Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
maaseudulla ja kyllä musta tuntuu, että kirkonkylällä iltaisin käy niin vähän väkeä kaupassa, että turha on pitää yhdeksään asti auki.
Sama on sunnuntaisin, harva käy oiken ostoksilla, jotain haetaan mikä on unohtunut tai päässyt loppumaan.
Kyllä ne ostokset ehtii tehdä viikollakin, oli turhaa alun alkaen nämä sunnuntain ja iltojen aukiolot.
Kai sitä joku poikkeaisi vaikka aamuyöllä, jos kaupat olisivat auki, mutta tuskin kannattavia ovat nämäkään aukiolot.
27.08.2007 10:07
Eräs ystäväni sanoi joskus, että sisuinen muija saa tehtyä mitä vaan ja niin se näyttää olevan.
Varmaan vanhoja kännyköitä on vähän jokaisella yli oman tarpeen, ei ne kelpaa edes löytäjälle, kokemusta on.
Satuin näet jättämään kaupan kassalle kerran ja siitä joku oli sen antanut kassaflikalle, joten tallessa oli.
Minä hukkaan melkein joka reissu kännykkäni, mutta yleensä se löytyy jostain omien tavaroiden joukosta tai sitten se voi olla autossa parikin päivää ennen kuin kaipaan sitä.
Minä kun en paljon kännykkään puhu, on paremmin vaan turvapuhelimena, kun lähden pois kotoa.
Säätilako - yöllä on ollut +2 ja nyt on jo +14astetta, ei hikeä tarvii pyyhkiä! Ja tätäkö minä siis odotin, kyllä kai!
Vaatteita päälle ja puita pesään, kyllä tarkenee, mutta silloin helteillä ei voinut loputtomiin vähentää...
Hyvää viikkoa itsekullekkin säädylle!
27.08.2007 09:56
Taas olen säästynyt muuttotouhuilta, kun olen ollut muualla lusmuilemassa! Hyvä on, että muuttaneet olette, on ovikin käynyt jo vähän toiseen malliin.
Olen ollut vähän "akkuja latailemassa", joten eiköhän se taas ala kaikki luistamaan.
Vieläkö jotain ilmaisia paukkuja riittää? Ellei, niin sitten täytyy kaivaa omaa kuvetta.
Rommitotin ottaisin, ei siksi, että kylmä olisi vaan ihan muuten vaan. Vaikka taitaa ne helteet nyt sitten tältä kesältä olla lopullisesti ohi.
Ota sinä Oliviakin jotain lämmikettä!
Siihen juke-boksiin laittaisin soimaan vaikka
Juicen Syksyn sävelen.
26.08.2007 20:27
Pääsin sentään sisälle, kun aikani rynkytin!
Ei asia lainka parane valittamisesta, mutta valitan kuitenkin - aina vain menee hitaammaksi ja joka armas ilta viestit viipyy herra ties missä.
Siispä kakku ja kuohuva kelpaisi, kiitos!
Piristystä päivään jo on tullut muutenkin - kiitos siitäkin!
Se on kyllä taivahan tosi, kun yrittää jotain parempaa tehdä, niin pipariksi menee.
Ei tarvitse kuin pullaan laittaa vähän enemmän voita ja sokeria, niin johan lonkat (pitkot)
leviää ja irvistelee.
Toivotan hyvää jatkoa palstoilla ja kiittelen vielä trahteerauksista!
Tellastiina vaikenee, hyvää yötä!
22.08.2007 21:49
Olen lukenut monia kirjoja useaan kertaan, vaikea valita yhtä ylitse muiden.
Tuntematon Sotilas on tietysti ensimmäisiä moneen kertaan luettuja viidenkymmenen vuoden aikana. Sitten on näitä romssuja Okalinnut ja Nevil Shuten Viisi mustaa kanaa. Mutta ihan ehdotonta suosikkia en äkkiseltään osaa nimetä.
Luen yleensä ns. hömppää, pääasiassa käännöskirjallisuutta. Mitään raskasta tekstiä en jaksa lukea
Olisikin pitänyt sanoa lemppariksi Alastalon salissa! Onko joku teistä lukenut sen?
Siitä edellisestä vastaavasta ketjustahan tuli silloin kirjallisuuspalstalla oikein suosittu, olleeko siellä toista niin pitkää ketjua!
22.08.2007 21:27
arvosteluja ja perusteluja Pasi Kaunisto.
Seuraavalle Lastu ja Kai "Kuju" Hyttinen.
Voipi olla, että hitaus sekoittaa pakan!
22.08.2007 21:09
maaseutupitäjässä ja olen viimeisen kerran ollut ilmaisessa mammografiassa kuusikyppisenä.
Sen jälkeen on tullut kutsu ja aika kuvaukseen kahden vuoden välein ja maksu on ollut muistaakseni 50 euroa.
22.08.2007 14:22
Suosi kotimaista eli Sakari Jurkka.
Seuraavalle Grant + "Suomisen Olli".
22.08.2007 11:42
asioita mistä en tykkää, mutta nyt ensimmäisenä tuli mieleen ne, jotka aina valittavat vakinikkein kirjoittamisesta. Heistä nyt vaan minä en tykkää!
Siitä Elman mainitsemasta likilaskuisesta pullasta tykkään - en vain ole sitä enää saanut. Varmaan sähköuunit ovat parempia kypsentämään, kuin joskus vanhat leivinuunit. Se raaka pulla kuuluu sarjaan lapsuusmuistot.
Tulipa mieleeni, kun tätini kertoi miehensä sanoneen heidän yhteisen elämänsä alkuaikoina, ettei kaurapuuro ole lainkaan sen makuista kuin äidin keittämä.
Sattuipa kerran puuro palamaan pohjaan ja silloin mies sanoi, että nyt, nyt on samanlaista kuin äidin keittämä puuro
Ja tämä tarina on tosi!
22.08.2007 09:58
Kyllä näitä mukulana kieputeltiin ja enää ei muista mitään.
Yksi tuli mieleen: Ensin oli pullojen kalinaa ja sitten oli kallojen pulinaa.
21.08.2007 09:13
Fagerholm on Yleisradion entinen kuuluttaja ja miellyttävä-ääninen olikin - kehutaan nyt vähän!
Niin ja tunnetumpi taitaa olla tämän Mike Monroen isänä!
21.08.2007 09:00
Tottakai on huomattu minkälainen ketju tämä on, kun jo toista ketjua vedetään!
Nämä on kuule pieniä juttuja meidän kritiikit, valitsemiset tai valitsematta jättämiset - ei näillä vielä minkään lööppeihin päästä!
Laita sinäkin pipo hieman löysemmälle ja tule mukaan, tämä on ihan mukavaa ajanvietettä. Tiedä häntä kuinka kivan miehen onnistuisit nappaamaan!
21.08.2007 08:35
Pat Boonehan sinne jäi edelliseltä, taitaa olla sekin jo toisella kierroksella.
Söötti oli aikoinaan, otan hänet
Seuraavalle laitan Pentti Fagerholm vastaan Heikki Kahila.
21.08.2007 08:09
Kyllä nyt vetää kaikki ankeeksi!
Pystyn ovet ovat iltakaudet lukossa ja etusivun hupiketjua aletaan ajaa alas - voi sanonko mikä!
Sheriffiäkin kaivattiin, hengissä näkyy olevan, mutta eipä ole siihen ketjuun puuttunut.
Paljon pahempaa ovat nämä ketjussa mukana olleet ehdokkaat saaneet kokea kuin meidän hylkäämisemme on.
Onko se kateutta vai mitä, jos meillä on hauskaa?
21.08.2007 07:57
että viestit eivät nyt tahdo oikein kulkea? Missähän mahtaa olla vika?
Yleensä ne liikkuvat kuin rasvattu salama :DDD
20.08.2007 20:54
Viestit viipyy usein niin kauan matkalla, että sinä aikana ehtii vaikka kuinka monta vastata.
Tämä Zyskowicz on kansanedustaja ja tunnustan luntanneeni sen nimen. Ei sitä osaa kirjoittaa ilman vanha Erkkikään!
20.08.2007 20:41
vanha akka ottaa Tuiskun, mutta voi kai.
Zsy Zsy Benille laitan kaveriksi Timo Soinin.
20.08.2007 19:07
ihka uusi mukaan joukkoon!
20.08.2007 10:13
Mukavaa, että sinäkin muistat meitä.
Kyllä on hyvä välillä saada miehistä katsantokantaa mukaan tähän "akkojen ketjuun". Tosivähissä miehet ovat, ainakin paljon parjatuissa vakinikeissä.
Missä vika?
Vihjeenä sinulle, että tuossa vähän ylempänä on vaihtoehto miehillekkin "leikki sinänsä" kirjoittajalta.
Mitään suosituksia en anna heistä kumpaisestakaan!
20.08.2007 10:04
että yksikin viesti olisi riittänyt!
19.08.2007 23:04
78 / 123