relaxed

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
Hei, hei miehen logiikka!
Mitäs kuuluu? Onko täällä enää ketää vanhoja? Hyvää juhannusta kaikille!074- 499
Naiset on kauhian sotkuusia.
Täs on nyt koko päivä siivottu roskiskaappia myöten. Vaihdettu petivaatteita yms. Ja vielä pitää monta päivää siivota en23159Virtuaalilaseista tulossa hitti
"Lisämausteena peliin voi yhdistää Vstroker-nimisen lisälaitteen, jonka avulla mies voi tyydyttää tarpeensa tietokoneen076Lotto? Minkälaisia tuntemuksia?
Minkälaisia tuntemuksia lottolähetysten siirtyminen maikkarille sinussa herättää? Minussa asia ei herätä minkäänlaisia23136Kuinka kauan jaksat jutella toisten ulkonäöstä?
Mä en ainakaan jaksa sanoa kuin, että on hyvännäkönen tai ei oo mun makuun, Ja kuunnella saman verran. Tätä syvempiä ul21115Jos saisit 500 ylimääräistä näppiin,
miten sen käyttäisit? Sen verran taustaa, että vaimo mulle aina motkottaa, että musta ei tule koskaan rikasta ku heti j43223- 18258
- 87295
Veikkauksia. Lähteekö henki?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MrIxH6DToXQ#! Kyllä on sakia miäs. Silti.. tai juuri siksi minus7103Onko täälä ketää muuta kyttäämäs kommentteja?
Miksi? Mä oon siksiku en osaa mennä nukkumaan. Siis niinku ikinä en osaa mennä nukkumaan, vaikka joka yö nukun 1,5-2 tu24120Kevät ja kiima-aika ovella.
Täällähän on ihan logiikan mukaisia aloituksia. Kippis. (ja palstasuojelusenekelini voi nyt sitten hoitaa hommansa ja0120Huonekalujen kasaus.
Se ikuinen miehinen juttuhan on tämä huonekalujen kasaushomma. Hermot menee jne. Tänään oli kyllä sellanenkin extremeko7323Huutava vääryys.
Ajattelin ensin, että on selkeää syrjintää kun on vain naistentautien poliklinikka, eikä miehille mitään. Mutta sitten t8181No nii. Kenen syy?
Suomen tasa-arvolakimuutoksia valmistelevassa yksikössä on töissä 12 naista, eikä yhtäkään miestä. Silti naiset valitta19138voi rakkaus
http://www.youtube.com/watch?v=qSW1H2FS8M0&feature=related (mä oon vissiin ainoa mies joka tänää päissään herkistelee)171151287
Tämän päivän kurssilla meidän perheen tupakeilla saa vuodessa 1287 Nokian osaketta. Kyllä ny lähti kurjuus tästä talost2984- 262
Omistaminen vs. rakastaminen
Toista ei voi omistaa. Sehän on totta. Jos mä kysyisin, että omistatko vai rakastatko niin luultavasti kaikki vastais se105247Mitä lasissa?
Vaimon kanssa täällä kotona otetaan uutta vuotta vastaan ihan kahdestaan. Tuopissa mulla on tuossa nyt Bowmannin tummaa30133