Paul Ankan

vierailu

Nyt kun Anka on taas täällä, lehdet kirjoittavat hänestä. Mainittiin, että hän oli Linnanmäellä esiintymässä vuonna 1959. Minä asuin lapsuuteni ja nuoruuteni Savossa, enkä ihan tarkalleen muista tapahtumia. Kuitenkin minulla on sellainen mielikuva, että vuonna 1961 tai 1962 olisi ollut taas esiintymässä Linnanmäellä. Mielessäni on sellainen kuva, että olisin tahtonut mennä katsomaan Ankaa, mutta vanhemmat eivät päästäneet. Sieluni silmin näen itseni itkemässä omassa huoneessani. Ja olimme muuttanut siihen taloon 1961. Onko mielessäni väärä kuva, vai onko hän ollut Suomessa muulloinkin kuin 1959? Lehdestä en ole sellaista tietoa löytänyt. Muistaako kukaan?

8

995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta vuonna 1989

on käynyt Lappeenrannassa, kertoo netti.
      Linnanmäellä 1959 on toinen käynti.

• OliviaKoo

Linnanmäellä Anka kävi vuonna -59. Seuraavan kerran hän kävi Suomessa,Lappeenrannassa, Blue Lake Festivals`lla vuonna -89.

Melkein laidastaan lehdet kirjoittavan Ankan käyneen Suomessa vain kerran ennen eli sen Linnanmäen vierailun.
      Minä olin katsomassa ja kuuntelemassa Ankaa Lappeenrannassa, vettä satoi taivaan täydeltä ja yleisöä oli häpeällisen vähän, liekö ollut 3000-4000.
      Porissa olin torstai-iltana ja yleisöä olisiko ollut kymmenkertaisesti, mistään en ole nähnyt, miten paljon.

Konsertti Porissa kuuluu sarjaan Unohtumattomat Elämykset.

• Paikallisten lehtien mukaan yleisöä oli 15000 - 18000, aika suuri vaihtelu eri lehdillä!

• muistelu

Ehkä sitten on ollut kyse vaikkapa elokuvasta tai levystä. Se on joka tapauksessa varmaa, että itkin Ankan tähden, kun jokin toive ei toteutunut!

• faneille

• OliviaKoo
        faneille kirjoitti:

http://www.youtube.com/results?search_query=Paul Anka&search=

Kuuntele ja katsele !!

Enemmän kiitoksia kuin maailmaan mahtuu! Ja vielä kerran.

• jopeliini
        OliviaKoo kirjoitti:

Enemmän kiitoksia kuin maailmaan mahtuu! Ja vielä kerran.

päivän jatkot,,,

• mikhaildenisov

vaikeita.mutta vuonna-66 olin huvipuistossa töissä ja silloin näin paljon kuuluisuuksia
      suomalaisiakin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      5311
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      78
      3357
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      19
      2960
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2615
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      45
      2471
    6. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      85
      2159
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1931
    8. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1546
    9. Maija Kajan

Aiheutti hormoonien määräämisellään massiivisen rintasyöpien lisääntymisaallon!!!!
      Tampere
      77
      1372
    10. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1344
    Aihe