Paul Ankan

vierailu

Nyt kun Anka on taas täällä, lehdet kirjoittavat hänestä. Mainittiin, että hän oli Linnanmäellä esiintymässä vuonna 1959. Minä asuin lapsuuteni ja nuoruuteni Savossa, enkä ihan tarkalleen muista tapahtumia. Kuitenkin minulla on sellainen mielikuva, että vuonna 1961 tai 1962 olisi ollut taas esiintymässä Linnanmäellä. Mielessäni on sellainen kuva, että olisin tahtonut mennä katsomaan Ankaa, mutta vanhemmat eivät päästäneet. Sieluni silmin näen itseni itkemässä omassa huoneessani. Ja olimme muuttanut siihen taloon 1961. Onko mielessäni väärä kuva, vai onko hän ollut Suomessa muulloinkin kuin 1959? Lehdestä en ole sellaista tietoa löytänyt. Muistaako kukaan?

8

1007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta vuonna 1989

on käynyt Lappeenrannassa, kertoo netti.
      Linnanmäellä 1959 on toinen käynti.

• OliviaKoo

Linnanmäellä Anka kävi vuonna -59. Seuraavan kerran hän kävi Suomessa,Lappeenrannassa, Blue Lake Festivals`lla vuonna -89.

Melkein laidastaan lehdet kirjoittavan Ankan käyneen Suomessa vain kerran ennen eli sen Linnanmäen vierailun.
      Minä olin katsomassa ja kuuntelemassa Ankaa Lappeenrannassa, vettä satoi taivaan täydeltä ja yleisöä oli häpeällisen vähän, liekö ollut 3000-4000.
      Porissa olin torstai-iltana ja yleisöä olisiko ollut kymmenkertaisesti, mistään en ole nähnyt, miten paljon.

Konsertti Porissa kuuluu sarjaan Unohtumattomat Elämykset.

• Paikallisten lehtien mukaan yleisöä oli 15000 - 18000, aika suuri vaihtelu eri lehdillä!

• muistelu

Ehkä sitten on ollut kyse vaikkapa elokuvasta tai levystä. Se on joka tapauksessa varmaa, että itkin Ankan tähden, kun jokin toive ei toteutunut!

• faneille

• OliviaKoo

• jopeliini
        OliviaKoo kirjoitti:

Enemmän kiitoksia kuin maailmaan mahtuu! Ja vielä kerran.

päivän jatkot,,,

• mikhaildenisov

vaikeita.mutta vuonna-66 olin huvipuistossa töissä ja silloin näin paljon kuuluisuuksia
      suomalaisiakin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      280
      7337
    2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      41
      3816
    3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3418
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      66
      3117
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      111
      2795
    6. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      30
      2559
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      48
      2463
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      52
      2216
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      68
      1993
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      97
      1837
    Aihe