relaxed

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
Palkka pois työuupuneilta
Esimerkiksi Tampereen kaupunki ei maksa enää palkkaa sairauspäiviltä, joiden ainoana syynä on työuupumus. http://www.il1037947Paljonko pianonviritys maksaa?
Täytys saada akan vanha piano ristiäisiin vireeseen. Ei oo hajuakaan mitä se maksaa, mut on varmaan melko arvokasta puuh266581Toinen nainen sylissä?
Mitä jos miehesi sylissä istuu toinen nainen? Esimerkiksi joku tyttökaverisi? Onks miehet teidän sylissä istunut ketään335379Ihan pokalla.
Kenelle antaisit? Yhden saa valita. Ole hyvä ja valitse, joku sinulla mielessä kuitenkin on. Mä en usko, etteikö kenellä1245102- 234774
Luuleeko naiset tosiaan,
että mies haluaa enää nykypäivänä jälkikasvua? Jos imee edes murto-osan siitä tiedosta mitä tarjolla on, ni kuka hullu s1624517Vaimotesti.
Kun olette naisen luona yötä, jätätte kalsarit sinne, ja jos naisessa on vaimoainesta se pyykkää ne mitään sanomatta, jo723921Normaali nainen, mistä löytyy?
Löytyykö täältä yhtään? Onks niitä enää olemassakaan? Pistäkää parastanne ja kertokaa itestänne jotain normaalia?993736Kuinka voi olla mahdollista?
Tein tuossa huomion, että miehet pääsääntöisesti hyväksyis kiinnostavan naisen alastonkuvat, mutta naiset ovat jättäneet682719Täydellinen Mies.
Tästä itsetuntokoettelemus miehille. Montako kohtaa osuu? Mulla osu vain seittemän kohtaa. Jotta huonolta näyttää. Pitäs532358Pitäiskö jätkät?
Pitäiskö jätkät meidän kehuu noi naiset nyt sit vastavuoroisesti olemmehan me tasa-arvomiehiä? Ja näin kevään kunniaksi492351Korkeamman Tietoisuuden aste?
Oletko ollut synnynnäisesti sillä asteella? Vai oletko saavuttanut sen myöhemmin? Mitä se on aiheuttanut elämässäsi, men812340Akateeminen vs. amis
Akateeminen on pdemmälle koulutettu kuin amis, eikö vain? Se on ihan ok. Akateemiset ryhmänä ja yleistyksenä osaa etiket1122302- 672207
- 392206
- 392167
Skitsofreniasta.
Mua vähä vituttaa, ku oon sielultani puska, mut kuitenkin on aina pakko kirjottaa rekattuna. Miten sais sielun irtaantum622116On vähä vittumaista,
pientä paniikinomaistakin tunnetta, luopumisen tuskaa, mutta enimmäkseen kuitenkin mukavaa. Pitäis muuttaa naisen kanss692051Eilen lupasin
tehdä sen kännianalyysin kaikista ja jotka sen haluaa itsestään, ni tähän alotukseen voi ilmottatua. Muutaman tunnin pää822003- 661992