Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Palkka pois työuupuneilta

Esimerkiksi Tampereen kaupunki ei maksa enää palkkaa sairauspäiviltä, joiden ainoana syynä on työuupumus. http://www.il
    Miehen logiikka
    103
    7947
  2. Paljonko pianonviritys maksaa?

Täytys saada akan vanha piano ristiäisiin vireeseen. Ei oo hajuakaan mitä se maksaa, mut on varmaan melko arvokasta puuh
    Miehen logiikka
    26
    6581
  3. Toinen nainen sylissä?

Mitä jos miehesi sylissä istuu toinen nainen? Esimerkiksi joku tyttökaverisi? Onks miehet teidän sylissä istunut ketään
    Miehen logiikka
    33
    5379
  4. Ihan pokalla.

Kenelle antaisit? Yhden saa valita. Ole hyvä ja valitse, joku sinulla mielessä kuitenkin on. Mä en usko, etteikö kenellä
    Miehen logiikka
    124
    5102
  5. Onko

vaikeneminen aina myöntymisen merkki?
    Miehen logiikka
    23
    4774
  6. Luuleeko naiset tosiaan,

että mies haluaa enää nykypäivänä jälkikasvua? Jos imee edes murto-osan siitä tiedosta mitä tarjolla on, ni kuka hullu s
    Miehen logiikka
    162
    4517
  7. Vaimotesti.

Kun olette naisen luona yötä, jätätte kalsarit sinne, ja jos naisessa on vaimoainesta se pyykkää ne mitään sanomatta, jo
    Miehen logiikka
    72
    3921
  8. Normaali nainen, mistä löytyy?

Löytyykö täältä yhtään? Onks niitä enää olemassakaan? Pistäkää parastanne ja kertokaa itestänne jotain normaalia?
    Miehen logiikka
    99
    3736
  9. Kuinka voi olla mahdollista?

Tein tuossa huomion, että miehet pääsääntöisesti hyväksyis kiinnostavan naisen alastonkuvat, mutta naiset ovat jättäneet
    Miehen logiikka
    68
    2719
  10. Täydellinen Mies.

Tästä itsetuntokoettelemus miehille. Montako kohtaa osuu? Mulla osu vain seittemän kohtaa. Jotta huonolta näyttää. Pitäs
    Miehen logiikka
    53
    2358
  11. Pitäiskö jätkät?

Pitäiskö jätkät meidän kehuu noi naiset nyt sit vastavuoroisesti olemmehan me tasa-arvomiehiä? Ja näin kevään kunniaksi
    Miehen logiikka
    49
    2351
  12. Korkeamman Tietoisuuden aste?

Oletko ollut synnynnäisesti sillä asteella? Vai oletko saavuttanut sen myöhemmin? Mitä se on aiheuttanut elämässäsi, men
    Miehen logiikka
    81
    2340
  13. Akateeminen vs. amis

Akateeminen on pdemmälle koulutettu kuin amis, eikö vain? Se on ihan ok. Akateemiset ryhmänä ja yleistyksenä osaa etiket
    Miehen logiikka
    112
    2302
  14. Tanssiiko teidän naiset teille?

Vai pitääkö mennä strippibaariin?
    Miehen logiikka
    67
    2207
  15. 39
    2206
  16. Vituttaako ku ei kelepaa?

Mua se ei vituta.
    Miehen logiikka
    39
    2167
  17. Skitsofreniasta.

Mua vähä vituttaa, ku oon sielultani puska, mut kuitenkin on aina pakko kirjottaa rekattuna. Miten sais sielun irtaantum
    Miehen logiikka
    62
    2116
  18. On vähä vittumaista,

pientä paniikinomaistakin tunnetta, luopumisen tuskaa, mutta enimmäkseen kuitenkin mukavaa. Pitäis muuttaa naisen kanss
    Miehen logiikka
    69
    2051
  19. Eilen lupasin

tehdä sen kännianalyysin kaikista ja jotka sen haluaa itsestään, ni tähän alotukseen voi ilmottatua. Muutaman tunnin pää
    Miehen logiikka
    82
    2003
  20. No Mies.

Mitä miehekästä ajattelit näin naistenpäivän kunniaksi tehdä?
    Miehen logiikka
    66
    1992