Iltiksestä luin että maikkarilla alkaa ens viikolla taas Suurin pudottaja. Ja mukana on taas yksi yli 200-kilonen, peräti 229-kilonen kaveri eli Kotleettiakin painavampi. Suunnilleen saman ikänenkin, pituudesta en tiedä. Mutta tämä kaveri tunnustaa että on jo terveyshaittoja.
Suurin pudottaja
64
7136
Vastaukset
- hjklyu
Eipä ole kotleettia tällä palstalla vähään aikaan näkynytkään. Vai onko multa joku juttu jäänyt väliin?
En ole mukana tuossa kisassa, jos sitä nyt joku sattui luulemaan. Rispektit jokaista kilpailijaa kohtaan joka tapauksessa.
Kävin katsomassa ohjelman sivuja ja Wellu nyt tosiaan on samaa kokoluokkaa ja joko samaa ikäryhmää tai vuoden nuorempi. Pituudesta ei tosin tainnut olla tietoa.- iida-liida
kotleetti kirjoitti:
En ole mukana tuossa kisassa, jos sitä nyt joku sattui luulemaan. Rispektit jokaista kilpailijaa kohtaan joka tapauksessa.
Kävin katsomassa ohjelman sivuja ja Wellu nyt tosiaan on samaa kokoluokkaa ja joko samaa ikäryhmää tai vuoden nuorempi. Pituudesta ei tosin tainnut olla tietoa.Pituudesta ei tosiaan kerrottu mutta eiköhän sekin ohjelmassa selviä. Mutta sulla ei sentään ole sellasia rintoja ja kainalomakkaroita kuin Wellulla. Älä enää liho ettei tulekaan sellasia. Voisi olla tosi vaikea löytää enää kunnollisia kauluspaitoja.
Värikuvaa et ole kehdannut itsestäsi julkaista joten ei tiedä onko iho yhtä huonossa kunnossa. iida-liida kirjoitti:
Pituudesta ei tosiaan kerrottu mutta eiköhän sekin ohjelmassa selviä. Mutta sulla ei sentään ole sellasia rintoja ja kainalomakkaroita kuin Wellulla. Älä enää liho ettei tulekaan sellasia. Voisi olla tosi vaikea löytää enää kunnollisia kauluspaitoja.
Värikuvaa et ole kehdannut itsestäsi julkaista joten ei tiedä onko iho yhtä huonossa kunnossa.Olihan tuolla maikkarin/kuvaboksin sivuilla enemmänkin kuvia. Häviän kyllä 6-0 ainakin rinta sekä kainalovarustukselle :)
Värikuvat toki ovat tallessa, mutta olen laittanut tahallani vain harmaakuvia jakoon. Jos värikuvan laitan joskus niin se on kyllä sitten ns. vesileimalla varustettu ettei niitä vääristellä ja käytetä muuten vain omina kuvina tjms. Voisin tehdä kyllä saman tempun harmaakuviinkin.
Iho minulla näyttäisi olevan jonkin verran paremmassa kunnossa vaikka minulla on myös raskausarpia.
Kauluspaitoja toki löytyy vielä hyvin, mutta voin kuvitella, että Wellun kaltaisella rinta ja kainalovarustuksella sopivia kauluspaitoja ei välttämättä löydy kovin helposti kaupan hyllyltä.- kysynpähän vaan
kotleetti kirjoitti:
Olihan tuolla maikkarin/kuvaboksin sivuilla enemmänkin kuvia. Häviän kyllä 6-0 ainakin rinta sekä kainalovarustukselle :)
Värikuvat toki ovat tallessa, mutta olen laittanut tahallani vain harmaakuvia jakoon. Jos värikuvan laitan joskus niin se on kyllä sitten ns. vesileimalla varustettu ettei niitä vääristellä ja käytetä muuten vain omina kuvina tjms. Voisin tehdä kyllä saman tempun harmaakuviinkin.
Iho minulla näyttäisi olevan jonkin verran paremmassa kunnossa vaikka minulla on myös raskausarpia.
Kauluspaitoja toki löytyy vielä hyvin, mutta voin kuvitella, että Wellun kaltaisella rinta ja kainalovarustuksella sopivia kauluspaitoja ei välttämättä löydy kovin helposti kaupan hyllyltä.Missäs kunnossa sun pohkeet ja reidet on? Joillakin kun reisissä on myös makkarat. Noilla on senverran löysät shortsit ettei näe kunnolla reisiä. Ja onko sunkin shortsit vaan tollasia trikoon näkösiä vai saitko vielä oikeesta kankaasta (esim farkku) valmistettuja shortseja?
J amuuten, jos sulle tulee Wellun kainalovarustus niin miten sen puvun takin oiken käykään?
Parempi sittenkin vaan suuri masu kuin tollaset kainalot. - Utelias.
kotleetti kirjoitti:
Olihan tuolla maikkarin/kuvaboksin sivuilla enemmänkin kuvia. Häviän kyllä 6-0 ainakin rinta sekä kainalovarustukselle :)
Kauluspaitoja toki löytyy vielä hyvin, mutta voin kuvitella, että Wellun kaltaisella rinta ja kainalovarustuksella sopivia kauluspaitoja ei välttämättä löydy kovin helposti kaupan hyllyltä.Ahaa, leimalla varustettuja värikuvia. Sittenhän sinä olet olemassa etkä ole feikki. No ei vainkaan, ei kiusata.
Mutta millaisena olet säilyttänyt kuntosi? Juoksemaan et käsittääkseni pysty yhtään mutta oletko äskettäin, tai vaikka kesällä kävellyt pitkiäkin matkoja? En nyt usko että sinulla matkamittaria olisi ollut mukana mutta suunnilleen. Alkoiko helposti puuskuttamaan? Entä ne rappuset ja vieläkö käyt uimassa? kysynpähän vaan kirjoitti:
Missäs kunnossa sun pohkeet ja reidet on? Joillakin kun reisissä on myös makkarat. Noilla on senverran löysät shortsit ettei näe kunnolla reisiä. Ja onko sunkin shortsit vaan tollasia trikoon näkösiä vai saitko vielä oikeesta kankaasta (esim farkku) valmistettuja shortseja?
J amuuten, jos sulle tulee Wellun kainalovarustus niin miten sen puvun takin oiken käykään?
Parempi sittenkin vaan suuri masu kuin tollaset kainalot.Pohkeet ja reidet ovat hyvässä kunnossa. Vaikka ympäryskokoa niissä onkin niin ei ole makkaroita.
Kesällä käyttämäni shorsit olivat hyvin ohuesta kankaasta (ei ollenkaan venyvää kangasta) ja hyvin kestivät. On minulla tosin pari kesää sitten ollut parit shortsit, jotka olivat tehty college-housujen tyylisestä materiaalista, mutta ne eivät olleet läheskään yhtä mukavat pitää ja käyttää kuin kesällä käyttämäni shortsit.
Shortsit ovat pääosin olleet puuvillahousujen kaltaisesta materiaalista, mutta yksikään ei ole tainnut olla tehty farkkumateriaalista.
Jos mulle tulee Wellun kaltainen kainalovarustus niin puvun takit jää kyllä auttamatta pieniksi.Utelias. kirjoitti:
Ahaa, leimalla varustettuja värikuvia. Sittenhän sinä olet olemassa etkä ole feikki. No ei vainkaan, ei kiusata.
Mutta millaisena olet säilyttänyt kuntosi? Juoksemaan et käsittääkseni pysty yhtään mutta oletko äskettäin, tai vaikka kesällä kävellyt pitkiäkin matkoja? En nyt usko että sinulla matkamittaria olisi ollut mukana mutta suunnilleen. Alkoiko helposti puuskuttamaan? Entä ne rappuset ja vieläkö käyt uimassa?Juostu ei ole eikä hölkätty :) Pystyn kyllä pari sataa metriä ihan hyvin juoksemaan eli voi sitten varmaan aika lailla sanoa ettei "yhtään". Pisimmät kerralla tehdyt kävelyt yhteen suuntaan kesällä olivat yleensä parin kilometrin luokkaa ja uinnit kilometristä puoleentoista. Uimassa käyn siis edelleen. Sehän on meikäläisen kokoiselle paras liikuntamuoto :) Eipä kävellessä juuri puuskuta ellei sitten matkan varrelle satu jyrkkä ylämäki. Portaita menee se pari kerrosta, mutta 3-4 kerrosta noustua rupea kyllä puuskuttamaan. Yleensä käytän hissiä mikäli pitää nousta 3 kerrosta tai enemmän :)
- "#¤%&
kotleetti kirjoitti:
Juostu ei ole eikä hölkätty :) Pystyn kyllä pari sataa metriä ihan hyvin juoksemaan eli voi sitten varmaan aika lailla sanoa ettei "yhtään". Pisimmät kerralla tehdyt kävelyt yhteen suuntaan kesällä olivat yleensä parin kilometrin luokkaa ja uinnit kilometristä puoleentoista. Uimassa käyn siis edelleen. Sehän on meikäläisen kokoiselle paras liikuntamuoto :) Eipä kävellessä juuri puuskuta ellei sitten matkan varrelle satu jyrkkä ylämäki. Portaita menee se pari kerrosta, mutta 3-4 kerrosta noustua rupea kyllä puuskuttamaan. Yleensä käytän hissiä mikäli pitää nousta 3 kerrosta tai enemmän :)
no hyvä juttu. jos vaikka talossa (työ- tai koti) on räjähdysvaara niin pystyt sä ainakin 200 metrin päähän juokseen ennen kun uhriksi jäät.
- terveystäti
kotleetti kirjoitti:
Pohkeet ja reidet ovat hyvässä kunnossa. Vaikka ympäryskokoa niissä onkin niin ei ole makkaroita.
Kesällä käyttämäni shorsit olivat hyvin ohuesta kankaasta (ei ollenkaan venyvää kangasta) ja hyvin kestivät. On minulla tosin pari kesää sitten ollut parit shortsit, jotka olivat tehty college-housujen tyylisestä materiaalista, mutta ne eivät olleet läheskään yhtä mukavat pitää ja käyttää kuin kesällä käyttämäni shortsit.
Shortsit ovat pääosin olleet puuvillahousujen kaltaisesta materiaalista, mutta yksikään ei ole tainnut olla tehty farkkumateriaalista.
Jos mulle tulee Wellun kaltainen kainalovarustus niin puvun takit jää kyllä auttamatta pieniksi.Siispä älä hanki sitä kainalovarustusta. Äläkä hanki reisiin makkaroita, se hankaloittaa kävelyä.
- Utelias.
kotleetti kirjoitti:
Juostu ei ole eikä hölkätty :) Pystyn kyllä pari sataa metriä ihan hyvin juoksemaan eli voi sitten varmaan aika lailla sanoa ettei "yhtään". Pisimmät kerralla tehdyt kävelyt yhteen suuntaan kesällä olivat yleensä parin kilometrin luokkaa ja uinnit kilometristä puoleentoista. Uimassa käyn siis edelleen. Sehän on meikäläisen kokoiselle paras liikuntamuoto :) Eipä kävellessä juuri puuskuta ellei sitten matkan varrelle satu jyrkkä ylämäki. Portaita menee se pari kerrosta, mutta 3-4 kerrosta noustua rupea kyllä puuskuttamaan. Yleensä käytän hissiä mikäli pitää nousta 3 kerrosta tai enemmän :)
No jos parisataa metriä pystyt juoksemaan niin sanotaan sitten että "et juuri ollenkaan". On se kuitenkin ihan pikkuisen enemmän kun ei yhtään. Olikos nuo parin kilometrin kävelyt muuten ihan normaalia kävelyä vai salleista hitaasti maleksimista? Rivakaksi kävelyksi en usko.
Ja katsoinpa minäkin tuon suurimman pudottajan alkujakson ja muistaakseni se Wellu sanoi jotenkin niin että mahaa on niin paljon ettei pysty kumartaen sukkia jalkaan laittamaan. Pitää kääntää jalkaa sivulle ja kurkotella. Ei taida onnistua sinultakaan kumartamalla? Ja hassu juttu vielä mutta kuviesi perusteella näytät olevan vähän kiinteämmässä kunnossa kuin se Wellu. Oletko muuten koskaan käynyt kuntosalilla? Utelias. kirjoitti:
No jos parisataa metriä pystyt juoksemaan niin sanotaan sitten että "et juuri ollenkaan". On se kuitenkin ihan pikkuisen enemmän kun ei yhtään. Olikos nuo parin kilometrin kävelyt muuten ihan normaalia kävelyä vai salleista hitaasti maleksimista? Rivakaksi kävelyksi en usko.
Ja katsoinpa minäkin tuon suurimman pudottajan alkujakson ja muistaakseni se Wellu sanoi jotenkin niin että mahaa on niin paljon ettei pysty kumartaen sukkia jalkaan laittamaan. Pitää kääntää jalkaa sivulle ja kurkotella. Ei taida onnistua sinultakaan kumartamalla? Ja hassu juttu vielä mutta kuviesi perusteella näytät olevan vähän kiinteämmässä kunnossa kuin se Wellu. Oletko muuten koskaan käynyt kuntosalilla?Kävely oli ihan normaalia, mutta hiukan hitaampaa kuin muilla. Semmoset vajaa 2 km puolessa tunnissa. Rivakkaa se ei siis ollut, mutta jos joku kokee sen silti matelemiseksi niin sitten se on niin hänen mielestään.
Saan toki sukat jalkaan kumartaenkin. Mieluiten, kun vain on aina mahdollista niin koukistan jalan toisen jalan viereen ja laitan sukan sitten. Miksen tekisi niin, jos se on helpompi tapa :)
Kuntosalilla on tullut käytyä viimeksi intissä ja sitä ennen opiskelun aikana liikuntatunneilla.
Nuoruudessa ja lapsuudessa on tullut sen verran paljon tehtyä ihan fyysistä työtä, että kuntosalille ei ole oikein ollut silloin tarvetta. Voimaa ja liikuntaa sai silloin ihan tarpeeksi käymättä salilla. Harvan tarvitsee nykyään lapsuudessa ja nuoruudessa tehdä ihan fyysistä työtä. Enkä nyt tarkoita jotain nurmikon ajamista yms. Fyysinen työ silloin ja nyt tuo harrastamani uinti ovat pitäneet varmaan kropan jonkin verran kiinteämmässä kunnossa kuin mitä se on Wellulla. Kaikki nyt vain on omalta kohdaltani arvailua, kun emme tunne Wellun historiaa.
Voihan toki jonkun verran eroa olla perimässä tms, että minne se paino helpoiten kerääntyy, kun on kerääntyäkseen."#¤%& kirjoitti:
no hyvä juttu. jos vaikka talossa (työ- tai koti) on räjähdysvaara niin pystyt sä ainakin 200 metrin päähän juokseen ennen kun uhriksi jäät.
Toivotaan, että pääsen kuitenkin edes niin ison esineen tai rakennelman taakse 200 metrin matkalla etten jää uhriksi. Mielenkiintoinen lähtökohta. Ei olisi ihan ensimmäisenä tullut mieleeni tuollaista tapahtumaketjua, jonka takia minun pitäisi olla kintuistani nopeampi, kuin mitä nyt olen. Toivottavasti 200 metriä riittäisi vaikkei olisi erityistä suojaakaan :)
- tuntuu hurjalle
kotleetti kirjoitti:
Kävely oli ihan normaalia, mutta hiukan hitaampaa kuin muilla. Semmoset vajaa 2 km puolessa tunnissa. Rivakkaa se ei siis ollut, mutta jos joku kokee sen silti matelemiseksi niin sitten se on niin hänen mielestään.
Saan toki sukat jalkaan kumartaenkin. Mieluiten, kun vain on aina mahdollista niin koukistan jalan toisen jalan viereen ja laitan sukan sitten. Miksen tekisi niin, jos se on helpompi tapa :)
Kuntosalilla on tullut käytyä viimeksi intissä ja sitä ennen opiskelun aikana liikuntatunneilla.
Nuoruudessa ja lapsuudessa on tullut sen verran paljon tehtyä ihan fyysistä työtä, että kuntosalille ei ole oikein ollut silloin tarvetta. Voimaa ja liikuntaa sai silloin ihan tarpeeksi käymättä salilla. Harvan tarvitsee nykyään lapsuudessa ja nuoruudessa tehdä ihan fyysistä työtä. Enkä nyt tarkoita jotain nurmikon ajamista yms. Fyysinen työ silloin ja nyt tuo harrastamani uinti ovat pitäneet varmaan kropan jonkin verran kiinteämmässä kunnossa kuin mitä se on Wellulla. Kaikki nyt vain on omalta kohdaltani arvailua, kun emme tunne Wellun historiaa.
Voihan toki jonkun verran eroa olla perimässä tms, että minne se paino helpoiten kerääntyy, kun on kerääntyäkseen.tuo sinun kävely matka vajaassa puolessa tunnissa tai sitten minulla on järjettömän hidas tempo kävelyssä :)Minulla menee n.10min/km eli 3km puolessa tunnissa ja mulla on ylipainoa 5kg.Oma "valmentajani" väitti että minulla on juuri sopiva vauhti mutta,tuntuu aika pienelle tuo matkan ero meillä:)
- tuntuu hurjalle
tuntuu hurjalle kirjoitti:
tuo sinun kävely matka vajaassa puolessa tunnissa tai sitten minulla on järjettömän hidas tempo kävelyssä :)Minulla menee n.10min/km eli 3km puolessa tunnissa ja mulla on ylipainoa 5kg.Oma "valmentajani" väitti että minulla on juuri sopiva vauhti mutta,tuntuu aika pienelle tuo matkan ero meillä:)
että pitääköhän minun kiihdyttää vauhtia:) En epäile ettet kävelisi tuota matsaa sanomassasi ajassa:)
- minä myös
kotleetti kirjoitti:
Kävely oli ihan normaalia, mutta hiukan hitaampaa kuin muilla. Semmoset vajaa 2 km puolessa tunnissa. Rivakkaa se ei siis ollut, mutta jos joku kokee sen silti matelemiseksi niin sitten se on niin hänen mielestään.
Voihan toki jonkun verran eroa olla perimässä tms, että minne se paino helpoiten kerääntyy, kun on kerääntyäkseen.Minä kävelen 2 km 25 minuutissa. Sekään ei ole rivakkaa vaan tavallista kävelyä. Joten kohtuullisen hyvä sulta. Voisitko kuvitella käveleväsi pidemmällekin ihan vaan kuntokävelyn takia? Ei, en pyydä lenkkiseuraksi vaan kyselen että minkä verran olet valmis tekemään kuntosi eteen sen uimisen lisäksi.
Muuten, onko paino edelleen 220 kiloa vai onko tullut lisää? - Ihan oikeesti
kotleetti kirjoitti:
Toivotaan, että pääsen kuitenkin edes niin ison esineen tai rakennelman taakse 200 metrin matkalla etten jää uhriksi. Mielenkiintoinen lähtökohta. Ei olisi ihan ensimmäisenä tullut mieleeni tuollaista tapahtumaketjua, jonka takia minun pitäisi olla kintuistani nopeampi, kuin mitä nyt olen. Toivottavasti 200 metriä riittäisi vaikkei olisi erityistä suojaakaan :)
Eikö sinulle ole koskaan tullut mieleen että voi tulla tilanteita että pitää päästä juoksemaan edes vähäsen? En nyt uskokaan että sen spåran pysäkille juoksisit, uusihan tulee kymmenen minuutin kuluttua. Mutta silti?
Ja nyt toiseen asiaan. Näin sunnuntaina hyvin lihavan miehen joka yritti olla siististi pukeutunut. Tuolla yrittämisellä tarkoitan sitä että päällä oli pikkutakki (telttamainen) mutta sen alla oli kauluspaita. Ja se kauluspaita oli housujen päällä mutta se mikä kiinnitti huomiota oli että paidan helma oli 10 senttiä pitempi kuin se pikkutakki. Jos olisi tunkenut sen paidan housuihin ja pitänyt vaikka niitä henkseleitä niin eihän ne olisi pikkutakin alta näkyneet. Vai onko sinullakin näin?
No joo, ymmärrän, eihän täällä tuulipukukansan joukossa tuollasesta kannattaisi häiriintyä. Ja ymmärrän että kesällä kun ei pikkutakkia olisi niin paita voi olla housujen päällä. Jotenkin vaan kiinnitti huomiota kun tukka oli siisti, leukaparta siistiti muotoiltu ja paksussa ranteessa kiilsi koru. Ja sitten se paita! Ihan oikeesti kirjoitti:
Eikö sinulle ole koskaan tullut mieleen että voi tulla tilanteita että pitää päästä juoksemaan edes vähäsen? En nyt uskokaan että sen spåran pysäkille juoksisit, uusihan tulee kymmenen minuutin kuluttua. Mutta silti?
Ja nyt toiseen asiaan. Näin sunnuntaina hyvin lihavan miehen joka yritti olla siististi pukeutunut. Tuolla yrittämisellä tarkoitan sitä että päällä oli pikkutakki (telttamainen) mutta sen alla oli kauluspaita. Ja se kauluspaita oli housujen päällä mutta se mikä kiinnitti huomiota oli että paidan helma oli 10 senttiä pitempi kuin se pikkutakki. Jos olisi tunkenut sen paidan housuihin ja pitänyt vaikka niitä henkseleitä niin eihän ne olisi pikkutakin alta näkyneet. Vai onko sinullakin näin?
No joo, ymmärrän, eihän täällä tuulipukukansan joukossa tuollasesta kannattaisi häiriintyä. Ja ymmärrän että kesällä kun ei pikkutakkia olisi niin paita voi olla housujen päällä. Jotenkin vaan kiinnitti huomiota kun tukka oli siisti, leukaparta siistiti muotoiltu ja paksussa ranteessa kiilsi koru. Ja sitten se paita!Onhan noita tilanteita varmaan. Tarpeen tullen sitä nyt varmaan juoksee vaikka puolikin kilometriä, jos vain on pakko juosta. Vaikkapa tsunamia pakoon. Sporalle en tosiaankaan juokse.
Mikä siitä pikkutakista teki sitten telttamaisen? Oliko se vain liian iso hänelle vai jotenkin liian kireä yläosasta ja liian väljä alaosasta?
En pidä koskaan kauluspaitaa housujen päällä ilman pikkutakkia tai sen kanssa. Se ei näytä mitenkään luontevalta edes normaalipainoisella tai hoikallakaan, jos on lisäksi pikkutakki. Toki ilman pikkutakkia se housujen päällä oleva kauluspaita jotenkin menettelee on se sitten muodissa juuri tai ei. En silti kauhistele millään muotoa vaikka joku niin tekeekin. Käytän kesällä silloin tällöin henkseleitä myös pelkän t-paidan päällä vaikka se voi näyttää hassulta. Jos siitä joku häiriintyy niin ei voi mitään :)
No onneksi joskus haittaa pelkkä pukeutuminen eikä aina vain pelkkä lihavuus :)minä myös kirjoitti:
Minä kävelen 2 km 25 minuutissa. Sekään ei ole rivakkaa vaan tavallista kävelyä. Joten kohtuullisen hyvä sulta. Voisitko kuvitella käveleväsi pidemmällekin ihan vaan kuntokävelyn takia? Ei, en pyydä lenkkiseuraksi vaan kyselen että minkä verran olet valmis tekemään kuntosi eteen sen uimisen lisäksi.
Muuten, onko paino edelleen 220 kiloa vai onko tullut lisää?Mieluiten uin vaikka 1,5-2 km kuin, että kävelen 4-5 km. Pari kiloa on tullut lisää kesän jälkeen joten ollaan taas 222 kilossa.
tuo sinun kävely matka vajaassa puolessa tunnissa tai sitten minulla on järjettömän hidas tempo kävelyssä :)Minulla menee n.10min/km eli 3km puolessa tunnissa ja mulla on ylipainoa 5kg.Oma "valmentajani" väitti että minulla on juuri sopiva vauhti mutta,tuntuu aika pienelle tuo matkan ero meillä:)
Siis kävelen vajaa 2 km (1,8-1,9 km) puolessa tunnissa enkä vajaassa puolessa tunnissa 2 km. Olit ymmärtänyt viestini väärin :) Olen siis karkeasti arvioiden noin 40-45 % hitaampi kuin sinä. Nyt varmaan helpottaa sinuakin tämä tieto ja meillä on nyt siis varmaan riittävä ero vauhdissa ;)
että pitääköhän minun kiihdyttää vauhtia:) En epäile ettet kävelisi tuota matsaa sanomassasi ajassa:)
Ei ole enää tarvetta kiihdyttää vauhtia, kun selvisi, että olit ymmärtänyt viestini väärin. En minä ihan mahdottomuuksiin pysty ;)
- '********
kotleetti kirjoitti:
Mieluiten uin vaikka 1,5-2 km kuin, että kävelen 4-5 km. Pari kiloa on tullut lisää kesän jälkeen joten ollaan taas 222 kilossa.
Ihan vapaastiko annat ittesi lihoa lisää? Uskotko tosiaan että kaikki on yhtä "helppoa" silloinkin kun painat 250 kiloa. Edelleen kävelet sen 2 kilometriä ja kiipeät pari kerrosta? Ja nahka venyy ja sydän ei oo millänsäkään?
- henkseli
kotleetti kirjoitti:
Onhan noita tilanteita varmaan. Tarpeen tullen sitä nyt varmaan juoksee vaikka puolikin kilometriä, jos vain on pakko juosta. Vaikkapa tsunamia pakoon. Sporalle en tosiaankaan juokse.
Mikä siitä pikkutakista teki sitten telttamaisen? Oliko se vain liian iso hänelle vai jotenkin liian kireä yläosasta ja liian väljä alaosasta?
En pidä koskaan kauluspaitaa housujen päällä ilman pikkutakkia tai sen kanssa. Se ei näytä mitenkään luontevalta edes normaalipainoisella tai hoikallakaan, jos on lisäksi pikkutakki. Toki ilman pikkutakkia se housujen päällä oleva kauluspaita jotenkin menettelee on se sitten muodissa juuri tai ei. En silti kauhistele millään muotoa vaikka joku niin tekeekin. Käytän kesällä silloin tällöin henkseleitä myös pelkän t-paidan päällä vaikka se voi näyttää hassulta. Jos siitä joku häiriintyy niin ei voi mitään :)
No onneksi joskus haittaa pelkkä pukeutuminen eikä aina vain pelkkä lihavuus :)laitapa ittestäs kuva t-paidassa ja henkseleissä niin tiijetään näyttääkö hassulta.
- ihan oikeesti (en kylläkään...
kotleetti kirjoitti:
Onhan noita tilanteita varmaan. Tarpeen tullen sitä nyt varmaan juoksee vaikka puolikin kilometriä, jos vain on pakko juosta. Vaikkapa tsunamia pakoon. Sporalle en tosiaankaan juokse.
No onneksi joskus haittaa pelkkä pukeutuminen eikä aina vain pelkkä lihavuus :)Se pikkutakki, se oli hartioista ihan kohdallaan mutta alaosasta liian väljä. Siis liian leveän A:n mallinen. Ehkä siinä kiinnitti huomiota se ristiriitaisuus, siististi ajeltu tukka, muotoiltu leukaparta (jonka alta kyllä roikkui toinen leuka), ja se kultakoru ranteessa. Ja sitten se roikkuva paita! Tuskin olisin kiinnittänyt huomiota jos se paidanhelma olisi jäänyt sen pikkutakin alle mutta kun se oli sen 10 senttiä takkia pitempi.
Vaikka nyt kun tarkemmin mietin kyllä niillä isomahaisilla miehillä taitaa aika usein olla joko t-paita, villa/collegepaita tai kauluspaita housujen päällä, joko peittävät henkseleitä tai sitten vaan yrittävät peittää sitä vatsaa. Housun vyötärö on näkyvissä vain sellaisilla joilla on jo vatsakumpua mutta housuissa yrittävät vielä pärjätä tavallisella mitoituksella. Ja tästä seuraa että nostelevat housuja aina liikkeelle lähtiessä ja kävellessäkin. Kaikkeen sitä joskus kiinnittääkin huomiota. Ja toisaalta, mitähän minä itse teen sellaista että että muut on kiinnittäneet huomiota?
Mutta hienoa (muitakin kohtaan) että sinä jonkinverran kiinnität huomiota pukeutumiseen vaikka noin pulska oletkin. Ei se vaatteiden löytäminen varmaan aina ihan helppoa ole. '******** kirjoitti:
Ihan vapaastiko annat ittesi lihoa lisää? Uskotko tosiaan että kaikki on yhtä "helppoa" silloinkin kun painat 250 kiloa. Edelleen kävelet sen 2 kilometriä ja kiipeät pari kerrosta? Ja nahka venyy ja sydän ei oo millänsäkään?
No en nyt ole millään laiharillakaan :)
En usko, että kaikki olisi yhtä helppoa kuin nyt. Ehken kävelisi sitä 2 kilometriä kerralla vaan kahdessa osassa. Ehkä kiipeän vain kerroksen kerrallaan. Ehkä nahka ei enää venykään ja poksahtaa kuin Monty Pythonin Elämän tarkoituksessa :) Sydänkin varmasti tykkää kyttyrää sellaisesta.
- ja vai niin
Toivottavasti tuo "kaveri" sitten laihtuu kunnolla ja muuttaa elämäntapansa kun kerran on niitä terveyshaittoja.
Kaipa sitä ohjelmaa sitten tulee vilkaistuksi että "rääkätäänk" ja nolataanko ihmisiä vai ohjataanko kunnolla muuttamaan elämäntapojaan. - koko ohjelma
.....SP on pelkkä "tirkistely" ohjelma pervoille. Voisi lopettaa koko ohjelmaformaatin. Kyllä täältä jokainen lähtee tuonpuoleiseen oli sitten langanlaiha tai lihava.
- ei nipo
Luin minäkin sen Iltasanomien jutun. Wellu väitti jotenkin niin ettei kiloista ollut haittaa naisten keskuudessa. Puhuikohan ihan totta? Sinku ainakin oli vielä.
Muuten turha valittaa tuosta ohjelmaformaatista kun kuitenkin sinne on ihmisiä mukaan lähtenyt.- tosiTV on tirkistelyä
Se onkin eri asia, että ihmiset haluavat mukaan Suurin pudottaja kisaan. Se vain ihmetyttää, että onko tällaisia ohjelmia pakko näyttää kaikelle kansalle telkkarissa?
Minustakin se on tirkistelyä, johon kuuluu kauhistelua miltä joku näyttää ja paljonko painaa. Ihan hyvä, että ihmiset lähtevät tällaisille "kursseille" apua hakemaan, mutta miksi siitä pitää tehdä koko kansan sirkushuvia?
Sitten vielä iltapäivälehdet rummuttavat isoin lööpein tarpeeksiajoissa, että tällainen ohjelma on tulossa, että varmasti kaikki uteliaat voivat varata aikaa töllöttämiseen.
Tyhmiä ovat kaikki "tosiTV" ohjelmat BB:stä lähtien. Olkoonpa kuinka vapaaehtoista hyvänsä. - Kaikelle sitä rahaa tehdäänkin
tosiTV on tirkistelyä kirjoitti:
Se onkin eri asia, että ihmiset haluavat mukaan Suurin pudottaja kisaan. Se vain ihmetyttää, että onko tällaisia ohjelmia pakko näyttää kaikelle kansalle telkkarissa?
Minustakin se on tirkistelyä, johon kuuluu kauhistelua miltä joku näyttää ja paljonko painaa. Ihan hyvä, että ihmiset lähtevät tällaisille "kursseille" apua hakemaan, mutta miksi siitä pitää tehdä koko kansan sirkushuvia?
Sitten vielä iltapäivälehdet rummuttavat isoin lööpein tarpeeksiajoissa, että tällainen ohjelma on tulossa, että varmasti kaikki uteliaat voivat varata aikaa töllöttämiseen.
Tyhmiä ovat kaikki "tosiTV" ohjelmat BB:stä lähtien. Olkoonpa kuinka vapaaehtoista hyvänsä.Kuka mahtaakaan olla "Biggest looser"? Se, joka lähtee ohjelmaan vai se, joka "nauttii" tällaisten ohjelmien katselusta?
- katsonen
Kaikelle sitä rahaa tehdäänkin kirjoitti:
Kuka mahtaakaan olla "Biggest looser"? Se, joka lähtee ohjelmaan vai se, joka "nauttii" tällaisten ohjelmien katselusta?
Mitä ihmeen kauheaa tai tirkistelevää on katsoa Suurinta Pudottajaa? Minusta se on ainakin harvinaisen tervehenkinen ohjelma joka kannustaa itse kutakin terveempien elämäntapojen pariin.
Onko kenties ikävää katsoa onnistumisen elämyksiä?
Onko kenties kamalaa katsoa kun ihmiset tekevät rajuja ponnisteluja kohti keveämpää tulevaisuutta, itsensä täysillä likoon pistäen?
Onko tuhmaa katsoa kun kaksi pätevää ja mukavaa ohjaajaa paneutuvat kokonaan toisten hoikistamiseen leikin ja uurastelun lomassa?
Nämä ihmiset ovat taatusti osallistuneet voidakseen tehdä täysipainoisen muutoksen ilman selittelyjä, koska he tekevät sen yleisön silmien alla.
Onko kauhea katsoa kun joku tulee onnelliseksi?
Minä nostan hattua kaikille osallistujille, sillä he ovat rohkeita, ihailtavia, ja heistä voi ottaa mallia jokainen painonsa kanssa teutaroiva.
Samalla ohjelma todistaa kaikille selittelijöille sen, että ahkeroimalla ja funtsimalla ruokansa voi kilot pudottaa tehokkaasti ja myös pysyvästi! - Elämää voi seurata ilman TV...
katsonen kirjoitti:
Mitä ihmeen kauheaa tai tirkistelevää on katsoa Suurinta Pudottajaa? Minusta se on ainakin harvinaisen tervehenkinen ohjelma joka kannustaa itse kutakin terveempien elämäntapojen pariin.
Onko kenties ikävää katsoa onnistumisen elämyksiä?
Onko kenties kamalaa katsoa kun ihmiset tekevät rajuja ponnisteluja kohti keveämpää tulevaisuutta, itsensä täysillä likoon pistäen?
Onko tuhmaa katsoa kun kaksi pätevää ja mukavaa ohjaajaa paneutuvat kokonaan toisten hoikistamiseen leikin ja uurastelun lomassa?
Nämä ihmiset ovat taatusti osallistuneet voidakseen tehdä täysipainoisen muutoksen ilman selittelyjä, koska he tekevät sen yleisön silmien alla.
Onko kauhea katsoa kun joku tulee onnelliseksi?
Minä nostan hattua kaikille osallistujille, sillä he ovat rohkeita, ihailtavia, ja heistä voi ottaa mallia jokainen painonsa kanssa teutaroiva.
Samalla ohjelma todistaa kaikille selittelijöille sen, että ahkeroimalla ja funtsimalla ruokansa voi kilot pudottaa tehokkaasti ja myös pysyvästi!Todella "tervehenkistä" istua sohvalla töllöttämässä, kun toiset rehkii. Vai rehkitkö itse mukana?
Hieno asia "ohjata" ihmisiä terveellisten elämäntapojen hallintaan, ei siinä mitään. Mutta miksi luulet, että tämä(kin) tosiTV tulee telkkarista? Siksikö, että suomalaisia opetetaan painonhallintaan vai siksi että mainostulot ovat mahtavat?
Ei ole ikävä katsoa toisten onnistumista missään asiassa, minä vain en tarvitse siihen telkkaria. Samoja asioita tapahtuu tosielämässäkin, se riittää minulle.
Ei ole myöskään "kauhea katsoa, kun joku tulee onnelliseksi". Siihenhän me kaikki pyrimme, tavalla tai toisella.
Minäkin nostan hattua osallistujille kovasta työstä, mutta en tarvitse siihen "todisteluja" TV:stä.
Olisi kiva nähdä muutaman vuoden kuluttua näitä tosiTV-sankareita ja kuinka he ovat pysyneet terveellisissä elämäntavoissaan. - katsonen
Elämää voi seurata ilman TV... kirjoitti:
Todella "tervehenkistä" istua sohvalla töllöttämässä, kun toiset rehkii. Vai rehkitkö itse mukana?
Hieno asia "ohjata" ihmisiä terveellisten elämäntapojen hallintaan, ei siinä mitään. Mutta miksi luulet, että tämä(kin) tosiTV tulee telkkarista? Siksikö, että suomalaisia opetetaan painonhallintaan vai siksi että mainostulot ovat mahtavat?
Ei ole ikävä katsoa toisten onnistumista missään asiassa, minä vain en tarvitse siihen telkkaria. Samoja asioita tapahtuu tosielämässäkin, se riittää minulle.
Ei ole myöskään "kauhea katsoa, kun joku tulee onnelliseksi". Siihenhän me kaikki pyrimme, tavalla tai toisella.
Minäkin nostan hattua osallistujille kovasta työstä, mutta en tarvitse siihen "todisteluja" TV:stä.
Olisi kiva nähdä muutaman vuoden kuluttua näitä tosiTV-sankareita ja kuinka he ovat pysyneet terveellisissä elämäntavoissaan.Minulle näillä ihmisillä ei ole ns. turhajulkkisarvoa, joten aivan sama, ovatko he kalastelemassa hetken huomiota vai mitä. Tämä on siis minulle niitä harvoita tossariohjelmia, joissa SISÄLTÖ ohittaa julkisuudenkipeät henkilöt. Enkä mä nyt usko että voi edes sanoa näitä ihmisiä miksikään tähdiksi, ei millään mittapuulla. Jos jostakusta pullerosta tulee kansan lemmikki niin big deal.
Että rehkinkö itse mukana? Tavallaan juu! Jumppakeskuskorttini on kovassa käytössä. Lähes joka päivä käyn jollain tunnilla. Syömisongelmaa on vielä.. paino hiukan koholla mutta 20 kg jo tiputettu! Jumpasta tullessa voi sitten hyvillä mielin katsoa, miten muiden laihdutus edistyy.
Ja mitä tulee mainontaan, medialukutaitoni ja yhteiskuntakriittisyyteni riittävät erinomaisesti tällaisen ohjelman seuraamiseen. TÄnks! - omaan elämään
tosiTV on tirkistelyä kirjoitti:
Tyhmiä ovat kaikki "tosiTV" ohjelmat BB:stä lähtien. Olkoonpa kuinka vapaaehtoista hyvänsä.Jo se, että edes yksi katsoja tajuaisi oman vastuunsa terveydestään olisi syy lähettää tuo ohjelma.
- tekopyhä
Kaikelle sitä rahaa tehdäänkin kirjoitti:
Kuka mahtaakaan olla "Biggest looser"? Se, joka lähtee ohjelmaan vai se, joka "nauttii" tällaisten ohjelmien katselusta?
Sinun ei ole pakko katsoa tällaisia ohjelmia, voit ihan vapaasti olla katsomatta. Joku toinen katsoo ja sillä siisti. Ja saa nauttiakin katselusta jos niin haluaa.
Ohjelmaan mukaan lähtijät tietävät tasan tarkkaan että heistä tehdään lööppejä ja joutuvat julkisuuden tirkistelyn kohteeksi. Ja se on heidän asiansa lähtevätkö pelkästään laihduttamisen (=oman elämänsä) takia vai myös rahan takia. - ihmiset pilaa kauniin maailman
omaan elämään kirjoitti:
Jo se, että edes yksi katsoja tajuaisi oman vastuunsa terveydestään olisi syy lähettää tuo ohjelma.
Väitätkö todella, että ylipainoiset, lihavat, läskit miten vain haluat nimittää, eivät muuten tajua kuin katsomalla jotain Biggest looseria? Just joo! Siinähän sitten onkin syy ko. ohjelman lähettämiseen.
Voi pieru, sanon minä! Voi teitä valopäitä, joitten mielestä maailmassa on vain yksi paha asia eli lihavuus. Sittenhän kaikki onkin melko hyvin. Iloitaan siitä! - katsonen
ihmiset pilaa kauniin maailman kirjoitti:
Väitätkö todella, että ylipainoiset, lihavat, läskit miten vain haluat nimittää, eivät muuten tajua kuin katsomalla jotain Biggest looseria? Just joo! Siinähän sitten onkin syy ko. ohjelman lähettämiseen.
Voi pieru, sanon minä! Voi teitä valopäitä, joitten mielestä maailmassa on vain yksi paha asia eli lihavuus. Sittenhän kaikki onkin melko hyvin. Iloitaan siitä!Öö, ei hän ole väittänytkään, etteivät ylipainoiset muuten tajuaisi. Painon pudottaminen ei ole pakollista eikä välttämätöntä, mutta onhan se ihan penteleen hyvä juttu, eikö vain?
Mä olen muuten tossariviihteen vannoutunut vihaaja, tämä on kutakuinkin ainoa, josta tykkään aidosti. On aivan ihanaa ihmiset laihtuvat silmissä ja muuttuvat pirteiksi, energisiksi ja vielä kauniimmiksi. Ja se on ihan heidän omaa ansiotaan.
Musta tuntuu nyt että sä vähän ylireagoit. Tietääkseni kukaan tässä topicissa ei ole väittänyt että lihavuus olisi maailman ainoa paha asia. Sä olet ainoa joka reagoi sillä viisiin. Saahan sitä iloita jonkun röökilakostakin tai mistä tahansa urheasta elintavan muutoksesta. - valopää
ihmiset pilaa kauniin maailman kirjoitti:
Voi pieru, sanon minä! Voi teitä valopäitä, joitten mielestä maailmassa on vain yksi paha asia eli lihavuus. Sittenhän kaikki onkin melko hyvin. Iloitaan siitä!Olen valopää tai en, niin otsikko kertoo paljon minusta.
Kukin taaplaa tyylillään.
Nautin elämästä ennenkin, mutta nyt jaksan nauttia enemmän.
- hmmmmmmmmmm
Itse odotan jo innolla ohjelman alkamista. Kai mä oon vähän sadisti.. rakastan tosi tv:tä.. Mitäs pahaa siinä on..?
- ????
Kun ohjelma sitten alkaa niin kertokaas sitten että katotko ohjelmaa ja oletko lihava vai laiha, tai siis normaalipainonen. Tää on tavallaan gallup että boikotoiko lihavat ohjelmaa.
- Valopää
???? kirjoitti:
Kun ohjelma sitten alkaa niin kertokaas sitten että katotko ohjelmaa ja oletko lihava vai laiha, tai siis normaalipainonen. Tää on tavallaan gallup että boikotoiko lihavat ohjelmaa.
Enpä usko, että ohjelmaa boikotoi enempää lihavat kuin laihat. Ainahan on mukavaa katsoa, että minä en ole ainakaan tuollainen. Olipa sitten lihava tai laiha.
Miksi ihmeessä lihavat boikotoisivat ko. ohjelmaa? Siellä nimittäin on paljon lihavampiakin kuin itse ja sehän on lohduttavaa. Kivahan se on seurata toisten hikipunnerruksia, kun itse saa löhötä nojatuolissa kotona.
- yli 200 kiloisissa
Minusta ainakin toi mies näyttää tosi hyvältä vaikka onkin ylipainoinen. Ei siis mikään ihme, ettei mitään ongelmia naisten kanssa. Kyllä mulle kelpais ainakin.
- litistyy
tadat olla sitten ihan totaalisessa puutteessa, paitsi jos ihan vaan halaaminen riittää sulle.
- Tiinu***
litistyy kirjoitti:
tadat olla sitten ihan totaalisessa puutteessa, paitsi jos ihan vaan halaaminen riittää sulle.
Onko sinulle rajoittunut mielikuvitus vai puutteellinen kokemusko siinä puhuu?
- päättelit
ettei ole ongelmia? Ja varmaan on.
- nirppanokka
Enpä nyt tiedä kuuluuko tämä juttu ihan suoraan tämän otsikon alle mutta kuitenkin. Kiloissa ei ole mitään vikaa, niitähän toisilla on enemmän ja toisilla vähemmän. Eikä numeroissa kaksi kaksi yhdeksän tai kaksi kaksi kaksi ole mitään vikaa. Mutta se läski, se ihra mahassa, vyötäröllä, koko kropassa, se ei ole kivaa. Jos sormien väliin puristaa vyötäröltä ja pieni poimu tai makkara jää sormien väliin niin mitäs tuosta. Mutta kun poimu ei mahdu kahden kämmenen väliin niin eipä himota. Ei ihminen sellaista ravintovarastoa tarvitse. Ei ole kivaa jos esim. kylkiluut paistaa nahan läpi mutta on suorastaan kamalaa jos kylkiluut ei tunnu ollenkaan sen rasvan takaa. Enkä voi millään uskoa etteikö suuren ihramäärän kantaminen tulisi työlääksi ja mihinkä kaikkeen sa rasva vaikuttaakaan. Ainakin verisuonistoon.
Sitäpaitsi, on kivempaa kävellä kauppaan kun kauppaan ostelemaan vaatteita kuin turvautua nettiin tai Hesalaiseen erikoiskauppaan kun muualta ei löydy sen kokoista vaatetta että sen kroppansa saisi puetuksi. - yks toinen mielikuvitukseton
Tiinu*** kirjoitti:
Onko sinulle rajoittunut mielikuvitus vai puutteellinen kokemusko siinä puhuu?
Kyllä siinä pyöriskellessä jossain vaiheessa alle kuitenkin joutuis ja sitten litistyis kun se ihra vyöryy päälle.
- nimi..
on kyllä koominen. :D
Ihan näppärä sanaleikki, siinä sarjassa 3 kivi auringosta oli vähän samanlainen, siinä oli laihdutus järjestö nimeltään Fat losers. - yäk
Jos joku käy kattomassa maikkarin sivuilla kuvaboxisa olevia punnituskuvia niin niistä löytyy Wellu. Ja sen rintaläskit on ihan järkyttävät. Ei kukaan nainen voi tollasen kanssa olla kun enintään juttelutasolla.
- mimminen
no just, ne kainalon alla on pahat. mitenhän tossa nahka kutistuu. jää löysät pussit.
- mie vaan...
Olihan sillä Vekullakin rintoja ja kainalomakkaroita. Tässä on vaan kauhisteltu sitä henkilöä joka painaa yli 200 kiloa. Vekulla oli kyllä pyöreempi vatsa, Wellu näytti plösömmältä. Ja Vekku oli vanhempi joten ei varmaan Wellun ikäisenä vielä painanut niin paljon kun nyt.
Mutta sääli kun sen heittivät ulos heti ekassa jaksossa, olisi saanut senverran painavana olla vielä jatkossa ja ohjauksessa mukana.
Toisaalta sen Juisen vain 110-kiloisena ei olis tarvinnut olla ohjelmassa mukana vaan joku oikeesti painavampi joka tarviis enemmän tsemppausta.
- pohdiskelija.
Nyt ei pidä tuijottaa vain Wellun ulkonäköä. Varmasti ihokin kärsii noista poimuista, voi tulla hautumisia ja "makuuhaavoja".
Mittaavatkohan ne siinä ohjelmassa vyötärönympäryksen ja rasvaprosentin? En katsonut sitä ensimmäistä ohjelmaa joten en tiedä. Liikuntakykyyn tuo paino olisi ihan varmasti jo piankin vaikuttanut. Ohjelma onkin näköjään kuvattu keväällä, ilmeisesti on määräys pitää salassa miten kukakin onnistui laihtumaan.- ?????
Joo, tuli mieleen ihan sellanenkin fyysinen juttu että ei pysty roikottamaan käsiä suorana kun on tollaset micelinit kainaloiden alla. Naisilla sentään rintsikat tukee rintoja mutta miehillä toi on aika järkkyä.
Ja oliskohan kotleetin masu muhkuroineen sentään siistimmän näkönen kuin tuon Wellun, raskausarpia on selvästi.
- aurinkokello
Varmasti tulee katsottua kyseistä sarjaa taas.
Minusta on mukava nähdä miten joukko ihmisiä saa itsestään irti ja pystyvät pudottamaan painoaan. Se varsinkin on hauska nähdä, miten he alkavat sen itsekin tajuta, että hei mä onnistun ja pystyn tähän.
Itse olen pudottanut painoa ja kokenut sen tunteen kun huomaa pärjäävänsä kiloja vastaan. Ja se tunne kun löytää sen oman itsensä ja sen oman painonsa missä on onnellinen, on mahtavaa. - miehet lievästi ylipainoisia
Tuossa ohjelmassa olevista naisista suurin osa on miltei normaalipainoisia. Tuntuu vähän pahalta, kun media välittää väärää naiskuvaa. Tuolla olevista kukaan ei edes oikeasti ole todella lihava. Monesta varmasti tuntuu todella pahalta, kun tuollaiset ihmiset pitävät itseään ylipainoisina.
- PUMPSEA
No kyllä mun mielestä jos nainen painaa yli 100kg ni on kyllä aika lihava!! ihan hyviä valintoja siis..
- biggest looser
No nyt sitten on ensimmäinen jakso nähty. Ei muuten kerrottu kilpailijoiden pituuksia.
Mutta muutama havainto: sekä Vekulla että Wellulla oli tuota rintavarustusta varsin runsaasti. Wellu tais olla löysempää läskiä, ja iho näytti huonommalta. Eikä näytetty miten niistä alun "kuntotesteistä" kaikki selvisi, esim pystyiko Wellu punnertamaan yhtään.
Mutta vähän vierastan tollaista kilpailua että joku pitää äänestää ulos. Parempi olisi varmaan että kaikki pysyis mukana ja se palkkio vaan paranisi kilojen putoamisen myötä. Treenikin kovenisi ja silloin varmaan se joka ei pysy mukanan saisi itse jäädä pois.
Muuten näytti siltä että ne kaikkein lihavimmat eli Vekku ja Wellu oli suulaimpia ja huumoria riitti. Ehkä se on joku suojakeino kuitenkin.- ..........
eikä näytetty sitäkään ett mahtuko Wellu ja Vekku siihen magneettitutkimuskoneeseen....
- Optinen harha
.......... kirjoitti:
eikä näytetty sitäkään ett mahtuko Wellu ja Vekku siihen magneettitutkimuskoneeseen....
"Tuossa ohjelmassa olevista naisista suurin osa on miltei normaalipainoisia. Tuntuu vähän pahalta, kun media välittää väärää naiskuvaa."
Osa kilpailijoista on niin lihavia että vähän vähemmän lihavat ei näytä kovin lihavilta heidän rinnallaan. Kuvittele ne vähiten lihavat naiset esiintymässä jossain muotinäytöksessä hoikkien mallien keskellä esittelemässä alusvaatteita. Yleisöä ehkä alkaisi oksettamaan niiden läskit. Ohjelman lihavimmatkaan ei näyttäisi kovin lihavilta jos vertailukohtana olisi maailman lihavimmat ihmiset, tai edes 100kg heitä painavammat. - lihava
Optinen harha kirjoitti:
"Tuossa ohjelmassa olevista naisista suurin osa on miltei normaalipainoisia. Tuntuu vähän pahalta, kun media välittää väärää naiskuvaa."
Osa kilpailijoista on niin lihavia että vähän vähemmän lihavat ei näytä kovin lihavilta heidän rinnallaan. Kuvittele ne vähiten lihavat naiset esiintymässä jossain muotinäytöksessä hoikkien mallien keskellä esittelemässä alusvaatteita. Yleisöä ehkä alkaisi oksettamaan niiden läskit. Ohjelman lihavimmatkaan ei näyttäisi kovin lihavilta jos vertailukohtana olisi maailman lihavimmat ihmiset, tai edes 100kg heitä painavammat.On tullut katsottua nämä muutamat jaksot, ja olen lihava. Kun joku halusi gallupia tästä aiheesta.
Kerrankin on televiossa minuakin painavampi henkilö, joten oisi rohkaisevaa nähdä tulokset! Itsekin mietin tuonne hakemista, en ole katsonut aiempia kausia.
En pidä tosin noista tosi-tv-elementeistä; nimeämiset, päiväkirjahuone, haukkumiset...
Olisi parempi vain keskittyä positiivisiin asioihin mutta aika hyvinhän tuolla menee muihin tosi-tv-sarjoihin verrattuna, ja tuolla immeiset on laihiksella vielä !
- kilpailu alkaa, trööt
Kuinkahan kauan kestää ennen kun sen Wellun tissit sulaa. Jää kyl nahkalötköt jälelle. Muut siinä sarjassa on kyl tuhteja mutta se Wellu on LIHAVA. ja miks ihmeessä sillä on aina läysä tai pipo päässä. Mut olis luullut että täältä olis enemmänkin tosi lihavia löytynyt siihen ohjelmaan kun vaan joku 110 kilonen mies.
- Sticky Joe
Mikähän h*vetin suurin pudottaja se suntio oli täs jaksos? meneekö toikin muka prosenttien mukaan, ei meinaan kovinkaan tasapuolinen systeemi kun jos 200 kilonen pudottaa 5kiloa ja 100 kiloinen 3 kiloa niin satakiloinen on "suurempi" pudottaja. Doesn't quite fit. Epäkelpoa sekä -kannustavaa toimintaa. Tuotantotiimi vaan kostaa sinisille kun halusivat antaa yhdelle monoa, pitämällä sen "väkisin" mukana.
- ei savolainen
Sticky Joe kirjoitti:
Mikähän h*vetin suurin pudottaja se suntio oli täs jaksos? meneekö toikin muka prosenttien mukaan, ei meinaan kovinkaan tasapuolinen systeemi kun jos 200 kilonen pudottaa 5kiloa ja 100 kiloinen 3 kiloa niin satakiloinen on "suurempi" pudottaja. Doesn't quite fit. Epäkelpoa sekä -kannustavaa toimintaa. Tuotantotiimi vaan kostaa sinisille kun halusivat antaa yhdelle monoa, pitämällä sen "väkisin" mukana.
Päätös oli epäreilu, Wellu olis tarvinnut ryhmässä treenausta ja painon pudotusta enemmän kun kukaan muu. Muutenkaan ei se Juise ollut sairaan ylipainonen koko tähän juttuun. Varmasti olis sellasia paljon lihavampiakin ohjelmaan löytynyt jotka olis tarvinnu ohjausta ja vähän julkista painostusta laihduttamiseen.
- LBB
ei savolainen kirjoitti:
Päätös oli epäreilu, Wellu olis tarvinnut ryhmässä treenausta ja painon pudotusta enemmän kun kukaan muu. Muutenkaan ei se Juise ollut sairaan ylipainonen koko tähän juttuun. Varmasti olis sellasia paljon lihavampiakin ohjelmaan löytynyt jotka olis tarvinnu ohjausta ja vähän julkista painostusta laihduttamiseen.
MUUTENKIN JUISE ON NIIN IDIOOTTI!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975978Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382001Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291385- 761352
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2851319Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131287Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226