Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kaikille lohdutuksista - mitä lähemmäksi se tulee sen enemmän pelkään. Kuinka ollakkaan,olen aina sanonut, että Luoja varjelkoon etten siihen joutuisi...No toista viikkoa on vielä armon aikaa.
18.05.2007 13:25
silloin nuorempana useammallekkin, itselläni ei koskaan ollut ilmoitusta.
Viikonloppu oli ainakin sellainen lehti, jossa niitä oli.
Tapaamiseen asti en koskaan ehtinyt, mutta yhden kanssa kirjoittelin aika pitkään. Oli sekin jotain ajankulua - nykyään on kännykät ja sähköpostit.
18.05.2007 13:17
vallan hurjaksi heittäydyt...
17.05.2007 21:11
Väkeä on ollut kuin helluntaiepistolassa, mutta ihmeelliset ovat olleet tarjoilut - eikö kukaan ole saanut hanoja auki?
Harmi etten ehtinyt mukaan, mutta parempi niin, sillä tosi on, että molemmat närästyttävät sekä punkku että pulla.
Asiaakin aiheesta vähän, menen loppukuussa närästyksen tähden mahatähystykseen ja pelkään, että yökkään sisukalunikin ylös kun joudun sitä letkua nielemään. Lääkäri lohdutti, että kyllä siitä selviää ja en ole kuullut, että siihen kukaan kuollut olisi.
Joko kaikki ovat väsyneet, kun ei ketään näy ei kuulu?
17.05.2007 21:01
ollaan mummun säännöillä, muuten saavat kasvattaa omilla eväillä ja hyvinhän tuo näkyy käyvän.
17.05.2007 15:33
runsas viiskymmentä vuotta sitten kaikki opettajat vanhojapiikoja?
Itselläni oli sekä ala- että yläkoulussa vanhapiikaopettajat, vieläpä etunimikaimatkin.
Nimipäivät oli valkovuokkojen aikaan ja niitä vietiin niin paljon, että kukkasia oli pesuvaditkin täynnä.
Koulurakennuksen takana oli koivikko ja se oli valkoisenaan vuokkoja, mutta niitä ei saanut "repiä". Juuri kevät valkovuokkoineen tuo parhaiten kouluajat mieleen.
Miksi muuten juuri nyt muistellaan vanhoja kahdessakin ketjussa...
17.05.2007 14:42
minäkin luin sitä ketjua enkä taas kerran ymmärtänyt siitä höykäsen pöläystä, oli se sen kaltaista juttua.
Onneksi sain pidettyä lusikkani pois siitä sopasta!
Olin pyörälenkillä, on ihan sopiva pyöräilyilma, ei tuulikaan juuri häirinnyt. Tykkään pyöräilystä, mutta polvet ei, parempi kuitenkin on pyöräillä kuin kävellä.
17.05.2007 14:27
kulkijoita on ollut liikkeellä näin kauniina aamuna.
Voi Krisse-kulta, älä vain jätä meitä! Katsoin jo omat viestini, minä kun en aina ajattele mitä kirjoitan. Kyllä täällä kaikkea tulee vastaan, mutta koita unhoittaa, vaikka se ehkä onkin vaikeaa, jos oikein loukataan.
Piristystä sinulle ja hyvää päivän jatkoa kaikille!
17.05.2007 09:33
toinenkin kerta, kuten arvelit...
16.05.2007 22:31
Onpa käynyt tiuhaan tahtiin Pystyn ovi, taisi olla vanha jo liian kaukana.
Kuitenkin ennätysmäärä varmaan oli sekä kirjoittajia että lukijoita.
Meillä on ollut kaunis, aurinkoinen päivä, tosin kylmä tuuli on aina kiusana.
Toivottelen kaikille hyvää helatorstaita ja hyvää yötä!
16.05.2007 22:08
Katson maalaismaisemaa ja ymmärrän, kuinka onnellinen onkaan hän...
Istun kamarin nurkassa ja tästä näkyy
sireneitä, pihlaja, iso koivu ja jos vähän kurkoitan niin näen mansikkamaan nurkkaa. Jos viitsin nostaa peffaani, näkyy ikivanhoja omenapuita.
Vajaan parinsadan metrin päässä näkyy naapurin asuinrakennus ja sikalan (onneksi tyhjä) pääty.
Oma piha ja ulkorakennukset ovat vastakkaisella puolella.
16.05.2007 21:46
Onnea uudelle Pystikselle!
Minä vielä äsken tuolla vanhassa kuikuilin, mutta sitten emäntä antoi siellä lähtöpasseja, joten täällä ollaan.
Mulla ei ole yöpöydällä yhtään kirjaa kun ei ole oikeastaan pöytääkään, mutta lukemista riittää.
Tekisi mieli mainostaa, vaan eipä taida uskaltaa.
Sanonpa kuitenkin Tamara McKinleyn Pohjavirrat, niitä austraalialaisia, on nyt menossa. Kirjakerhosta tuli eilen pari romssua. Mulla on kirjoja kaikki paikat piukassa.
Tämä on nyt taas se aihe, kun minä kirjoittaisin vaikka kuinka, täytyy vain laittaa suu suppuun.
Mitä aiotte tehdä uuden paikan kunniaksi - joko strippaus on unohdettu?
Otanpa taas sen tutun saunasiiderin ja häippäsen ainakin pieneksi aikaa...
16.05.2007 19:49
me niin kalkkeutuneita, että täällä vaan pörrätään ja emäntä on etusivulla, etkö huomannut?
Sheriffin poistot ovat kyllä ihan - sanonko mistä! Pitäiskö loikkia aina jollekkin spesiaalipalstalle, jos aiheesta on muualla oma palstansa. Tänään on ainakin pari alustusta lähtenyt. Ei ole oikein mitään tähdellisempää tekemistä ollut kuin kuikuilla täällä.
Kai taas täytyy tämä nurkkakuppila jättää ja mennä katsomaan kuinka uudessa paikassa pyyhkii!
16.05.2007 19:32
Kirjoitan vielä täällä vanhasta tottumuksesta.
Kiva, että Marjapensaskin on saapunut mukaan...
Ennätin jo ihmetellä Krissen peltoleskeyttä, tiesin kyllä mitä se tarkoitti, mutta muuten...
On hienoa, että homma pelaa ja apua löytyy, kun sitä tarvitaan. Joskus tuntuu, että ei nykyajan ihmiset talkooapua ymmärrä... Vai olenko väärässä?
On tainnut hanat jo jumittua vallan kiinni, kun niitä ei ole paljon tarvittu...
16.05.2007 18:35
oi miksi toivot niin?
16.05.2007 16:59
oli meilläkin - olipa vielä vanhapiika nutturapäinen opettajakin.
Kerran ainakin sain jonkun pehmeäkantisen kirjan palkinnoksi. Vahinko vain, että on aikojen saatossa kadonnut jonnekkin.
16.05.2007 16:57
Ei meillä ollut lainkaan tylsää! Miksei voi olla hauskaa vanhojen kaverienkin kanssa, sama se onko ne 50-luvulta tai 2000-luvulta, kun saman ikäisiä ollaan.
Älä yhtään hyihyttele!
16.05.2007 16:53
Kyllä sitä vaan kummasti muistelee lapsuus-ja nuoruusaikaa, kun alkaa ikää karttua. Syksyllä olin vanhan kansakoulun viimeisessä koulupäivässä, kun koulu lakkautettin ja mukavaa oli arvuutella kuka on kukin, kun viiskymmentä vuotta sitten olin minäkin koulusta päässyt ja sitten lähtenyt maailmalle.
Nyt odotan innolla kesällä olevaa rippikoulukavereiden tapaamista - päästiin juhannuksena -57 ripille.
On se vaan niin mukavaa!
16.05.2007 13:32
on kynsien alla - päättele siitä sitten...
Vähän on haravoitu, mutta kulottaa ei ole tarvinnut, eikä olisi uskaltanutkaan, kun aina käy niin kova tuuli.
Siivouksista voi aina laistaa, vaikka ei sataisikaan. Meillä paistaa aurinko, mutta en silti aio paljon pöllytellä.
Hyvää toipumista sinulle!
16.05.2007 13:18
Sunnuntaina aloitettiin viimeksi lauluketju ja se poistettiin muutaman viestin jälkeen aika pikaiseen - kuulemma rikottiin tekijäoikeuksia!
Se tässä niin ihmeellistä on, että lauluja ja runoja on ollut ennenkin ja ovat saaneet olla.
Minä ainakin muistan hyvin nämä ketjut!
Katsotaan kuinka nyt käy...
16.05.2007 13:09
111 / 123