Mistä vaatteita 7xl, farkut 66D

mies 155 kg

Hei

Mistä löytäisin tavallisia vaatteita itselleni.
Etsin ulkoilutakkia 7xL, villapaitaa ja paitoja?
Farkkuja löytyy aina 70D kokoon asti.

Itäkeskuksessa ja rautatientorilla on kyllä koripalloilijoiden "isojen miesten" kauppa, mutta hinnat ovat sikamaiset.

Siis tavallisia "kansitakketa" ulkoiluun.
Elloksella on joskus ollut ja aikaisemmis Dresmannilla, mutta ainakin dessiksella myydään nykyään eioota.

Kertokaa tällä palstalla, myös kansainväliset postimyyntifirmat kiinnostaa.

mies 155 kg

16

1823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löydy

      esim Stockalta sulle vaatteita? Ihan normaali miehen kokohan tuo vielä on.

      Oletko siis erityisen pitkä tai lyhyt vai mikä mättää?

      • mies 155 kg

        Olen 23 v ja haluaisin vähän nuorekkaampaa, kuin ukkomuotia.


      • ---------------------------...
        mies 155 kg kirjoitti:

        Olen 23 v ja haluaisin vähän nuorekkaampaa, kuin ukkomuotia.

        Hinnastako se on kiinni vai oletko liian lyhyt koripalloilijoiden vaatteisiin? Luulis että Hesasta löytyy melkein mitä kauppoja vaan.


      • käyny
        mies 155 kg kirjoitti:

        Olen 23 v ja haluaisin vähän nuorekkaampaa, kuin ukkomuotia.

        ...muuten armeijaa, kun oot 155 ja 23. Ite oon muutaman vuoden nuorempi ja 153, ennen 160


      • vaan

        No eihän tuo ole edes mainostusta vaan asiallista infoa kun on vähän erikoisemmista vaatekappaleista kyse.
        Mikäs muuten on kotleetin farkkukoko?
        Ja minä ymmärrän ne vähän kalliimmat hinnatkin kun tarvitaanhan niihin vaatekappaleisiin vähän enemmän sitä kangasta.


      • vaan kirjoitti:

        No eihän tuo ole edes mainostusta vaan asiallista infoa kun on vähän erikoisemmista vaatekappaleista kyse.
        Mikäs muuten on kotleetin farkkukoko?
        Ja minä ymmärrän ne vähän kalliimmat hinnatkin kun tarvitaanhan niihin vaatekappaleisiin vähän enemmän sitä kangasta.

        No, farkkuna E64/140 (aika väljä mitoitus) ja toki venyvää farkkukangasta äärimmilleen venytettynä henkseleiden kera, jotta pysyvät jalassa :)
        Pukuhousut sitten myös venyvää materiaalia ja koko D152. Puvun takkihan onkin mittatilauskamaa.
        Hinnat ovat erikoismitoilla tosiaan sen mukaiset ja eipä niitä pahemmin alennuksesta löydy.


      • mies 155 kg
        vaan kirjoitti:

        No eihän tuo ole edes mainostusta vaan asiallista infoa kun on vähän erikoisemmista vaatekappaleista kyse.
        Mikäs muuten on kotleetin farkkukoko?
        Ja minä ymmärrän ne vähän kalliimmat hinnatkin kun tarvitaanhan niihin vaatekappaleisiin vähän enemmän sitä kangasta.

        Hei

        Kiitos, olin jo ostoksilla.


      • ++++++++
        kotleetti kirjoitti:

        No, farkkuna E64/140 (aika väljä mitoitus) ja toki venyvää farkkukangasta äärimmilleen venytettynä henkseleiden kera, jotta pysyvät jalassa :)
        Pukuhousut sitten myös venyvää materiaalia ja koko D152. Puvun takkihan onkin mittatilauskamaa.
        Hinnat ovat erikoismitoilla tosiaan sen mukaiset ja eipä niitä pahemmin alennuksesta löydy.

        Onko suurin saatavilla oleva farkkukoko vai vieläkö sulla on varaa kasvaa? Onko sulle koskaan käynyt niin että joku vaate olisi revennyt kun sinä olet käynyt liian suureksi?


      • ++++++++ kirjoitti:

        Onko suurin saatavilla oleva farkkukoko vai vieläkö sulla on varaa kasvaa? Onko sulle koskaan käynyt niin että joku vaate olisi revennyt kun sinä olet käynyt liian suureksi?

        Itse en ole löytänyt suurempaa farkkukokoa ja kasvuvaraa ei pahemmin ole. Pitääpä ottaa asiakseen kysellä suurempaa kokoa myyjältä. Mikäli joku tietää isoja farkkukokoja valmistavan yrityksen niin mielelläni ottaisin tiedon vastaan.

        Onhan noita joitakin farkkutyylisiä puuuvillahousuja hajonnut esim autoon siirtyessä ja istuutuessa.
        Lisäksi nappeja on lähtenyt kauluspaidoista ja housuista. Viimeksi viikko sitten lähti liiveistä yksi nappi irti jo toisella käyttökerralla. No onneksi oli alin nappi, joten ei pahemmin haitannut iltaohjelmaa.

        Sretch housut ovat kyllä siitä hyviä etteivät ne yleensä hajoile tai repeile eikä niihin muodostu polvipusseja. Korkeintaan kulutuksen myötä saumat voivat ruveta purkautumaan.


      • "huolestunut"
        kotleetti kirjoitti:

        Itse en ole löytänyt suurempaa farkkukokoa ja kasvuvaraa ei pahemmin ole. Pitääpä ottaa asiakseen kysellä suurempaa kokoa myyjältä. Mikäli joku tietää isoja farkkukokoja valmistavan yrityksen niin mielelläni ottaisin tiedon vastaan.

        Onhan noita joitakin farkkutyylisiä puuuvillahousuja hajonnut esim autoon siirtyessä ja istuutuessa.
        Lisäksi nappeja on lähtenyt kauluspaidoista ja housuista. Viimeksi viikko sitten lähti liiveistä yksi nappi irti jo toisella käyttökerralla. No onneksi oli alin nappi, joten ei pahemmin haitannut iltaohjelmaa.

        Sretch housut ovat kyllä siitä hyviä etteivät ne yleensä hajoile tai repeile eikä niihin muodostu polvipusseja. Korkeintaan kulutuksen myötä saumat voivat ruveta purkautumaan.

        Eiks tuo nyt jo herätä että ei voi enää lihoa kun ei ole suurempia vaatteita saatavilla. vois melkein kuvitella että näytät pian poksahtavalta ilmapallolta farkuissa. Ja kyllä ne jakkarat sun alla kohta jo hajoilee.


      • "huolestunut" kirjoitti:

        Eiks tuo nyt jo herätä että ei voi enää lihoa kun ei ole suurempia vaatteita saatavilla. vois melkein kuvitella että näytät pian poksahtavalta ilmapallolta farkuissa. Ja kyllä ne jakkarat sun alla kohta jo hajoilee.

        Mitäs sitä tässä heräämään, vaatevalmistajat vaan eivät tiedä kysyntää olevan vieläkin isommille vaatteille. Aika mielenkiintoinen vertauskuva siitä miltä näytän. Nyt ei saa vaan vetää liikaa happea kauhkoihin, jottei poksahda :)
        Vaikka jakkarat hajoaisivatkin, niin toivottavasti sentään työpaikan tuolit kestävät rasitusta.


      • räätäli
        kotleetti kirjoitti:

        Mitäs sitä tässä heräämään, vaatevalmistajat vaan eivät tiedä kysyntää olevan vieläkin isommille vaatteille. Aika mielenkiintoinen vertauskuva siitä miltä näytän. Nyt ei saa vaan vetää liikaa happea kauhkoihin, jottei poksahda :)
        Vaikka jakkarat hajoaisivatkin, niin toivottavasti sentään työpaikan tuolit kestävät rasitusta.

        En oikein usko että tässä maassa olisi montaakaan vielä suurempien vaatteiden tarvitsijaa. Joten niin pienelle määrälle ei kannata suunnitella kaavoja ja valmistaa vaatteita. Tai edes tuoda ulkomailta.
        Mutta äskeisestä itsenäisyspäivästä sain idean: teetä jollain huippusuunnittelijalla vaatteet. Heillähän on niitä mestariompelijoitakin. Maksaa tietty mutta mittojen mukaan tehtynä mahtuu päälle. Vai luuletko että ne ovat vain kiinnostuneita tekemään hoikille naisille kauniita pukuja?


      • ..........
        kotleetti kirjoitti:

        Mitäs sitä tässä heräämään, vaatevalmistajat vaan eivät tiedä kysyntää olevan vieläkin isommille vaatteille. Aika mielenkiintoinen vertauskuva siitä miltä näytän. Nyt ei saa vaan vetää liikaa happea kauhkoihin, jottei poksahda :)
        Vaikka jakkarat hajoaisivatkin, niin toivottavasti sentään työpaikan tuolit kestävät rasitusta.

        onko lihavuutesi taustalla jokin sairaus, vai oletko vain syömällä saanut itsesi noin isoksi? Oletko esimerkiksi yrittänyt laihduttaa koskaan tosissasi?


      • .......... kirjoitti:

        onko lihavuutesi taustalla jokin sairaus, vai oletko vain syömällä saanut itsesi noin isoksi? Oletko esimerkiksi yrittänyt laihduttaa koskaan tosissasi?

        Lihavuuden taustalla ei ole sairautta, vaan hyvä ruoka ja yhtä lailla myös vähäinen liikunta. En ole koskaan erityisesti laihduttanut.


      • räätäli kirjoitti:

        En oikein usko että tässä maassa olisi montaakaan vielä suurempien vaatteiden tarvitsijaa. Joten niin pienelle määrälle ei kannata suunnitella kaavoja ja valmistaa vaatteita. Tai edes tuoda ulkomailta.
        Mutta äskeisestä itsenäisyspäivästä sain idean: teetä jollain huippusuunnittelijalla vaatteet. Heillähän on niitä mestariompelijoitakin. Maksaa tietty mutta mittojen mukaan tehtynä mahtuu päälle. Vai luuletko että ne ovat vain kiinnostuneita tekemään hoikille naisille kauniita pukuja?

        Varmaan moni räätäli on kiinnostunut tekemään pukuja vain hoikille ja normaalipainoisille, mutta kaavoittaa istuva vaate/puku todella lihavalle, niin siinä sitä haastetta varmasti onkin räätälille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe