Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
on nykyään saatavana myös kapseleina, on paljon helpompi ottaa kuin se veteen liuotettava jauhe.
Arthrylissä on vaikuttavana aineena glucosamin.
Käytin joskus Zinaxiniakin, mutta ei se sitten enää auta, kun polvet on ihan sökönä.
Kun vihdoin pääsin kuvaan ja sain lähetteen tähystysleikkaukseen, niin se vei säryn pois.
Siinä putsatiin ylimääräiset "moskat" pois polvesta.
30.06.2007 21:36
minä sitten jo olen, koska olen ollut ennen rippikoulua ensimmäisessä työpaikassani puhelinkeskuksessa, siis silloin oli ne veivattavat puhelimet.
Ja kun tulin nykyiselle asuinpaikkakunnalleni v.1963, oli täällä vielä veivattavat puhelimet.
Vuonna -57 tuli kotiini automaattipuhelin, hankala oli aluksi silläkin soittaminen - monta kertaa sai kiertää numeroita ennen kuin linjat aukesivat.
Puhelinkeskukset olivat kylän tietotoimistoja, siellä kyllä oltiin asioista selvillä. Nuorta likkaa ei niin kylän asiat kiinnostaneet.
30.06.2007 21:27
on perunamuusilla ja pottuvoilla - vai onko mitään eroa?
Saitko muuten tulostimesi pelaamaan?
Minä aioin eilen jotain tulostaa ja jostain syystä ei tulosta syntynyt. Tietysti minä sitten sisukkaasti yritin ja yritin ja sitten luovutin. Tänään aloin tulostaan jotain muuta ja eikös masiina ala sylkeä eilistä aihetta ulos. Kyllä on hyvämuistinen vekotin!
Juu se oli mustaherukkasiman resepti ja nyt sitten on reseptejä vaikka muille jakaa!
Eikä tämä ollut ensimmäinen kerta, kun näin kävi, luulisi vähitellen oppivan.
Kai nämä jutut kuuluisi Pystyn ketjuun, siellähän on sana vapaa, mutta haitanneeko ne täälläkään...
30.06.2007 20:04
Taas on viikonloppu edessä - viikot menee yksi toisensa jälkeen ihan huomaamatta.
Minä ainakin olen niin jumittunut paikoilleni, ettei enää tule minkään lähdettyä. Tämä viikko oli poikkeus, kävin jopa kaksi kertaa kaupunkissa. Ehei - ei mitään alennusmyynneissä, toisen kerran olin ihan vain painolastina elikkä seuran pitäjänä.
Perjantai-iltapäivä on varmasti huonoin aika olla liikkeellä, tuntui nimittäin olevan kaikki muutkin liikekannalla!
Nyt on ryhdistäydyttävä ja mentävä päivän askareihin, mansikoitakin on jo kypsynyt hiukan poimittavaksi - nami namia.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
30.06.2007 09:37
pikkulusikallinen kahvikupilliseen vettä, on oikea pika-apu. (Ei mitään erikoisen hyvää nautittavaa!) Joskus kokeilin nimittäin pelkästään suolaa kielen päälle,eikä se tehonnut, sitten sain tämän ohjeen vyöhyketerapeutilta.
30.06.2007 09:03
Plokkasin syksyllä herukkapensaat melkein kaljuiksi ja niin ovat taas lykänneet vartta, että lehtiä kyllä riittäisi siman tekoon, olisi taitoa vaan. Löytyisiköhän kaikkitietävästä googlesta vai pitääkö turvata "naapuriapuun"?
Tutkitaan...
29.06.2007 21:19
nurkan takana - miksi? Mikä meitä vetää tänne ja kirjoituksetkin ovat kaukana aloituksesta!
29.06.2007 20:06
Tellukka, kas kun ei Pallukka - sopis meinaan paremmin! Hah-hah-haa!!!
Kyllä siellä vähän, ihan vähän vaan koittavat antaa miehille takaisin, mutta kyllä se niin syvältä on koko palsta! Ei niitä veetuiluita kaikkia jaksa lukea!
29.06.2007 18:41
sitten meneekin jos kaikki lukee. Siinä ei tule muuta kuin kiukkuiseksi, että vähempikin riittää. Ei voi ottaa kaikkia huumorin kannalta, vai mitä?
29.06.2007 11:40
tuolta ylhäältä keskustelu ja siellä on vasemmalla ne aiheet ja heti ylhäällä oliko toisena se Autot ja liikenne, klikkaa siitä ja hae niistä aiheista Nainen ratissa. Oliko monimutkaista? Kai se sieltä löytyy...
29.06.2007 11:20
aikani kuluksi muutamia muitakin palstoja ja silmiini osui Autot ja liikenne- palstalta "Nainen ratissa" juttu. Se on varmaan laitettu sitä varten, että saavat laittaa naisia halvalla. Otsikkokin jo heti lyö silmille.
Käykääs naiset lukemassa millaisia me oikein ollaan siellä ratin takana!
29.06.2007 10:22
naakkojen olevan vain meidän vitsaus - onko ne valloittaneet koko maan. Ennen tosiaan vain kirkon torneissa asustivat ja niitä sanottiin "kirkk'hakkisiksi"! Oletteko kuulleet moista nimitystä?
Täällä ovat vallanneet kaikki käyttämättömät savupiiput ja luulin meidän piipussakin niitä jo olevan, kun jälleen kerran tuli savu "tuppaan", kun tein tulen hellaan. Se on jokakesäinen ilmiö, kun lyö roskat pesään ja sitten joskus tulen kylkeen - varmasti savuttaa...
Heinäkuu tulee ja yöt pitenee ja sitten kohta ollaan syksyssä!
29.06.2007 09:58
Olen ollut aviossa kohta neljäkymmentä vuotta ja työkin on ollut sitä yhdessä oloa, tosin mies on joskus ollut "kodin ulkopuolellakin" töissä, mutta pääasiassa siis oltaisiin oltu aina yhdessä. Kyllä minun täytyy sanoa, että ystävät ovat tärkeitä, on paljon asioita, joista puhutaan vain ystäville.
Ovathan ystävät jonkinlainen henkireikä muuhun maailmaan, kyllä minulta olisi aikaa mennyt hermot, jos ainoa elämä olisi vain täällä kotona miehen kanssa. Vaikka tarvitsen ystäviä, hyvin meillä menee miehenikin kanssa.
Ystävä on iältään vanha tai nuori.
Luonteeltaan vakaa tai tulivuori.
Väliä ei sillä miltä hän näyttää,
on sitten harmaa tai väriä käyttää.
Kooltaan pieni tai XXL,
vaan aitoa kultaa sydän on hällä!
29.06.2007 09:45
Pamelaa erikoisen kauniiksi ainakaan tuon kuvan perusteella, joka on Suomi24:n etusivulla.
Täytettä on varmaan muuallakin kuin niissä kuuluisissa rinnoissa!
28.06.2007 20:25
tulit kaffeelle, täällä olisi Vironperän kakkua maistiaisiksi. Löysin sen ohjeen joskus netistä, on helppo tehdä ja aineita on aina kotona.
Se vain ihmetyttää, että Vironperän kakkuun tulee calvanosia kun Jussi oli ihan absolutisti.
Ei mulla mitään calvanosia ole, mutta konjakkia lorauttelen taikinaan, kun ei sitä muuten tule nautittua.
Naurattaa makkarankuorileninkisi, että on niitä yhdellä jos toisellakin. Mulla on ainakin mekkoja joka lähtöön isompaa ja pienempää kokoa!
Niin että tarttis tehrä jottain!
Aurinko paistaa jo täälläkin...
28.06.2007 18:35
Sitä saa, mitä tilaa!
Satanut on ja sataa edelleen. Runsas 30mm on eilisestä tullut vettä ja lämpömittari jököttää kahden-kolmentoista asteen kieppeillä.
Eipä kai ketään ärsytä nämä ainaiset säätiedot, mutta sää on aina neutraali puheenaihe.
Tänään pitäisi keksiä jotain tupahommia, ettei päivä menisi tässä koneella. Pakastimen täyttöä leipomalla voisi ehkä ajatella...
On kiva huomata, että naapurin kahvipirtistäkin oli poikettu, minä kun joskus käyn sielläkin.
Päivän jatkoja itse kullekin säädylle!
28.06.2007 08:37
sateesta, jota olen pitkään odottanut...
27.06.2007 20:54
on viime vuosina laitettu hoitamattomille haudoille tiedote, että ne otetaan seurakunnan haltuun. Joillakin haudoilla olevat kivet luvataan seurakunnan toimesta säilyttää, ovat ehkä arvokkaampia.
Muutamille haudoille on sen jälkeen ilmestynyt kukkasia, on siis löytynyt sukulaisia tai ystäviä.
27.06.2007 20:48
Ei minun mielestäni ihan vierasta voi haudata kenenkään hautaan, ellei sitä hoitamattomana oteta seurakunnan haltuun. Oudolta tuntuu, kun siihen kerran vielä on laitettu isopappasi ja -mummusi nimet ja heidän kivensä on edelleen käytössä.
27.06.2007 20:42
enää tanssia, tulihan se sade tänne asti vihdoinkin, oikein kunnolla on iltapäivän satanut. En kyllä ensimmäiseksi ala parkumaan, että kamalaa satamista, kun sitä olen niin hartaasti odottanut.
On tainnut Krissellä sataa enemmänkin, kun tulvista ja paatista puhelee.
Vai että "plätei" on tehty oikein urakalla, kun tänne asti piisaa, kiitosta vaan, kaikki täytyy hyödyntää mitä tarjotaan. Hyviä ovat!
27.06.2007 19:10
97 / 123