Ootko vastannut

miinalii

lehtien kirjeenvaihtoilmoituksiin? Minä olen kolme kertaa. Ensimmäiseen ei tullut vastausta, seuraava poiki yhden soiton kaukaa kotimaasta ja kolmas johti romanssiin. Tässä viimeisessä oikeastaan ärsyynnyin, kun mies tuntui pitävän tiettyjä ulkonäköseikkoja hyvin tärkeinä. En vastannut niitä vaatimuksia, mutta tykästyimme toisiimme.

8

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki v

Ihme, kun olet nainen etkä saanut vastauksia, olen luullut että niitä aina tulee paljon.
      Taitaa olla tarinasi nykyaikaa, ehkä ovat miehet siirtyneet nettiin..
      Et onnea vaan.

Minähän pidän tuota tapaa parhaana, selviää perusasiat hetkessä.
      Varmaan olen sataan vastannut ja 50 omaa ilmoitusta ollut, -64—71vuosina.
      Kyllä vähän hävetti, kun tuttu posti niitä toi joskus kymmenenkin kerrallaan..

Miksi hakisin paikoista, joista en itse pahemmin pidä.
      Tämä kirjeenvaihto oli halvin ja helpoin tapa toimia.

• miinalii

ei vielä ole ollut. Eikös se ole niin, että tässä iässä miehet saavat paljon vastauksia, on varaa karsia?

• erkki v
        miinalii kirjoitti:

ei vielä ole ollut. Eikös se ole niin, että tässä iässä miehet saavat paljon vastauksia, on varaa karsia?

nykyajasta en tiedä yhtään,

kai niitä molemmat saavat, jos vaan on isompi levikki lehdellä.
        Mutta ei niistä kovin kaukaisista paljon iloa ole.

Mitä aikoina opin ja nyt tunnen,
        heti pitäisi ilmaista perusasiat ja kirjoittaa ja kysyä ja vaatia vastausta, sopivasti.

Minä ainakin olen olut hyvin laiska kirjoittamaan,
        että se on katkennut laiskuuteen, ei muihin syihin.

• silloin nuorempana useammallekkin, itselläni ei koskaan ollut ilmoitusta.
      Viikonloppu oli ainakin sellainen lehti, jossa niitä oli.

Tapaamiseen asti en koskaan ehtinyt, mutta yhden kanssa kirjoittelin aika pitkään. Oli sekin jotain ajankulua - nykyään on kännykät ja sähköpostit.

• Harvat on valitut

Vaatii, ainakin miehen puolelta valtavaa rohkeutta valehdella olevansa niin täydellinen valioyksilö, jollaista naiset yleensä hakevat ilmoituksissaan. Miehen täytyisi olla tumma ja pitkä sekä mieluusti hoikahko.Tanssitaitoinen tietenkin pitää olla. Tupakoimaton ja raitis, sekä TÄYDELLISESTI VAPAA edellisistä suhteistaan on oltava.Kuka niitä edellisestä suhteistaan saatuja lapsiaan tai lastenlapsiakaan saisi muistella. Omakotitalon omistavalla,täysillä työelämässä mukana olevalla,uniformua kantavalla, veneilyä ja matkailua harrastavalla, tietysti kaikin tavoin sporttisella, mutta kuitenkin kotona sylissä viihtyvällä "seurustelu-upseerilla" on tie avoinna naisen sydämeen.Niin että miehet, revitään tästä sitten, jos uskalletaan.

• miinalii

kaihdan näitä stereotyyppi-ilmoituksia. Persoonallinen ja aito pitää olla.

• markus-setä 2
        miinalii kirjoitti:

kaihdan näitä stereotyyppi-ilmoituksia. Persoonallinen ja aito pitää olla.

en ole vastannut. Muutamiin kymmeniin netti-ilmoituksiin olen vastannut ja oli minulla netissä profiilikin pari vuotta.
        Kaikki turhaan.
        Joko minä tai se vastapuoli ei kelvannut silloin harvoin, kun edes nähtiin. Syystä tai toisesta. Oli minulla kerran väärän väriset sukatkin jalassa...!

• Sattuuhan sita.
        markus-setä 2 kirjoitti:

en ole vastannut. Muutamiin kymmeniin netti-ilmoituksiin olen vastannut ja oli minulla netissä profiilikin pari vuotta.
        Kaikki turhaan.
        Joko minä tai se vastapuoli ei kelvannut silloin harvoin, kun edes nähtiin. Syystä tai toisesta. Oli minulla kerran väärän väriset sukatkin jalassa...!

Kaikenlaista olen minakin kokenut.Toisinaan on ollut liian paljon punaa kynsissa tai sitten painvastoin.Monet ilot olen saanut repia kokemuksistani - jalkeenpain.Torkeyksilta kuitenkin olen valttynyt.Lienee onni ollut myota kun itse olen ollut utelias "kokemaan verkkoja" joita olen viritellyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      47
      5915
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      51
      5394
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      53
      3768
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3705
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      99
      3524
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3146
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59