Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko täällä ketään?
Uskaltaako täällä yleensäkään enää surffailla, vai iskeekö joku virus koneen kimppuun?
Mikä se troijalainenkin on, josta tuolla jossain kirjoitettiin?
Kamalaa ja minä kun en ymmärrä mistään mitään, täytyy kait pyytää taas sitä jälkikasvua apuun.
Sitten toinen asia. Kuuluuko teillä digiboksin kautta TV:stä joku H&P-kanava? Soittaa kuulemma päivät pitkät kotimaista musiikkia ja toivelevyjä.
Minä ainakaan en löydä moista kanavaa, eikä se ole mikään maksullinen juttu.
Seitsemänkymppisten palstalla tästä luin ja ei kun näpyttelemään kanavia, mutta taas sain todeta, että en olekkaan tekniikan ihmelapsi, vaikka aina olen luullut niin. Ei vaineska, kyllä tietokone on mun jo siitä luulosta pudottanut maan pinnalle monta kertaa!
23.07.2007 18:42
Mua ainakin otti päähän, kun menin täyttämään Myel:in papereita ja asiamies sanoi, niin että sinullahan oli se vanhuuseläkeasia. Minä kun en tahdo vielä oikein hyväksyä en vanhus sen paremmin kuin vanhuus sanaakaan!
23.07.2007 16:01
sinut kone kirjaa välillä ulos? Minut oli nytkin heittänyt tiehensä, mutta hyvin onnistui kirjautuminen.
23.07.2007 15:55
Rahikaisella! No toi on nyt vaan sanonta, ellei joku satu tietämään. On minullekkin muutamana päivänä pompannut jotain silmille ja sitten on kone sammunut, kun olen painanut peruuta. Minä onneton kun en ymmärrä "entallin" kieltä ja en ole viitsinyt naapuriapuakaan pyytää, niin olen vaan pähkäillyt itsekseni.
23.07.2007 15:52
Täytyy laittaa joku minua viisaampi asialle, luulisi niitä kanavia minunkin "bogsistani" enemmän löytyvän. Katotaan nyt, kuin käy!
23.07.2007 11:40
Ei ole Turku TV maksullinen. Kyllä se digiboksin kautta näkyy, jos vain antenni on suunnattu Turkuun. Kesällä sillä ei valitettavasti ole lähetyksiä, siksi siitä näkyy vain mainoksia.
23.07.2007 10:36
Helsingin reissua!
Sekä tiedoksi, että meiltä päin ei valitettavasti löydy mustikoita. Järvenrantametsissä niitä yleensä on, mutta nyt ei löydy sieltäkään.
23.07.2007 09:38
Katos vaan, ollaan kuin Tiku ja Taku....
23.07.2007 08:40
Niin on päässyt käymään, että Pedro on vaiennettu. Mahdetaanko nyt sitten enää sitä saada takaisin, jos itse sheriffi on sen napannut sen kainaloonsa. Mitähän Pedro viimeisiksi sanoikseen mahtoikaan sitten oikein huudella? Kieltämättä sen huutelu joskus otti päähän, mutta olisi se sittenkin saanut olla täällä piristyksenä.
Vai oikein "laillista" mustikkapiirakkaa, minä en ainakaan voi vastustaa kiusausta vaan otan palasen. On mielestäni nimittäin ainoaa oikeaa piirakkaa tämä pullataikinapohjaan tehty.
Oikeaa herkkujen herkkua!
23.07.2007 08:38
On anopinkorva kasvikin, on mulla seinän takana aikoinaan toisenlaiset anopinkorvatkin olleet...
Tämä kasvi on samanlainen kuin anopinkielikin, mutta lehdet ovat tai miksi niitä sanoisi, lyhyet - laitanko "plantun" tulemaan?
22.07.2007 10:51
ei me mitään laihoja olla, eikä potkupalostakaan mitään tiedetä - eikä edes liituraidat pidä paikkaansa. Tehdäänhän niitä farkkujakin kokoa XXXL, että se meistä tämän baarin asiakkaista!
Mistään pystybabarista ei olla juttuakaan kuultu...
22.07.2007 10:44
olen Satakunnassa ja sudet oli nähty Varsinais-Suomessa. Sinä muistakaseni olet menossa Keski-Suomeen...
22.07.2007 10:40
Susia on vieläkin! Luin juuri lehdestä, että naapuripitäjässä oli eilen nähty keskellä kirkasta päivää kaksi isoa sutta ja kuusi penikkaa - eipä huvittaisi lähteä sinne päin marjametsään.
22.07.2007 10:14
että tänään on sunnuntai, ei mikään siivouspäivä?
Menikö eilinen päivä kokonaan maalatessa?
Anna villakoirien olla ja vietä lepopäivä!
22.07.2007 09:34
Pitäisi joku aamu tulla kerrankin aikaisin, mutta kun aina vain kääntää kylkeä ja vetää peittoa korviin. Sitä paitsi petikaveri ei takuulla sitä ymmärtäisi, kun muutenkin ihmettelee tätä touhua.
No en minä näin kauaa ole nukkunut, aamukaffeet on juotu ja ulkona haisteltu vilpoisen raikasta ilmaa. Yöllä on ollut vain +4 astetta lämmintä - hui-hui, pian saa alka hallaa pelkäämään.
Vai anopinkieli siinä tönöttää, en ole kuullut sen kukkivankin. Minulla on vain anopinkorvia, ne ei ole ikinä meinanneetkaan kukkia.
22.07.2007 09:32
Tämän paikan emäntä myöskään ei taida vielä oikein tietää miten olisi.
Miten olisi tuo moukari, joka on joltain jäänyt, kun on hakannut edellisen paikan ovea auki, köytettäiskö se jalkaasi kiinni?
21.07.2007 22:14
oikein duettoja aiotte ruveta esittämään?
No onhan sekin jotain, kun ne karaoke-illatkin aina vaan on pitämättä.
Ei sen puoleen, kai muistatte, että minä en laula, mutta asiakkat ovat joskus esittäneet toivomuksen karaokesta.
Ihan on ihmeellistä, kun ei tarvitse hampaat irvessä ovea kiskoa!
Otanpa minäkin sen kunniaksi sen paljon huudetun Cuba Libren! Ei kai Pedrolle vielä kaikkea rommia ole juotettu?
21.07.2007 21:47
onnistuneesta paikan valinnasta!
Ei taida tulla paljon vanhaa Pystistä ikävä tällä kertaa - oli se polku tehty viime aikoina niin kiviseksi.
Pitäkää nyt se Pedro vähän aikaa pois täältä, sehän pelästyttää loputkin asiakkaat!
Eikös vaan ollut hyvä idea palkata Ellakaisa töihin? Siltä kun nämä hommat sujuu...
Minä kun en ymmärtänyt muuta kuin kaljaa hanasta päästää.
21.07.2007 21:28
että tämän päivän nimistä olisit johdatellut nikkisi, olenko väärässä?
Kai löysit sen muffinsin sieltä tiskin alta?
21.07.2007 21:04
etusivulla työmatkasi pituudesta ja kauhistuin. On siinä tullut työpäivälle mittaa ja tietäen sinun kotityösi siihen päälle. Huh-huh! Kaikki kunnia sinulle!
21.07.2007 21:00
88 / 123