Mitä

sulle kuuluu

tänään....

27

1687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erästä ihmistä jota en ole nähnyt yli puoleen vuoteen.

    • sateesta, jota olen pitkään odottanut...

    • koska.........................

      "Valtakunnassa kaikki hyvin"........

      Elämä maistuu ja lapsillani kaikki on hyvin, se on tärkeintä elämässäni juuri nyt.

      Kesääkin vielä jäljellä, ihanaa ja lomakin vielä edessä :)

    • on kesää

      jäljellä

    • kotikiusattu

      ja vähtii,ainast suru,hualt ja murhet,siin ne tärkkemä.

    • haikeus,

      monet muistot, jopa itku, jotka täällä eilen mieleen nousivat.
      On tämä jo aika kummallista.

      • blueish

        Itkin minäkin kerran hartaasti erään lukemani vistin jälkeen. Kun välit selvitettiin, olen ollut tosi onnellinen. Ihmisiä me olemme täälläkin tunteinemme. Joskus vaikeudet lähentävät suuresti. Riippuu ihan ihmisestä, sinusta itsestä ja siitä toisesta.


      • blueish

        Itkin minäkin kerran hartaasti erään lukemani viestin jälkeen. Kun välit selvitettiin, olen ollut tosi onnellinen. Ihmisiä me olemme täälläkin tunteinemme. Joskus vaikeudet lähentävät suuresti. Riippuu ihan ihmisestä, sinusta itsestä ja siitä toisesta.


      • blueish
        blueish kirjoitti:

        Itkin minäkin kerran hartaasti erään lukemani viestin jälkeen. Kun välit selvitettiin, olen ollut tosi onnellinen. Ihmisiä me olemme täälläkin tunteinemme. Joskus vaikeudet lähentävät suuresti. Riippuu ihan ihmisestä, sinusta itsestä ja siitä toisesta.

        Yritin 'keskeytä' ja korjata, mutta tuli molemmat .(


      • Sama**

        minulla....


      • onnellisia,
        Sama** kirjoitti:

        minulla....

        ettei meillä ole kivisydäntä.


      • sama**
        onnellisia, kirjoitti:

        ettei meillä ole kivisydäntä.

        Paremmin ei olisi voinut asiaa ilmaista.


    • Kutv M

      Iskelmä kanavalla monta kertaa päivässä jo monen viikon ajan.
      Pursuaa jo korvista ulos.

      Vastaan kuitenkin.
      Kaikki kuuluu mitä puhutaan ja muuten ei kummosesti hurise.

    • ihanaa ...........

      Ja lomakin vielä edessä, tosin vain yksin, mutta positiivisella mielellä, eihän sitä koskaan tiedä :)

      nainen

    • Seikku

      Tänään on vihdoinkin satanut rutikuivaan maahan.
      Mansikat ovat makeita, pihakukat kukkivat,
      kesä tuoksuu ja telkkarista tulee parhaillaan ,
      Hopeinen ja Kultainen harmonikka.
      Suomen kesän tunnelma on...täydellinen!:)

    • Pirre*

      minulleko?

      • .................

        Tämä kysymys, mitäpä kuuluu Pirrelle tänään ?


      • Pirre*
        ................. kirjoitti:

        Tämä kysymys, mitäpä kuuluu Pirrelle tänään ?

        ihan hyvää kuuluu. Olen tänään mm. soutanut kolme kilsaa sateessa ja kovassa tuulessa, - sai repiä oikein olan takaa :)


    • enkelitrio

      Eilen ja toivottavast vähä huanomppaa ku huamen !

    • a.mazon

      Muuten ihan kivaa näin kesälomaa odotellessa.

      Mutta...haluttaa tupakkaa, haluttaa, haluttaa...

      En anna periksi, en anna periksi... toistelen itselleni.

      Se meni ohi.

    • ikävää kuuluu.

      Veljeni äkillinen vakava sairaus vetää apeaksi.

    • kuten jo kauan

      Ei näytä elämä tästä kohentuvan, vaikka kaikkeni yritän. Paremmin kuitenkin kuin huhtikuussa.

    • sad but hopeful

      Kun yksi ongelma helpottaa, uutta pukkaa tilalle.

    • Turisti,,"..."

      Mitä tämä päivä tuo tullessaan.

    • olla jollottaa

      melkein syntisen hyvä olo,ei kivistä
      ei ahista, muutenkin asiat mallillaan
      ja kesä kauneimmillaan:))

    • rainyrainyrai..

      kitaroiden ujellusta, rokkia, jatsia vaikka sataisi taivaalta pultteja ja puntareita. Hyvää kuuluu, kun hyviä jameja jäkenkaupunki täynnänsä.

      • minulla ....................

        Ehkäpä Jäkessä nähdään, ei auta ilmoja valittaa, kun kerran on musiikkia taas tarjolla, ihanaa.

        Siis hyvää kuuluu, kiitos kysymästä aloittajalle :)

        Nainen Järvenpäästä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe