Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
olen päässyt. Ojaan olen kerran liukkaalla kelillä ajanut, silloin vähän auton kylki naarmuuntui. Kortti oli ollut muutaman kuukauden ja syksyn ensimmäiset liukkaat. Vauhtia ei voinut silloin syyttää, syy oli kokemattomuudessa.
Kerran on joku pakittanut takalokasuojan ryttyyn - siinä ne!
21.07.2007 20:48
ei ole karhuja, mutta ei ole mustikoitakaan.
Susia talvella kerrottiin näillä nurkilla olevan, mutta enää ei ole niistäkään mitään kuulunut.
21.07.2007 20:36
Mitä olette mieltä, pyydetäänkö Olivia muuttohommiin? Vai annetaanko palautua rauhassa?
Olen aina tykännyt olla täällä nurkan takana, mutta ei se näin hankalaa ole ennen ollutkaan. Joka ilta alkaa sama viivyttely ja lopulta ei tapahdu mitään!
Parantaisiko se muutto asiaa? Mitä tehdään?
21.07.2007 20:31
päärynäsiideri, kiitos. Siinä minun saunajuomani.
Luulin jo, että siitä Pedrosta päästiin, mutta mitä vielä. Ei ihme vaikka jotkut viherpiiperot sen meinasivat viedä, kun se päiväkaudet täällä yksinään joutui rääkkymään. tai mitä eläinaktivisteja olivat...Toivottavasti on oppinut pitämään nokkansa kiinni.
Että oikein suuren suuressa kaupungissa Krisse on ollut shoppailemassa. Olitko ihan pääkaupungissa? Ne on kyllä rankkoja reissuja - hyvin vastaavat kunnon työpäivää.
Huomenna on sitten sabatti - saat levätä!
Kaunista ja lämmintäkin lupasivat.
21.07.2007 20:24
nyt, että se Olivia selviää siitä Ankan tapaamisesta, niin kyllä hän varmasti ottaa ohjat käsiinsä.
Ole sinä vain baarimikkona edelleen - en uskoisi Olivialla olevan mitään sitä vastaan!
21.07.2007 17:57
että löytävät taas kaikki uudet ja vanhat asiakkaat tänne - terassillakin sopii oleskella, kun on aurinkoista ja lämmintä.
Jos vaikka saataisiin kansalle jotain huvia aikaiseksi, vai kuinka?
Kiitos, minä en nyt vielä ota mitään, tulen sitten saunan jälkeen vaikka siiderille!
21.07.2007 17:41
Työt kutsuu, lauantai-ilta tulossa ja toivottavasti saadaan pidettyä ovet auki. Siksi olisi suotavaa, että tulisit työmaallesi. Älä vain mieti sitä taannoista viestiä - kyllä täällä niihin saa tottua!
Vai vaativatko äitisi ja isoäitisi jatkuvaa palvelua? Ota ne mukaasi, voi olla, että löytävät arvoistansa seuraa tai sitten ei.
Vähän on vaikea ennustaa asiakasmäärää, kun ei tiedä saako ylläpito ovia rasvatuksi. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta!
21.07.2007 15:40
sitten tulla tuuraamaan, kun ei sitä Ellakaisaa kuulu ei näy. En niitä hienoja drinkkejä osaa sekoitella, mutta kyllä tästä hanasta kaljaa tulee. Oleppa hyvä ja työn iloa!
(Etkö laittanut maalipensseliä johonkin nesteeseen siksi aikaa, kun tulit olusille?)
21.07.2007 15:27
Paikallisten lehtien mukaan yleisöä oli 15000 - 18000, aika suuri vaihtelu eri lehdillä!
21.07.2007 10:36
kuusikymppinen ole mikään vanhus. Vaivoja ja kremppoja voi olla, mutta ei ne vanhukseksi ihmistä tee.
Minua ainakin kiukuttaa, kun lehdessä saattaa olla, että vähän päälle kuuskymppinen on jäänyt vaikkapa auton alle, niin kirjoitetaan, että vanhus jäi auton alle. Mikä vanhus? Mutta kun toimittaja on pari- vaikka kolmekymppinenkin, niin tuntuu kai sitä tämän ikäiset vanhoilta.
Muistan kyllä kun olin siinä iässä, niin olihan kuuskymppiset ja nuoremmatkin ikäloppuja.
Silloin tosin vaikutti siihen jo pukeutuminenkin.
Niin että eiköhän se niin ole, että ei tässä vielä mitään vanhuksia olla!
21.07.2007 09:51
Kaikkea sitä voi maalaistytölle suuressa, pahassa kaupungissa sattua!
Ainoa laulaja, jota olen ollut varta vasten katsomassa, oli Irwin, kun hän oli joku juhannus Punkalaitumen Särkässä esiintymässä. Hän oli silloin juuri uransa huipulla ja kiersi vesitasolla ties kuinka monta paikkaa sinä juhannuksena.
Nyt on tönöttää vain kotona, on juhannus tai mikä hyvänsä! Onko se vanhuutta, ei kai?
21.07.2007 09:36
käy vain sisukkaasti hakkaamassa ovea, aukeaahan se aamulla viimeistään.
Valitettava asia on tämä Ellakaisan katoaminen, toivottavasti sait konjamiinisi!
Toivotaan, että baarimikko löytyy, on ainakin vienyt Pedron mukanaan, kun ei mitään kuulu.
21.07.2007 09:20
minunkin puolestani - johan oli kiire kotiin!
Vai ette treffanneet Marjapensaan kanssa, olisi sieltä nyt luullut löytyvän!
Toivottavasti totut pian tähän arkeen ja tuleehan taas niitä formuloita!
21.07.2007 09:15
Tulevan päivän sää nimittäin.
Juonpa toisen kupin kahvia täällä ja maistan niitä Krissen muffinseja.
Tätä Suomi24:n toimintaa ei kestä vanha Erkkikään - illalla, kun ehkä olisi keskustelijoita, niin viestejä pantataan yö jossain - hävytöntä! Onkohan muissa ketjuissa niin, ainakin joihinkin tuli illalla viestejä.
Kauniita unia A.N.N.A:lle ja tulethan sitten muffinsseille, laitan jemmaan "tiskin alle" sinua varten.
21.07.2007 09:06
Nyt on Paul Anka tietystä syystä ollut päivän nimi ja kyllä tuli -59 vuosi mieleen, kun tv:stä näytettiin hänen ensimmäistä Suomem vierailuaan. Oli hän kyllä niin ihana, hiukan vain näkyi olevan muuttunut niistä ajoista.
Toinen mikä toi kyseisen vuoden mieleen oli, kun tv:stä tuli elokuva, jossa olivat Laila Kinnunen, Lasse Liemola ja nuorena auto-onnettomuudessa menehtynyt Tamara Lundin kihlattu Rami Sarmasto, aikansa idoleita hänkin.
Mutta Lasse, hän oli minun ensimmäinen suosikkini. Kirjoitin hänelle jopa ihailijakirjeen, tietysti arvokkaasti teititellen ja pyysin valokuvaa. Se tuli omakätisellä nimikrjoituksella, terveisin Lars-Erik, voi sitä onnea ja autuutta! Valokuva on vieläkin senaikaisen valokuva-albumin välissä.
Lähdin samana keväänä kesäksi pois kotoa ja tietysti otin Lassen kuvan mukaan vahakantisen lauluvihkon väliin.
Oli sitten toinenkin suosikkilaulaja, jolle kirjoitin ihailijakirjeen, hän oli Kai Lind ja sain myös valokuvan.
Ei silloin voinut mennä minkään heitä katsomaan, ei varmaan ollut edes lähellä sellaisia tanssipaikkoja, missä olisi esiintynyt jotain kuuluisia laulajia, radiosta vain kuunneltiin.
Minulla on vieläkin tallessa vino pino näitä vahakantisia lauluvihkoja Toivelauluvihkojen kanssa.
Entä muilla, oletteko kirjoitelleet laulun sanoja ja oliko teillä jotain määrättyjä suosikkeja? Idoli-sanaa ei silloin vielä tunnettu.
20.07.2007 22:01
pukattua sinunkin viestisi näkyviin!!!
20.07.2007 18:53
ja kylänmiehet! Miten on päivä itse kullakin kulunut?
Minä olin aamulla ihan apaattisella mielellä, että taasko synkkää ja harmaata, mutta kirkastuihan se iltapäivää kohden. Taitaa mattotkin ruveta olemaan kuivia, mutta on niitä raahattu edestakaisin ulos ja katon alle.
Vieläkin olisi yksi satsi pestävänä, koskahan sekin päivä valkenee, että uskaltaisi mennä ilman sateen pelkoa.
Jaahas, baarimikko on tainnut jo lopullisesti häippästä, mutta ei tänne sen puoleen sisällekkään taida päästä, ainakin yksi viesti oli näkymättömissä.
On se kumma miksi meidän hermoja vallan koetellaan!
Jospa ottaisin kuuman rommitotin - en käsitä miksi on hiukan viluttavainen olo.
Arvakkaas leikkasinko tänään matonkudetta - en niin pätkääkään!
20.07.2007 18:50
raporttia sieltä, sen arvasikin, että ihan "ekstaasissa" sitä ollaan monta päivää.
Et se siis ollut sinä, jonka Pauli nosti lavalle etkä sekään, jota hän kätteli - kuten huomaat, kyllä täällä ollaan oltu hengessä mukana ja asioista jotain tiedetään.
Kiva kuitenkin, että aurinko edes tänään on näyttäytynyt.
Ps. Pedro lähettää terveisiä, ei nyt kehtaa itse niitä sanoa!
20.07.2007 11:37
Mikä piristävä toteamus, mutta kun ulkona on sen näköistä, että ei sinne paljon huvita nokkaansa pistää. Joskus, kun vihdoin sitä sadetta saatiin, lupasin olla valittamatta, mutta kieltämättä tämä jo alkaa tympimään.
Minäkin olen joskus käynyt katsomassa siellä chatissa, mutta siitä ei tosiaan ymmärrä mitään, ne hymiöt siellä vain hyppii ja keskustelu on sitä mitä se on. Ei ole meikäläisen juttu. Joku tietysti sanoo, että ei täälläkään mitään syvällisiä pohdita, mutta voi ainakin kirjoittaa enemmän kuin lauseen kerralla.
Minä taidan hakea vanhoja vaatteita esille ja ruveta leikkaamaan mattonkuteita, mitään muutakaan sisähommia en oikein keksi, jos vaikka talvella vielä saisi kangaspuut pystytettyä.
Miksikähän nämä sivut nyt aina ja aina takkuaa?
20.07.2007 08:37
hyvää huolta Myrna-kupeistanne! Eikö ne mahtaneet poistua tuotannosta, oliko se viime vuonna - ei siitä niin kovin kauaa ole.
Itselläni niitä on tusina ja uudemmat ovat tosiaan hiukan erilaisia.
18.07.2007 21:39
89 / 123