Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Olen ollut ihan pienestä pitäen lihava. 7 vuotiaana painoin 35 kg, ala-asteen lopussa 13-vuotiaana 67 kg, ylä-asteen loputtua painoin noin 100 kg. Intin loputtua 21 vuotiaana 128 kg. Jatko-opintojen aikana painoin noin 140 kg molemmin puolin. Työelämään siirtyessä olin noin 150 kg paikkeilla.
    Huonekaluja ei ole tullut "järjestään" hajotettua :) Parempi on kuitenkin jättää heiveröiset huonekalut rauhaan. Kuten olen jo aiemmin maininnut, niin olen saanut hajalle yhdestä käsinojallisesta tuolista toisen käsinojan ja taitettavasta vieraspedistä pari pingotettua sälettä läpi, mutta se ei siis varsinaisesti hajonnut.
    Raskausarpiakin on tullut jonkin verran eri puolille kehoa aina olkapäistä lähtien.
    En nyt ollut mitenkään suosittu nuoruudessa naisten keskuudessa ja olin myös aika ujokin ja esiintyminen oli aivan kauhea juttu koulussa. Varmuutta rupesi tulemaan jatko-opintojen ja intin käymisen aikoihin.