Olen suomi24 sivuston ja sähköpostin aktiivinen käyttäjä, kohta puoliin entinen, jos hommat ei parane.
Sähköposti tökkii, liitetiedoston lähetys onnistuu yleensä vasta toisella yrittämällä jne jne... Hidas latautumaan, useat käyttökatkokset. Käytän postia päivittäin, koska se on osittain virallista clubi postia ja ongelmat haittaavat suuresti harrastetöitäni.
Sivuston keskustelupalsta se vasta onkin juminut, latautuu jos latautuu. Nytkin yritin traktorit osioon kirjoittaa viestiä, toisella yrittämällä ohjelma valitti että olen viestin jo kirjoittanut, mutta mitään ei näkynyt. Noin tunnin päästä se näkyi :-) ???
Kaikki kestää todella pitkään ja useasti selaimen aikakatkaisu kerkeää väliin. Serveri on selvästi alimitoitettu!
Nyt sinne eniron puoleen vetoamusta laitteiston paranteluun! Kovin kehuvat, että tämä on osa eniroa, en kyllä itse ilkiäisi moista mainita ollenkaan, ainakaan mainoksena.
Toivottavasti tätä viestiä ei poisteta koska mielestäni se on valitettavasti karua totuutta.
Pyytäisin myös muita vastaamaan jos onkelmia on ollut.
Ystävällisin terveisin Nuhvieltti!
Mikä tätä sivustoa vaivaa?
6
379
Vastaukset
- sori vaan
Jos S24 postia käyttää niin ei passaa valittaa, maailma on TÄYNNÄ hyviä TOIMIVIA posteja, joten mitä valitat? Miksi et vaihda?
Tsiisus mitä idiootteja...- sattui olemaan
S24 oli ensimmäinen sähköpostiloota, joka sattui silmiini isolla tilalla. Kun postia tulee n. 100-150 kpl per kk, on osoitteen vaihtaminen hankalaa. Se osoite pysyy monien mielessä pitkään. Kokeilin jo kerran, vaihtaessa luukun osoitteen juuri S24:jään. Karmea souvi...
On minulla noin 10 kpl eri postiluukkuja, useimmat melko pullollaan kuten G-mail, oppivat.net jne jne...
Luulin, että tämä toimisi, mutta ei näköjään toimi...
Olen tuolta ikäryhmien keskustelupalstalta ja siellä ainakin ollaan jumissa jatkuvasti, viestit tulevat näkyviin pitkällä viivellä. Illalla kun kirjoittaa, aamulla niitä saa lukea.
Ja tuntuu, että ei mitään parannusta saada aikaiseksi.
Mainostetaan vaan kirjautuneiden ja viestien määrää.
Tuskin näitä valituksia missään ylempänä luetaan, mutta tulipa sanottua!- pirkale
Olen muutaman päivän ollut jäsen ja kertaakaan en ole päässyt chattiin, se lataa ja lataa vaan sitä sivua..
Meneeköhän edes profiilin kautta lähetetyt viestit perille?
Sähköpostikin palutti nimimerkille lähettämäni mailin..
Eihän tästä tuu mitään..
- atsalea^
Sähköposti ei aukea, missä vika??? Pääsen kirjautumaan sisään mutta en saa viestejä auki,( sivun alareunassa lukee javaskrip, virhe sivulla) tämä ongelma on ollut jo reilusti yli viikon ja pitäisi saada tärkeitä viestejä luettua. Olen myös huomannut latautumattomuutta keskusteluissa ja horoskoopeissa ja välillä koko sivu ei aukea. ÄRSYTTÄÄ voisiko tälle asialle tehdä jo jotain!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2526547
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m295037- 982975
- 412347
- 322173
- 572095
- 1081883
- 241820
- 271592
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2361574