Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mielenkiintoisia nämä "säätiedoitukset", jossain on hellettä ja toisaalla sataa...
Luin tuolta toisaalta, että +28 astetta, huh-huh!
Meillä oli päivällä +16, kun satoi, nyt on parinkymmenen asteen kieppeillä.
Sitten siihen sinun kysymykseesi - meitä on neljä sisarusta ja joulun aikoihin minä koitan saada kaikki yhteen jälkikasvuineen.
Harvoin onnistuu nuorison osalta, niillä on ne omat menonsa.
Muutoin nähdään hyvin harvakseltaan, vaikka kaikki on alle sadan kilometrin säteellä.
Nuorempana tuli käytyä useamminkin toistemme luona, mutta enää ei viitsisi lähteä oikein minkään. Mukavaa on, sitten kun joskus ollaan kaikki koolla - olemme sellaista hullunhauskaa porukkaa.
Silloin, kun lapsuuden koti vielä oli olemassa ja äiti eli, niin siellä sitten käytiin yht'aikaa.
28.05.2007 19:18
vielä kerran kolmannenkin, että varmaan olisit saanut asiallisia vastauksia, jos ensimmäinen aloituksesi olisi saanut olla täällä.
Harva ehti sitä nähdä, joten siinä syy tähän tyhjään jankkaukseen, multakin on poistettu juuri ne asialliset vastaukset...
28.05.2007 10:00
ja mitä tarkoitti? Sanoppa se!
Ei kukaan voi väittää ymmärtävänsä "Leenan" viestiä, ei ainakaan tämän ketjun aloituksen perusteella...
27.05.2007 22:41
niin, että kukaan ei ymmärrä mistä tässä ketjussa on kysymys!
Eikö ole niin, että puhutaan mitä puhutaan - pääasia, että puhutaan!
27.05.2007 21:17
monta on ihmeellistä asiaa,
se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa...
Se loukkauskin kuuluu sarjaan ymmärtämättömät asiat - ketä siinä voi loukata, kun sanoo että minä ei ymmärtää yks asia!
Älä ole moksiskaan!
27.05.2007 19:50
ollut mitään järkeä, kun ei tiennyt mitä poistettu aloitus koski, ei sitä ymmärtänyt moni muukaan. Erkin viesti vähän valaisi asiaa, en minä ainakaan ymmärrä poistettuja viestejä mistään hakea. Olen luullut, että poistettu mikä poistettu, mutta tyhmä mikä tyhmä, siis minä.
27.05.2007 19:02
mutta kun täällä koko kylä on täynnä vanhojapoikia, joten ei ole paljon naapurin emännän kuvia saatavilla, josko omansa laittaisi!
Täytyy niitä verkkoja ripustella, vaikeaa niiden kanssa on sitten kun tulee poiminta-aika ja saa nostaa aina niitä syrjään.
Joskus laitoin cd-levyjä mansikasmaahan heilumaan, kun räkättien piti muka pelätä sitä välkettä, mutta katin kontit, ei mitään auttanut.
Paras konsti varmaan olisi palkata joku pyssyn kanssa mansikasmaan syrjään!
27.05.2007 18:30
pääskysiä vähemmän ja voikukkia enemmän!
Tämä kevät on jotenkin erikoinen voikukkien runsauden puolesta, aina niitä on ollut, mutta nyt on kaikki keltaisenaan. Aika kiva katsella keltaisia voikukkapeltoja, mutta ei yhtään kiva omissa nurkissa. Pitäisi itsekkin laittaa leikkuri käymään, mutta taas on yksi mutta - jospa joku antaisi potkut persuuksiin,että pääsisi alkuun.
Mustia pilviä on meilläkin, toivottavasti ei rupea ukkonen jylläämään.
Kuinkahan Olivian käynee formuloiden kanssa?
27.05.2007 17:18
aloittelevat kukintaansa, samoin sireenit.
Ihan tänään huomasin, nyt tarvittaisiin kauniita ilmoja ja mehiläisiä!
Herukkapensaissa jo toista viikkoa sitten kävi kova pörinä.
27.05.2007 13:17
että annoin väärää tietoa, mistä lienee sellainen jäänyt mieleen.
Eilen innokkaat tansseissa kävijät sanoivat juuri samaa, että siellä käy paljon nuorempaa porukkaa.
Entä Raision Huvilintu tai Pappisten lava Loimaalla, ovatko sopivan matkan päässä?
27.05.2007 13:13
on ihan mukava pelata pienessä kännissä, mutta en mä tiedä jos se muuten kiinnostaa...
Trivial Pursuit on se peli, jota pelataan selvin päin, kun tarvitaan järkeä ;)
27.05.2007 13:08
Täällä jo aikaiset kulkijat ovat kahvinsa juoneet ja häipyneet matkoihinsa.
Ehkä tämä harmaus masentaa sinua Krista, itsellä aamusin on mieli vähän maassa kun katsoo ikkunasta ulos ja aina se sama sumuinen harmaus...
Onneksi aina päivän mittaan kirkastuu, eilen oli hyvinkin lämmin sää. Päivä meni, kun käytiin synttäreillä liki puolentoistasadan kilometrin päässä. Kesäisin on aina riesana ne ikuiset tietyömaat, niin nytkin - töissä ei tietenkään oltu, mutta ne rajoitukset ja kiertotiet harmittivat.
Niin paljon tehdään kaiken näköisiä yli-ja alikulkuja ja liittymiä, ettei tälläinen "kyläkortin" omaava osaa kohta mennä oman pitäjän ulkopuolelle.
Eipä silti, ei niin kauheasti ole koskaan reissattu...
27.05.2007 10:00
ovat jo tehneet uuden tulemisen - varmaan aika paljonkin on lavoja, joissa tanssitaan.
Ja mikä sen hienompaa, kuin järvenrannalla oleva tanssilava - ja hyttyset! Itse en ole koskaan harrastanut paljon tanssimista.
Olen siitä outo kummajainen, että en osaa tansia enkä uida!
26.05.2007 09:34
vielä kieloja näkynyt ja yleensä lähempänä juhannusta vasta ilmestyvät.
Nämä koleat ilmat ovat varmaan hidastaneet kaikkien kasvua - viljapellot kyllä vihertävät.
Pian alkaa luonto olla ihan kauneimmillaan.
Kunhan tästä sateen jälkeen ilma lämpenee ja aurinko paistaa niin tulee kaikki ne ihanat luonnon tuoksut...
26.05.2007 09:29
lapsiasi ole unohtanut - tarkoitit varmaan niitä muita tapauksia?
Ajattelin vaan, että lieneekö Marjapensaalle tullut väärinkäsitys vai kuinka?
26.05.2007 09:22
Kehäkukkaset siementävät syksyllä, että niitä tulee aikaisin, jos ei mene kääntämään maata, minullakin on ollut monta vuotta siten, mutta nyt täytyi uudistaa maa.
Halvalla saat taimia, täällä saa pulittaa ainakin 50 senttiä kappaleesta, en ole ennen kuullutkaan valkoisista samettiruusuista.
Heleät helluntait Sinullekkin ja kukkarikasta kesää!
26.05.2007 09:06
On jäänyt viestisi väliin, nyt vasta luin sitä.
Minä kylvän vain yksivuotisia kukkasia: kehäkukkaa, malvaa, krassia, hajuhernettä ja nyt laitoin tsinniaakin, saa nähdä ehtiikö ilman esikasvatusta. Joskus kylvin aikaisin sisälle purkkeihin samettiruusua ja kesäpäivänhattua, mutta ei mun taitoni riitä minkään koulutuksiin, se homma jäi yhteen kertaan. Ostan sitten kesäkuun alussa niitä laatikoihin ja ahkeraliisaa ja petuniaa.
Sinulla on tietysti niin pitkä kesä, että kaikki ehtii kasvamaan, pionitkin ovat monivuotisia, niitä olen joskus juurakkona saanut. Monivuotisia voi istuttaa syksyllä, ainakin niitä, jotka kukkivat alkukesästi, leimukukka tosin kukkii vielä aika myöhään. Meidän tontilla en ole sitä saanut kasvamaan, pakkanen taitaa viedä talvella.
25.05.2007 21:21
Valasranta niin kyllä tietoa löytyy. Itse en ole siellä koskaan käynyt - en ole tanssi-ihmisiä, mutta kuulopuheiden mukaan se on suosittu paikka ja nimenomaan varttuneemman väen keskuudessa.
Ja jos noista esiintyjistä jotain voi päätellä, niin varmaan on hyvä musiikki.
Ei muuta kuin menoksi!
25.05.2007 12:29
On vain yksi mutta, kun Säkylässä ei ole enään sitä Eenokkia, että pitää jatkaa ohi Yläneelle ja sieltä Valasrannalle. Asuntovaunu olisi hyvä, niin voisi vaikka yöpyä Valaksella!
24.05.2007 22:25
ystäväiseni, nukkukaa hyvin!
24.05.2007 22:19
108 / 123