relaxed

relaxed profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Liittynyt 19v sitten
501 aloitusta · 16171 kommenttia
Vaikka joku tuol kehottikin mua etsimään oman tasoistani seuraa, ni en tiiä, että mistä se käsitys tulee, jotta edes haluan etsiä jotakuta. Muahan vituttais, jos mä etsisin jotakuta, enkä kenellekään kelpaisi. Mutku emmä etsi ketään, ni ei mua tämä kelpaamattomuus vitutakaan.

Niin, ja mä tiedän kelpaavani sulle, joko lyhyeksi tai pidemmäksi aikaa, tod.näk. lyhyeksi toviksi vain, koska tässä ei ole sellasia elementtejä olemassa jotka sen pitämisen mahdollistaisivat. Ja olis epäreilua mua ja sua kohtaan uskotella, että se mitenkään onnistuisi.

Mä oon ajatellut tän asian niin, että ainoa jolle haluan kelvata on sellanen jolla on kuminauhaote muhun. Vaikka menisin mihin saakka, ni se kuminauha vaan vetää mut takas. Muunlaiset siimat ja köydet katkee jossain kohtaa. On väärin mua itseä ja muita kohtaan uskotella, että mä muka pysyisin köydessä, emmä pysy. Köydet katkee, kun mua alkaa ahdistaa, mut kuminauha vetää mut itekseen takas, sen kuminauhan turvin voin tutkiskella vaikka ja mitä, mut kiusausten kasvaessa liian isoiksi, ni se kuminauha vaan nyppäsee mut rajalta takas. Jos taas ei ole mitään sidettä, ni sitte ei ole rajojakaan, sekin on tosi huono.

btw. Mä tykkään, että tää oli mun paras alotus ikinä. Kaikissa muissa on ollu ihan liikaa höpinää.
ollu mikään lentäjä