massaa. Enkä minä missään syyllisyyden tunteessa millään tavoin elele, jos joku niin kuvittelee. Miksi pitäisi?
    Normisto on nyt tällä hetkellä tämmönen. Aiemmin se on ollut erilainen ja samalla tavalla se tulee olemaan erilainen tulevaisuudessa. Aikansa kutakin.

    Taputtele vaan, jos ja kun vastaan tulet. En minä pahastu :)
  2. Näin on. Kummasti vaan tuli lisäkommentteja.
    Molempia varmaankin on. Sekä uteliaita että huolestuneita. Kullakin on omat syynsä.
    Niin mitähän sitten varttitonnin jälkeen tapahtuisi. Enemmän rikkoutuneita tuoleja, sohvia, penkkejä ym draamaa.

    Itse olen huolestunut kouluissa tapahtuneista episodeista. Nyt on korjattu satoa kaiken maailman syrjinnän, eriarvoistamisen, "heikoin lenkki" ajattelun ym takia. Syrjintä lihavuuden takia menee samaan kategoriaan kuin niin moni muukin älytön syy jolla pyritään eriarvoistamaan tavalla tai toisella.

    Minusta BB opettaa hyvällä tavalla ihmissuhteita vaikkakin kaikki juhlinta ja ylitsemenevä toilailu ei ole mitenkään hyvää esimerkkiä. Joutuvat kuitenkin olemaan tekemisissä toisten kanssa ja joutuvat puhumaan asioista ja myös ottamaan toiset huomioon sellaisina kuin ovat ja antamaan myös toisille tilaa. Jotkut oppivat sen BB:ssä ennemmin tai myöhemmin ja joillakin se on opittuna jo ennenkuin ovat taloon tulleet.

    Sitten on Idols joka hyvällä tavalla pudottaa itseriittoisilta nuorilta turhat kuvitelmat erinomaisuudestaan. Näitäkin näemmä tarvitaan ja ihan hyvä niin. Joillekin nuorille kun ei ole näemmä koskaan opetettu vanhempiensa toimesta mitään realiteetteja taidoistaan ja kyvyistään.

    Nyt mentiin jo aika kauas alun kommenteista mutta piti mainita kun tuli sopivasti mieleen.