Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

  1. Näin oli tosiaan käynyt. Tilanteen mukaan laitetaan lisäkappaleita. Oman auton vyö vielä riittää juuri ja juuri mutta useammassa muussa autossa ei riitä. Kunnon tilava auto pitää siis olla.
    Minulle riittää ihan hyvin, että kävelen kolmen kilometrin matkan tunnissa vaikka normaalipainoisella menisi siihen vaikkapa puoli tuntia. Tokihan lisääntyneet kilot aiheuttavat enemmän hengästymistä ja sen huomaa paremmin ylämäissä. Eiköhän se ole luonnollista.
  2. En ole harkinnut laihdutusleikkausta ja en koe sitä hyvänä vaihtoehtona. Ei ole erityisiä ongelmia ylipainosta. Joku toki mieltää ongelmaksi sen jollei voi juosta vähintään 2 kilometriä tai vastaavaa.
    Töissä olen (pitkälti istumatyötä ) ja välillä mahdollisuuksien mukaan olen myös etänä. Miten töissä muuten ollaan epänormaalisti?
    Yleisellä uimarannalla olin tänäkin kesänä monena päivänä ja monen monta tuntia. Mitä uskaltautumista siinä on? Olkapäät saivat sen verran paljon aurinkoa, että hiukan paloivat ja muutaman päivän päästä hiukan kuoriutuivat :) Olkapäät eivät sentään olleet kuitenkaan erityisen arat. Toki ne kuumottivat auringonoton jälkeen. Pitäisi ilmeisesti laittaa puhelimeen hälytys rannalla ollessa niin ei tulisi grillattua liian pitkään yhtä kohtaa :)