Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nimittäin tämä reiden suonenveto, kuolinkamppailua. Hyvin sanottu!
Mikään ei tosiaan ole pahempaa kuin reiden kramppaaminen.
Magnesiumia onkin jo neuvottu lääkkeeksi, mutta ei sekään kokonaan suonenvetoja poista.
Otan sitä aamuin illoin ja silti vaan se joskus yllättää.
Pikainen apu on, kun laittaa pikkulusikallisen suolaa kupilliseen vettä ja sen jos saa nieltyä, niin kyllä helpottaa.
30.12.2007 10:24
Kävin lukemassa etusivun viestejä ja masennuin täysin. En ihmettele, vaikka tuolla pykälää alempana tätä palstaa laitetaan vähän halvalla.
Kyllä totinen vie vielä tässä iässä muutakin ajateltavaa pitää olla kuin kuolema ja perinnöt!
Vai mitä mieltä olette?
Minun ei ainakaan kannata murehtia jälkeen jääviä olemattomia perintöjä ja kuolema tulee aikanaan, ajattelee sitä tai ei.
Tämä tästä ja loput kirjeessä!
Hyviä öitä!
28.12.2007 22:23
Niin se joulu sitten meni ja ollaan päästy paremmalle puolelle. Ainakin mulla on niin.
Saa nauttia ja olla vaan ilman mitään ylimääräisiä hössötyksiä.
Tosin tänään taidan lähteä kaupungin ryysikseen alennusmyynteihin hiplaamaan, vaikka jo lähteissä tiedän, etten sieltä mitään osaa ostaa eikä löydy sopivia kokojakaan.
Vettä on satanut joulupäivästä lähtien joka päivä. Olisipa tullut lumena, niin taitaisi sitä jo metri olla.
Viime vuonna oli samanlaista, saadaanko enää koskaan kunnon talvea. Onhan tässä yksi hyvä puoli, ei tarvii lämmittää paljoakaan ja puut säästyy.
Tänään näyttää sää hieman kirkastuvan, lämmintä on melkein viisi astetta.
Siinä sääkatsaus!
Lokoisaa tätä päivää teille ystävät!
28.12.2007 09:42
Rauhallista joulun aikaa kaikille Kahvipirttiläisille toivottelee satunnainen vierailija.
24.12.2007 10:07
Et ole nyt alkuunkaan tilanteen tasalla - Krisse vei arvokkaat nymfinpapukaijat perhehoitoon - olet kuitenkin tainnut vielä löytää jostain lumumban ainekset.
Sitäpaitsi kyllä Olivia on täydentänyt varastoja niin, että tälle kävijämäärälle riittää, mutta taisi viedä varaston avaimet mennessään, eihän nyt jouluna sovi muuta kuin glögiä nautiskella D))
22.12.2007 20:47
kalakukko tullessaan D))
22.12.2007 20:35
Erikoisterkut sinulle ja hyvää joulua!
22.12.2007 17:49
Ei nyt uskalla etusivulla paljon hillua, on siellä annettu semmoiset notulit, mitä nyt kainosti hyvät joulut käytiin toivottamassa.
Eikö ole hienot ilmat täällä Satakunnassa, kyllä kelpaa!
Poikkesin katsomaan onko kaijoilla joku hätä, mutta nyt on murheet pois, kun Krisse on korjannut ne parempaan talteen.
Voisit joskus päästää ne pikkuisen vapaaksi, jos vaikka kissa tekisi tehtävänsä D))
Vihdoin on minunkin joulusiivoni tehty, pöytäliinoja pitää vielä silitellä ja kaikki tontut sun muut tilpehöörit laittaa paikoilleen.
Niin ja sytyttää kaikki jouluvalot, ei ole vielä kuin ulkovaloja ollut, nekin vasta tällä viikolla laitettiin.
Joesta on alkanut nousemaan sumua, ilma taitaa kylmetä.
Hauskaa joulua kaikille, jotka sattuvat tänne kurkkaamaan!
22.12.2007 15:39
teille kaikille, hyvät nettiystävät!
22.12.2007 10:27
sinulle folk ja onnea matkaan!
21.12.2007 22:26
Tähtinen taivas on täälläkin, oikein piti pysähtyä ihailemaan sitä, kun ei ole viime aikoina paljon tähtiä näkynyt. Erityisen kirkas tähti näkyi tuolla itäisillä mailla päin, liekö joulutähti. Allakasta se selviäisi, mulla on oikein vanhanajan allakka, siitä ne kaikki "taivaanmerkit" löytää.
Vai että rullasukset pitäisi hankkia - olisihan siinä kyläläisillä jotain ihmettelemistä, kun hiihtäisin asfalttia hiljalleen...
21.12.2007 07:48
Ei ole edellinenkään viesti tullut perille, mutta ilmoitan vaan, että jotain on tapahtunut ilman, että koneelle olisi mitään tehty - teksti on ihan normaalia. Ihme juttu!
20.12.2007 19:22
Nimittäin ensin se teksti oli normaalia isompaa ja virnuilin siitä pojalle, että näen vielä tavallista tekstiäkin lukea ja kun hän alkoi sitä tutkimaan se olikin pari pykälää pienempää ja ei hänkään osannut kuin ihmetellä.
Hänen lapsensa sormet taitaa sitten olla syypäänä, kun hänen jälkeensä teksti alkoi temppuilemaan. Tuli pelikielto koneelle juuri nyt!
Sitä fonttijuttua minäkin epäilin, mutta kun muualla on normaaliteksti ja minä kun en ymmärrä mistään mitään, niin laittakaa vaan suurennuslasia tänne päin.
En ymmärrä, että pitäisikö kaikkien, jotka hankkii tietokoneen, olla täysin oppineita.
Koneen mukana ei nimittäin tule minkäännäköistä ohjekirjaa edes näppäimistölle.
Minä en ainakaan tiedä mitä kaikkia niillä saa tehtyä.
On se taas niin vaikeeta!
Joku onneksi laittaa sheriffin järjestykseen!
20.12.2007 18:59
Kumpi on mahtanut olla sheriffillä, luultavasti kauha, on sieltä niitä viestejä sen verran lähtenyt.
Kuinkahan paljon palstan taso on mahtanut tästä kaikesta nousta?
Asiasta toiseen, onko teillä normaali teksti Suomi24:llä, vai onko koneessani vika?
Kaikki muu teksti on normaalia, täällä vain on pahuksen pientä, ei tahdo huonosilmäinen oikein saada selvää kaikesta.
Toivottavasti vika on "johdossa" eikä minulla!
20.12.2007 16:35
että pysyttäisiin täällä Olivian opissa, mutta kun täytyy mennä pistämään sormensa peliin muuallakin...
20.12.2007 11:55
Kirkas aamu ja 6,6 astetta ollut lämmintä, nyt on neljä paikkeilla, mutta samanlaista oli viime joulun alkoihinkin.
Kyllä käy vipinä eräässä ketjussa, mutta eipä taida meillä olla sinne asiaa, heti tulee nenulle.
Muutenkin meitä "sorsitaan", kun viestit ei tule millään perille kuin yöaikaan. Oli niitä illalla tuolla muualla näkyvissä.
Minä muistan ruskotuksista, että iltarusko tietää kaunista ja aamuruskoa huonoa ilmaa.
Eilen illalla meilläkin oli tosi hienot ruskotukset.
20.12.2007 10:04
Olen tuolta ikäryhmien keskustelupalstalta ja siellä ainakin ollaan jumissa jatkuvasti, viestit tulevat näkyviin pitkällä viivellä. Illalla kun kirjoittaa, aamulla niitä saa lukea.
Ja tuntuu, että ei mitään parannusta saada aikaiseksi.
Mainostetaan vaan kirjautuneiden ja viestien määrää.
Tuskin näitä valituksia missään ylempänä luetaan, mutta tulipa sanottua!
19.12.2007 19:03
Ollaan saatu uusi nimitys, oletteko huomanneet?
Tulisivat nyt vähän pöyhimään tännekin ja tuomaan uusia tuulia.
Hoh-hoijaa - sen verran olen edistynyt joulun laitossa, että leipoa ei tarvii enää tänä vuonna ja jopa siivouksessakin olen päässyt hyvään vauhtiin, eiköhän se siitä.
Olen kuullut, että kannattaa pistää kardemummaa pellille ja pelli kuumaan uuniin.
Sitten kastelee villasukan Tolulla ja viskaa sen sohvan alle, niin johan on samantien joulutunnelma valmis.
Tuoksuu ihan pullalle ja pirttikin puhtaalta. ei tarvii kuurata lattiaa polvet ruvilla eikä paistaa pullataikinaa!
19.12.2007 18:50
Se fiilis vain tuntuu meiltä kaikilta nykyään olevan hukassa ja kai joulun tulokin vaikuttaa, ettei niin ehditä tänne.
Oikein hyvää matkaa sinulle sinne "kesämaahasi"
ja hyvää joulua sekä onnellista uutta vuotta!
Me jäädään räpistelemään tänne yhä jatkuvan syksyn keskelle.
Eipä silti, en minä kaipaakaan minkään lämpimään, kunhan talvi saataisiin hiihtokeleineen, niin se olisi hyvä.
19.12.2007 14:51
Lapsena ainakin yökötti jo se hajukin, kun niitä keitettiin.
Muuta kalaa meillä ei ollut kuin silakkaa, sitä kävi joku kiertävä kauppias myymässä ja pesuvatiin niitä aina ostettiin.
19.12.2007 10:44
52 / 123