Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

  1. Onhan noita tilanteita varmaan. Tarpeen tullen sitä nyt varmaan juoksee vaikka puolikin kilometriä, jos vain on pakko juosta. Vaikkapa tsunamia pakoon. Sporalle en tosiaankaan juokse.

    Mikä siitä pikkutakista teki sitten telttamaisen? Oliko se vain liian iso hänelle vai jotenkin liian kireä yläosasta ja liian väljä alaosasta?
    En pidä koskaan kauluspaitaa housujen päällä ilman pikkutakkia tai sen kanssa. Se ei näytä mitenkään luontevalta edes normaalipainoisella tai hoikallakaan, jos on lisäksi pikkutakki. Toki ilman pikkutakkia se housujen päällä oleva kauluspaita jotenkin menettelee on se sitten muodissa juuri tai ei. En silti kauhistele millään muotoa vaikka joku niin tekeekin. Käytän kesällä silloin tällöin henkseleitä myös pelkän t-paidan päällä vaikka se voi näyttää hassulta. Jos siitä joku häiriintyy niin ei voi mitään :)

    No onneksi joskus haittaa pelkkä pukeutuminen eikä aina vain pelkkä lihavuus :)
  2. Eipä niihin pahemmin jää varaa. Jonkun istuessa vieressä ei ole kummallakaan kivaa.
    Melkein sama asia on bussissa sekä junassa, ei niissäkään jää pahemmin ylimääräistä tilaa. Bussien etupenkkeissa on useasti semmoset telineet juomille ym ja niihin etupenkkeihin ei oikein viitsi ahtautua.